• Als je geen zin hebt om een lang stuk te lezen moet je hier niet aan beginnen. Graag mensen die er wel intresse voor hebben om mijn gezeik aan te horen.


    Ik werd vroeger gepest door één meisje die dan dingen over me zei zodat ik heel onzeker raakte. Dat blijf ik denk ik ook mijn hele leven nog zo houden. Ze zei dan altijd dat ik lelijk was en aan dat heb ik nog altijd iets overgehouden. Ik ben nu heel onzeker over mezelf en nét nu het weer goed met me gaat en ik wat losser kan komen op school gaat een meisje uit mijn klas me uitschelden dat ik lelijk ben. Ik weet dat het niet zo is maar omdat het zo vaak is gezegt voel ik me er elke keer rot door en begin ik weer opnieuw te geloven dat het zo is. Verder doet een jongen heel dom tegen me en trekt lelijke gezichten en zegt dat ik zo kijk. -Het is een jongen die dom tegen iedereen doet maar toch- Ik snap mezelf soms gewoon niet meer. Ik vind nu ook een jongen leuk en nu ben ik bang dat hij me niet mooi vind. Ik weet dat het onzin is maar ik krijg het gewoon niet uit mijn hoofd gezet. Waarschijnlijk krijg ik dat er ook nooit meer uit maar ze moeten gewoon niet zeggen dat ik lelijk ben want daar hou ik zowat een trauma aan over.

    Bedankt voor het lezen, graag opmerkingen die helpen want dit is serieus niet grappig.


    Queen of Hell is my name

    Het gaat heel cliché klinken, maar je moet er zo weinig mogelijk iets van proberen aan te trekken.
    Tegen mij werd vroeger gezegd:"Laat ze maar lekker lullen. Jij behaald later je doelen, terwijl zij onder aan de trap zullen blijven staan."
    In eerste instantie geloofde ik er niks van, maar de tijd heeft het uitgewezen.
    Probeer gewoon om je lekker met andere dingen bezig te houden en je op te trekken aan de mensen die wel positief over je zijn.
    En nog altijd zit je schoonheid van binnen.
    Het zegt meer iets over hen, dan dat het wat over jouw zegt.
    Succes er in ieder geval mee! ^^


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    oh heel veel sterkte!<3 ik weet precies hoe je jezelf voelt, ik ben vroeger ook heel veel gepest. en daardoor ook erg onzeker geworden over mezelf. Echte vrienden heb ik nog steeds niet. aangezien ik -expres- een school heb uitgezocht waar niemand van mijn andere school (of heel weinig) op zit. Maar dan kun je wel vrienden maken. maar die wonen allemaal harstikke ver weg. dus zelf heb ik ook bijna geen vrienden. en ook ik ben onzeker over mezelf. Maar je moet nooit terug denken in het verleden. Denk aan een mooie toekomst!

    en misschien kun je er ook bij denken dat je in iedergeval niet de enige bent. Jammer genoeg worden er nog veel meer meisjes/jongens gepest. maar denk maar zo: die mensen die zoiets doen hebben geen leven.

    [ bericht aangepast op 16 april 2010 - 18:43 ]

    Ik herken een vriendin van mij in je. En ik zou zeggen probeer er zo weinig mogelijk aan te denken. Het is moeilijk ik weet het,maar het komt wel goed. Misschien kun je met een psycholoog praten. Dat helpt en je moet je daarvoor niet schamen. Er zijn honderden mensen die daar naartoe gaan. Verder zou ik gewoon met vrienden blijven optrekken en beginnen met geloven dat je wel mooi bent. Er zullen vast meer mensen zijn die dat vinden,al zullen die dat misschien niet snel zeggen. Laat je alvast niet ontmoedigen door enkele personen die dat denken.
    Sterkte!<3

    Niets van aantrekken, de mensen die je nu pesten/gepest hebben komen zichzelf nog wel tegen & zullen spijt hebben.


    None but ourselves can free our minds.

    Mensen die andere mensne pestte hebben het eerder het over zichzelf.
    Let they think that they are better but in other,s HEART you are the beaty not the person who is saysxD

    En denk de mensen die het zeggen zijn het niet eens waard om te zeggen dat je mooi bent.!!!

    Hun vinden hun zelf alleen maar mooi,en ze weten dat jij mooier ben dus pestte ze je

    en de boy zal heus wel jou opmerken


    Never regret something that made you Smile