• Ja, man. Dat is sinds twee dagen mijn gezelschapsmaatje. Want, zoals de meeste van jullie wel weten, werk ik bij Bakker Ammerlaan. Dat betekent dat er in de winkel elke dag véél kruimels liggen. (En dus ook tien keer per dag vegen..) Anyhow, ik moest gisteren afsluiten. Dus stond ik van 3 tot 6 alleen. Booooring. Maar ik was even snel naar achter een nieuwe vuilniszak halen om in de vuilnisbak te doen bij de kassa. En toen ik opkeek liep er dus ineens een duif in de winkel, die de kruimels aan het pikken was. En dat was dus 'Keessie de Duif'. Het is wel grappig gezelschap, moet ik zeggen. En vandaag was ie ook zo vriendelijk een aantal keer binnen te komen. Het kost me nog een aantal keer minder vegen ook! ^^ En nu is dat onze mascotte geworden. O ja, before I forget .. Of course nog wat foto's van Keessie.

    Keessie de Duif.

    Anyone who has been in a similar situation? :'D

    [ bericht aangepast op 10 juli 2009 - 22:51 ]


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    EvePrincess schreef:
    Ik haat duive xD

    Ik eigenlijk ook, maar Keessie is lief. ^^


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Schatttig! :'D


    -

    duiven. xd
    keessie. ;p
    grappig. ..


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Wij hebben een overgewichtige egel die altijd ons katteneten opeet o.o

    Wel iets wat er op lijkt ^^ Wij hebben namelijk een verstoten muskuseend opgevoed en hij heet Arie ^^ En als je Arie zegt kijkt hij je heel vreemd aan xD


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ooooh, schattig! XD


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    KirstenSnaps schreef:
    Hij is wel een beetje eng hoor. Nou ik heb dat een keer gehad met een mus in de keuken maar die noemde ik norbert. (krul)

    Mijn aardrijkskunde leraar heet ook norbert. (cool)

    en en, duiven zijn eng. =\

    Mwhahahaha.


    You'll never ever ever be mine.

    ThePhenom schreef:
    Wel iets wat er op lijkt ^^ Wij hebben namelijk een verstoten muskuseend opgevoed en hij heet Arie ^^ En als je Arie zegt kijkt hij je heel vreemd aan xD

    Haha, ik zie dat beeld nu al helemaal voor me. :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.