• Oke,ik heb dus een 'probleem en ik hoop dat iemand me kan helpen. Nou ik en me vriend zijn uit elkaar maar zijn nu goeie vrienden en wouden in de vakantie zelf ook wel weer afspreken maar dat was er niet van gekomen. Nou ik spreek hem dus nog vaak via msn en daar hebben we weer van die gesprekken zoals 'vroeger' Nou eerlijk gezegt ben ik nog niet over hem en ik krijg ook vaak het gevoel dat hij dat ook heeft. Maar soms doet hij ook opeens raar enzo en dan denk ik echt van wtf 0o Maar goed wat mijn vraag is, wat moet ik nou doen ?!


    Reactie's graag =]

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Ik herken dat, maar ik zou niet zo goed weten wat je eraan kan doen.


    blame the bully.

    ik zou het niet weten, jmmr heb ik 0 ervaring met vriendjes(huil)
    miss moet je hem ernaar vragen?
    succes


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    dat had ik ook. je moet eerst zelf uitzoeken of je egt verliefd bent zo ja stap op hem af succes;)


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Maar het probleem is dat wij al iets hebben gehad !! En ik ben nog verliefd op hem..


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    dan moet je vrage of hij nog iets voor je voelt ik had dat ook gwn op afstappe wil hij niet blijf dan gwn vriende en oek een nadere jonge. this moeilijk ik weet


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    Maar is daar veel te nuchter voor. Als ik dat wil vragen wil ik het dan wel in zn gezicht zeggen en niet via msn -.-


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Raquel!<3
    Kind als dat echt zo is kan je hem dat vast eerlijk zeggen want je hebt al met hem gehad dus probeer dat eens!<3

    xxx


    The perfect man is gay...

    Nee dat durf ik echt niet. Ik ben veel te bang voor een afwijzing.


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    zeg eerlijk wat je voelt ,,
    en vraag wat hij nog voelt !


    Gilles (ll)

    Ja maar hij is echt veeel te nuchter !! Ik weet nooit echt waneer hij ook in die sweer is en hij is wel 3 jaar ouder dus die zou zich ook wel met andere dingen bezig houden =[


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Nou poeperd, ik denk toch dat je écht zal moeten zeggen wat je nog voor hem voelt. Al ben je bang afgwezen te worden je zal het toch vroeg of laat tegen hem moeten gaan opbiechten. Poepie, als je me nodig hebt, je weet me msn adres enzoo. Twijfel dan niet maar zeg het meteen! I'll be there 4 you hé!

    xxx <3333

    Ja maar hij is echt veeel te nuchter !! Ik weet nooit echt waneer hij ook in die sweer is en hij is wel 3 jaar ouder dus die zou zich ook wel met andere dingen bezig houden =[

    Probeer hte gewoon! Je kan ook gewoon zeggen dat je word gepest en dan vragen wat hij van je vind omdat je bang bent dat hij je ook haat en vraag dan verder!;)


    The perfect man is gay...

    ik weet wa je mee maakt hoor , echt

    en ik heb het hem ook achtr een halfjaar pas gzegd en daar had ik echt spijt van
    want
    het was ook gedaan tussen ons , maar wij bleven praten op msn , en door terug te prate kreeg ik alsmaar meer gevoelens , en wij deden keilief tegen elkaar , en ik zei dan altij tegen hem ILU enzo ,
    en achtr een halfjaar
    heb ik hem gezegt dat ik nog gevoelns heb voor hem en dat ik opnieuw wil beginnen
    maar die had al iemand anders en dan zei die tegen mij
    ik had ook nog altijd gevoelens voor u maar durfde het niet te zeggen,, en nu heb ik al iemand andrs ,, enzo pff had ik et maar vroegr gzegd ! =(

    Snapje ? x3


    Gilles (ll)

    Lama, het word toch nix denk. ZIE JE ?! als ik hier aan denk moet ik huilen wat ik nu dus ook doe. Ik haat liefde !!


    People who are meant to be together always find each other in the end.

    Raquel! Poepie ! Niet huilen! Als jij huitl huil ik ook (huil)