• Haha, ik was net One Tree Hill aan het kijken en de schuifdeur stond open, zodat mijn kat, Zita, binnen en buiten kon.

    Komt die drol ineens naar binnen gerend en hoor ik heel de tijd 'Piep, piep, PIEEEEEEEEEEEP'. Ik dus al helemaal WTF.

    Ga ik kijken, heeft ze een muis vast. Ik heel kwaad 'NAAR BUITEN MET DAT BEEST!'. Neemt ze heel droog het uiteinde van dat muizenstaartje in der bek en loopt ze naar buiten, met die muis heen en weer zwiepend. :')


    Wat zielig D:


    Wie du mir, so ich dir.

    Haha, vet cool. Kan Zita niet bij mij in de winkel komen werken als muizenvanger? :'D


    I don't need to explain myself, I know I'm right.

    Liess schreef:
    Haha, vet cool. Kan Zita niet bij mij in de winkel komen werken als muizenvanger? :'D

    Sorry, ze moet hier de vliegen al vangen. :Y)

    Hahahaaha. Onze kat had een keer een muis gevangen en mee naar binnen genomen. Wist ik nog niks van, dus ik 's ochtends mijn schoenen aan doen, zat daar die muis in. Mennnnn, ik schrok me dooooood o.o

    Ik had eerst ook nog niet eens door dat het een muis was. Dus ik met mijn hand in me schoen XD

    [ bericht aangepast op 11 juli 2009 - 19:22 ]


    I'd rather go naked than wear fur.

    Wat zielig voor die muis :(
    Ik heb laatst nog een muis uit de bek van mijn kat gered (': Hij had deze week al 4 muizen aan de deur komen leggen ;o En toen hij er nog een 5de kwam bijleggen, zag ik dat die nog leefde. Ik heb die muis gauw terug gezet diep in de struiken, ver weg van mijn kat. En nu hoop ik dat mijn kat ook van die muis afblijft (':


    Happiness hit her like a train on a track

    Phenomenon schreef:
    Hahahaaha. Onze kat had een keer een muis gevangen en mee naar binnen genomen. Wist ik nog niks van, dus ik 's ochtends mijn schoenen aan doen, zat daar die muis in. Mennnnn, ik schrok me dooooood o.o

    Haha, omg, dat had ik eens met een slak.

    Er was dus een slak binnengekropen op een of andere manier en toen ik de volgende ochtend mijn schoenen aandeed, was die schoen ineens te klein.

    Zat er een huge slak in. :')

    Phenomenon schreef:
    Hahahaaha. Onze kat had een keer een muis gevangen en mee naar binnen genomen. Wist ik nog niks van, dus ik 's ochtends mijn schoenen aan doen, zat daar die muis in. Mennnnn, ik schrok me dooooood o.o

    sommige zeggen dat dat een teken is dat je kat je graag heeft x'D


    For once I want to be the car crash.

    fireflightx schreef:
    (...)
    sommige zeggen dat dat een teken is dat je kat je graag heeft x'D

    Is ook zo. Ze staan hun 'eten' af aan je als teken van liefde.

    Had het graag gezien.

    Dat had ik graag gezien! Maar je mag je kat niet straffen! Dat was je verjaardagscadeautje! (cat) -Wanneer ben je jarig?-


    You move me ......... Kurt

    Arme muis :]


    I'm not a complete idiot, some parts are missing.

    had mijn kat ook, had mijn zus d'r naar buiten gegooit, zit die kat er mee te spelen O.o
    Zit er meet te gooien enzoo, en even later loopt ie heel verwaant weg dus ik kijken, ligt die daar helemaal opengereten en bloederig, en ze heeft d'r nooit naar gekeken..-__-'
    leuke kat heb ik...moet ik hem opruimen O.O

    mwuhahaha


    Wow, that's an awesome vampire power, dude.