• Uhm... ja, ik snap niet helemaal wanneer je nou eigenlijk een 'wannabe' bent.:$ Ik bedoel, je kunt toch ook gewoon een bepaalde stijl mooi vinden, maar het een beetje naar je eigen stijl aanpassen?
    Je hoeft toch niet per se van Hello Kitty te houden als je een Scene meisje bent, of je hoeft toch ook niet per se All Stars te dragen als je Emo een mooie stijl vind?
    Ja, misschien heb ik het helemaal fout maar ik vind dat er behoorlijk overdreven wordt over die 'wannabe's.:$ Ik ben al dol op alternatieve stijlen sinds ik zeven of acht was, maar ik vind ook weer niet alle dingen mooi.
    Ik denk dat je alleen een wannabe bent als je zegt dat je je echt aan een bepaalde stijl houd, maar je dat eigenlijk helemaal niet doet?

    Ik snap dus niet echt wat de term 'wannabe' betekend.:$


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Ik ben het met jou eens. Voor mij bestaan er niet echt wannabe's. Omdat iedereen zijn eigen styl heeft. Maar ja, Als mensen er even anders uit zien, want extremer ofsoo dan een normale 'scene' zijn het meteen al wannabe's. Dat slaat nergens op. Zoals jij zegt. Je kun een styl een beetje aanpassen naar hoe jij het zelf leuk vind (:


    Sometimes it's best not to care.

    Fusion schreef:
    Ik ben het met jou eens. Voor mij bestaan er niet echt wannabe's. Omdat iedereen zijn eigen styl heeft. Maar ja, Als mensen er even anders uit zien, want extremer ofsoo dan een normale 'scene' zijn het meteen al wannabe's. Dat slaat nergens op. Zoals jij zegt. Je kun een styl een beetje aanpassen naar hoe jij het zelf leuk vind (:

    Bedankt! Ik ben het ook met jou eens.;)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    volgens mij ben je wannebe als je te hard je best doet om bij een bepaalde stijl te horen (:


    everybody needs a song.

    In de term 'wanabe' wordt er zwaar overdreven. Iedereen dat met All-stars rondloopt maar niet 'emo' eruit ziet is meteen een wannabe ofzo >.< Of dat zeggen de meeste dan toch. Eigenlijk vind ik de term wannabe overbodig. Dat is hokjesproppen dat je dan doet. Iedereen is uniek dus eigenlijk heeft iedereen zijn eigen stijl-dat ze gevormt hebben met dank aan andere stijlen.
    Wannabe is gewoon iets dat niet bestaat.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ik ken een kind en zei zij tegen mij; 'ik ben emo' Ik heb daar vriendelijk op geantwoord; 'Ik heb het eigenlijk niet zo voor met emo's.' Dat begreep ze en ze stuurde -zonder dat ik het gevraagd had- een foto van haar. Dat bleek dan een beroemde scene queen te zijn. Toen ik haar dat vertelde, zei ze dat ze per ongeluk een verkeerde foto stuurde. Toen stuurde ze een echte foto van haar er was niets van emo te bespeuren. Haar haren waren normaal, haar kledingstijl was meer de kant van gangster op en toen ik naar haar muziekstijl vroeg was dat pop. Daar zie ik stiekem niets van emo in, hoor. En dat vind ik dan nog wannabe, omdat ze zelf vind van haar eigen dat ze emo is. Maar wie ben ik om haar te zeggen dat ze in mijn ogen geen emo is.


    You'll never dream alone. <3

    Nou ewh ..
    Ik vind bijv. iemand uit mijn klas een wannebe. Waarom ? , Ze 'zegt' dat ze emo is, maar ik vroeg aan haar wat dat inhoud, en ze kon me niet vertellen wat emo inhoud. Dát vind ik wannebe. Dat je zegt je iets bent, maar er eigenlijk geen faq van afweet .. Snapje? x]

    NickyFOSHO schreef:
    In de term 'wanabe' wordt er zwaar overdreven. Iedereen dat met All-stars rondloopt maar niet 'emo' eruit ziet is meteen een wannabe ofzo >.< Of dat zeggen de meeste dan toch. Eigenlijk vind ik de term wannabe overbodig. Dat is hokjesproppen dat je dan doet. Iedereen is uniek dus eigenlijk heeft iedereen zijn eigen stijl-dat ze gevormt hebben met dank aan andere stijlen.
    Wannabe is gewoon iets dat niet bestaat.

    Ja, je hebt gelijk! Iedereen is uniek.;)


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    NickyFOSHO schreef:
    In de term 'wanabe' wordt er zwaar overdreven. Iedereen dat met All-stars rondloopt maar niet 'emo' eruit ziet is meteen een wannabe ofzo >.< Of dat zeggen de meeste dan toch. Eigenlijk vind ik de term wannabe overbodig. Dat is hokjesproppen dat je dan doet. Iedereen is uniek dus eigenlijk heeft iedereen zijn eigen stijl-dat ze gevormt hebben met dank aan andere stijlen.
    Wannabe is gewoon iets dat niet bestaat.


    Je hebt wel gelijk, maar ik erger me dood aan mensen die zeggen van; Ik ben emo want ik snij mezelf. Terwijl emo veel meer is, en niet eens snijden is. Ik vind faqing dom, alsof er regels zijn bij stylen ; Je MOET allstars aan, als jij vans aan wilt doe je dat aan, je blijft er heus wel emo door, of wat je ook bent. Dat hokjes proppen doen mensen zelf, er zijn mensen die gewoon heel druk bezig zijn met het zo mogelijk veel uitzien als een emo, dat is hokjesproppen. Natuurlijk kan jij een styl hebben met wat van jouzelf erin, dat doe ik ook. Maar er zijn gewoon mensen die achterlijk veel bezig zijn met hun uiterlijk, dat het hokjesproppen wordt.

    Wat qua uiterlijk al snel wannabe wordt gevonden: Je te veel in een bepaalde stijl verdiepen en daardoor overaccessorizen, waardoor het er niet meer uitziet. Maar dat laatste is subjectief, dus als diegene zelf helemaal tevreden is met zijn/haar uiterlijk, ziet diegene zichzelf niet zo. Bovendien: iets perfect kopieren gaat bijna niet. Er is altijd iets dat diegene zelf toevoegt aan het uiterlijk, ook al is het maar klein.

    [ bericht aangepast op 12 juli 2009 - 20:46 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Wannabe bestaat wel,wanneer je u eigen te veel in de stijl verdiept. En te hard u best doet. En je zegt dat je dan ook "emo" bent. Vind ik best wel zeer grappig dat er vroeger mensen waren die mij wannabe noemden terwijl ik nooit heb gezegd dat ik het ben.

    Ik ben het met jou eens ja.
    je bent echt niet meteen een wannabe als je je kleed als die stijl maar geen all*stars ofzo hebt. ;S
    je bent echt niet zo snel een wannabe.
    en je bent eerder een wannabe als je zegt dat je het bent hoewel je er helemaal niks van aan hebt bijv. zoals jij zegt.


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Ik hou van Hello Kitty, maar Paris Hilton, Mariah Carey en Katy Perry zijn toch ook geen Scene Queens en dragen toch ook Hello Kitty.
    Ik vind wannabe's meer mensen die van zichzelf zeggen dat ze Scene Queens zijn, zonder de mening van een ander te hebben gehoord

    ik draag wat ik leuk vind, bv: hempje h&m, Vest April Evil, Een Broek van c&a en gewoon all stars

    Boyiloveyou schreef:
    volgens mij ben je wannebe als je te hard je best doet om bij een bepaalde stijl te horen (:

    Steel mijn woorden niet! (cat)


    You move me ......... Kurt

    Ik vind iemand een wannebe als hij/zij zichzelf naar een bepaalde stijl noemt terwijl dat helemaal zo niet is of omdat ze er helemaal niet zo uit zien.

    Ik ken namelijk een kind dat zegt dat ze Gothic is maar ze loopt in de meest kakkige schirtjes en netjes op naaldhakjes. En waarom denkt ze dat ze gothic is? Omdat ze zwart haar heeft, een neuspiercing en ze luistert naar Nirvana, Metellica, Slipknot en dat soort bands. Like, dat vind ik wannebe...


    -