• Ik ben vanochtend naar de oogarts geweest, omdat ik lenzen heb mnoet dat om het half jaar, dus ik daar zo heen. Ik dacht dat ik nog wel goed zag ja, nouja niet dus, ik heb cilinder, en ben met mijn linkeroog, 0.75 minder gaan zien, dus geeft hij me 2 lenzen mee om alvast te wennen, struikel ik net over de drempel heen. Ik zie ineens zo anders,

    Heeft iemand van jullie dat wel is geahd?

    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja maar dan niet hetzelfde al jij hebt gehad. Mijn ogen bibberen, die kunnen niet stilstaan maar ik zie altijd gewoon. Ik heb eens 1 keer gehad dat mijn zicht mee naar links en rechts bewogen -dus zoals mijn ogen deden. ôo


    Only losers can act the way you do

    neen, niet echt..


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    ja, als de oogarts me nieuwe versterkte lenze geeft en ik doe die voor het eerst in dan is het héél raar. In het begin lijkt alsof ik slechter zie dan daarvoor en doen mijn ogen meteen pijn vaan die fcking lenzen, na een paar dagen ben ik het weer gewoon ^^

    Agony schreef:
    ja, als de oogarts me nieuwe versterkte lenze geeft en ik doe die voor het eerst in dan is het héél raar. In het begin lijkt alsof ik slechter zie dan daarvoor en doen mijn ogen meteen pijn vaan die fcking lenzen, na een paar dagen ben ik het weer gewoon ^^

    Ownee, de lenzen doen niet pijn. ik voel ze eigenlijk niet eens. Ze zijn extra lucht doorlatend.^^ maar ik zie ineens alles, dus ook de spikkeltjes op de muur.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Ownee, de lenzen doen niet pijn. ik voel ze eigenlijk niet eens. Ze zijn extra lucht doorlatend.^^ maar ik zie ineens alles, dus ook de spikkeltjes op de muur.

    bij mij de eerste dagen wel, omdat mijn ogen die nieuwe sterkte nog moeten gewoon worden en blablabla ^^ En het is goed dat je alles nu ziet ^^