• Ik ben vanochtend naar de oogarts geweest, omdat ik lenzen heb mnoet dat om het half jaar, dus ik daar zo heen. Ik dacht dat ik nog wel goed zag ja, nouja niet dus, ik heb cilinder, en ben met mijn linkeroog, 0.75 minder gaan zien, dus geeft hij me 2 lenzen mee om alvast te wennen, struikel ik net over de drempel heen. Ik zie ineens zo anders,

    Heeft iemand van jullie dat wel is geahd?

    x.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja maar dan niet hetzelfde al jij hebt gehad. Mijn ogen bibberen, die kunnen niet stilstaan maar ik zie altijd gewoon. Ik heb eens 1 keer gehad dat mijn zicht mee naar links en rechts bewogen -dus zoals mijn ogen deden. ôo


    Only losers can act the way you do

    neen, niet echt..


    I used to be lovedrunk, but now I'm hungover

    ja, als de oogarts me nieuwe versterkte lenze geeft en ik doe die voor het eerst in dan is het héél raar. In het begin lijkt alsof ik slechter zie dan daarvoor en doen mijn ogen meteen pijn vaan die fcking lenzen, na een paar dagen ben ik het weer gewoon ^^

    Agony schreef:
    ja, als de oogarts me nieuwe versterkte lenze geeft en ik doe die voor het eerst in dan is het héél raar. In het begin lijkt alsof ik slechter zie dan daarvoor en doen mijn ogen meteen pijn vaan die fcking lenzen, na een paar dagen ben ik het weer gewoon ^^

    Ownee, de lenzen doen niet pijn. ik voel ze eigenlijk niet eens. Ze zijn extra lucht doorlatend.^^ maar ik zie ineens alles, dus ook de spikkeltjes op de muur.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Hush schreef:
    (...)
    Ownee, de lenzen doen niet pijn. ik voel ze eigenlijk niet eens. Ze zijn extra lucht doorlatend.^^ maar ik zie ineens alles, dus ook de spikkeltjes op de muur.

    bij mij de eerste dagen wel, omdat mijn ogen die nieuwe sterkte nog moeten gewoon worden en blablabla ^^ En het is goed dat je alles nu ziet ^^

    Nou de laatste keer dat ik bij de oogarts was bleken mijn beide ogen nog slechter geworden en kreeg ik dus ook nieuwe lenzen. En toen ik die indeed leek het alsof ik in een andere wereld zat :') Lijkt zo raar dan.


    -

    Toen ik de eerste keer mijn bril in de klas opzette, moest ik heel hard opletten of ik lag er meteen. >.<


    Let the Night embrace you

    dat heb ik altijd als ik nieuwe glazen in mijn bril heb die sterker zijn...
    dan lijkt het net alsof ik ineens veel slechter zie en als ik dan gewoon naar een rechte straat kijk lijkt het alsof het een heuvel is die omhoog gaat :')
    en met drempels en trappen inderdaad ook x'D


    dream, dare, fly!

    Ja, vorig jaar. Toen ik voor het eerst een bril kreeg. Ik wil nog geen lenzen, en ik heb ook een cilinder. Daardoor had ik hoofdpijn en moest ik wel een bril. We gingen daarna nog ergens boodschappen doen en het was allemaal zo helder ineens :P Maar ik heb geen ongelukken gehad : )
    xx Krull

    [ bericht aangepast op 4 aug 2009 - 12:57 ]

    Ik kreeg ook en bril en het lijkt ineens of alles dichterbij is, dus ik hield me vast aan mijn vriendin omdat ik anders tegen alles aanliep xD


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Hush schreef:
    (...)
    Ownee, de lenzen doen niet pijn. ik voel ze eigenlijk niet eens. Ze zijn extra lucht doorlatend.^^ maar ik zie ineens alles, dus ook de spikkeltjes op de muur.

    Haha dat is grappig als je opeens alles heel duidelijk ziet. Had ik ook.
    Ik had een bril van -3.5 en nu lenzen van -4
    En toen ik die voor het eerst in had zag ik zelfs de bladeren van de boom 500 meter verderop oO
    Maar je went er wel aan xD


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    toen ik net een bril had (toen was ik een jaar of 6) was dat heel raar,de grond leek dichter bij mn voeten te staan,ik wankelde een beetje als ik stapte,...
    maar nu ben ik hem al gewoon,ik heb hem ondertussen al 10 jaar (;
    maar,in het begin is het altijd een beetje wennen.

    x


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    toen ik net een bril had (toen was ik een jaar of 6) was dat heel raar,de grond leek dichter bij mn voeten te staan,ik wankelde een beetje als ik stapte,...
    maar nu ben ik hem al gewoon,ik heb hem ondertussen al 10 jaar (;
    maar,in het begin is het altijd een beetje wennen.

    x

    Ik heb mijn lenzen al 5 jaar, denk ik.^^ Dus het is niet het begin, het ligt gewoon aan de sterkte.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Dat heb ik niet nee. Pff, ik heb al vanaf mijn 2de kleuterklasje een bril ;(


    Don't let 'em say you ain't beautiful.

    Ik heb nystagmus, dat wilt zeggen dat mijn ogen heel snel van links naar rechts gaan als ik één oog afdek.