• Haai ^-^
    Kijk,
    Zowat iedereen uit mijn buurt haat Tokio Hotel. Ik heb er geen probleem mee. Ja toch? Iedereen hun smaak.
    Ik heb ook hyves mijn 'V&D Agenda' gezet. Nu gaan ze allemaal in die agenda schrijven zoals:
    ik haat tokio hotel, jij toch ook?
    Fuck tokio hotel.
    kanker op met je kanker tokio hotel
    En ik heb het idee dat het steeds dezelfde is.
    Maar echt serieus. Ik verwijder die dingen wel, maar ik vind hij/zij dus echt zielig worden =.=
    Hebben de TH fans onder ons ook last van dat soort dingen?
    -xxx-
    Angéla


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    Omg.
    dat gaat me echt té ver.
    jij vind het prima dat ze het niks vinden en dan gaan ze nog zo doen ook.
    kansloos ¬¬


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Op Netlog kwam er soms wel iemand op me af met Tokio Hotel hatende berichten. >.<
    Maar ik heb gewoon mijn profiel toen op privé gezet, wat ik veel gezelliger vind. ^^

    Verder heb ik er geen last van, omdat ik haters hier stijl negeer. :]


    Let the Night embrace you

    Daarom heb ik niet zo'n V&D ding.
    Verwijder die gadget, zo heb je minder last van die haters en hebben hun niet de kans om iets gemeens te schrijven.

    Mannequin schreef:
    Daarom heb ik niet zo'n V&D ding.
    Verwijder die gadget, zo heb je minder last van die haters en hebben hun niet de kans om iets gemeens te schrijven.

    Tis niet alleen bij zo'n v&d ding, maar dit zag ik net toen ik hyves opstarte >.<


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    dus ook in krabbels? ;o


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    Ik vind het echt hylarisch. De haters zijn zo hard tegen tokio hotel en de fans. Maar als je het eens goed na kijkt,en je dieper na denkt. Zijn het altijd de haters dat beginnen tegen de fans. -Heb ik overlaatst nog mee te maken gekregen. Toen begon die zonder dat ik die kende tegen mij te zeveren over hoe slecht tokio hotel wel niet is en begon hij mij al te bedrijgen- Zielig dus.

    TEDDYxFxCKER schreef:
    (...)
    Tis niet alleen bij zo'n v&d ding, maar dit zag ik net toen ik hyves opstarte >.<
    waarmee dan nog meer? Als het ook bij je krabbels op hyves ofzo is, moet je je profiel afschermen of kan je ze bijvoorbeeld blokkeren. Dit geldt ook voor msn en andere profielen.

    Nee geen last van, de gene in mijn omgeving kunnen er mee leven. Oké, ik krijg soms wel te horen dat ze die niet goed vinden but, that's it.

    TCaddicted schreef:
    Nee geen last van, de gene in mijn omgeving kunnen er mee leven. Oké, ik krijg soms wel te horen dat ze die niet goed vinden but, that's it.
    Dat had ik ook, maar nu niet meer(ben geen fan meer). Het hielp bij mij om de opmerkingen te negeren en gewoon zelfverzekerd te doen.

    Ik heb er ook last van, maar ik negeer het gewoon. Ik ben het wel gewend nu, ze hebben commetaar op alles! Ze haten Twilight, vinden Robert lelijk, haten al mijn muziek and stuff like that. Maar goed, moeten ze zelf weten ;]


    -

    me ex mentor zei steeds het zijn wijven >< maar nu ben ik van hem af (A)

    Heb er geen ervaring mee omdat de band me niet boeit, om het zo te zeggen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Always.
    Maar, dat kunnen ze best niet doen als ik slecht gezind ben...
    aanrader: Doe het gewoon nooit! --'


    You'll never ever ever be mine.

    Owja, zelfs m'n leerkracht heeft ze recht in m'n gezicht zitten uitschelden voor homo's. Zo onstond er een bekgevecht, een ruzie, een Sharona die de klas uitliep, en een gesprek met de leerlingenraad --'

    [ bericht aangepast op 13 juli 2009 - 2:06 ]


    You'll never ever ever be mine.

    ik weet niet waar het aan ligt.
    maar ik denk grotendeels door de fans zelf hoor.

    *niet gelijk jullie!*

    maar ik had er nooit last van.
    geen gewijs, geen gevloek.
    terwijl ik me er wel op voorbereid had om ze 5x zo hard terug te pakken..

    xD