• Hier betaal ik natuurlijk niet voor.(baby)

    - Ik heb me al uit en ingelogd.
    - Mijn GM loopt nog tot 15 Februari.
    - Ik gebruik Google Chrome.
    - Ik heb mijn internetgeschiedenis al gewist.
    - Op mijn mobiel heb ik er geen last van.


    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 13:48 ]


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    wil je geen ihPhone 6 winnen?


    quidquid excusatio prandium pro

    Wie wel? ^

    Misschien moet je gewoon Adblock installeren. Hoewel veel hier op Q zeggen dat je het niet moet doen, doe het. Ik heb het ook en heb die rotproblemen niet die zij opnoemen. Mijn html is niet fucked up, mijn javascript werkt nog goed. Dus ik zou het doen.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    NEE. Ik word helemaal gek. Ik kan bijna nergens meer normaal op klikken door die kutreclame. D:
    Mijn pagina blijft ook de hele tijd laden en als ik een nieuwe pagina aanklik moet ik eerst wachten voordat ik fatsoenlijk ergens op kan klikken. :S


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Gonplei schreef:
    Wie wel? ^

    Misschien moet je gewoon Adblock installeren. Hoewel veel hier op Q zeggen dat je het niet moet doen, doe het. Ik heb het ook en heb die rotproblemen niet die zij opnoemen. Mijn html is niet fucked up, mijn javascript werkt nog goed. Dus ik zou het doen.


    Afgezien van of het wel of niet eerlijk is om Adblack te installeren (want, als ik het goed begrijp, loopt Q daarsoor reclame-inkomsten mis) zou dat helemaal niet nodig moeten zijn als iemand GM heeft. Er zou een andere oplossing moeten zijn. :x

    OT: Ik heb er nog nooit last van gehad. Misschien dat een mod meer weet, maar anders zou ik Rutger er eens naar vragen, want dit kan niet de bedoeling zijn.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Fereale schreef:
    NEE. Ik word helemaal gek. Ik kan bijna nergens meer normaal op klikken door die kutreclame. D:
    Mijn pagina blijft ook de hele tijd laden en als ik een nieuwe pagina aanklik moet ik eerst wachten voordat ik fatsoenlijk ergens op kan klikken. :S


    Misschien heb je een virus? Heb ik namelijk ook, en ik heb echt overal reclame. Adblock helpt ook niet.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Aire schreef:
    (...)

    Misschien heb je een virus? Heb ik namelijk ook, en ik heb echt overal reclame. Adblock helpt ook niet.

    Dat zou heel goed kunnen.
    Heb je op meerdere sites last van reclame?

    FiftyShades schreef:
    (...)
    Dat zou heel goed kunnen.
    Heb je op meerdere sites last van reclame?


    Yup. En ik heb ook dat woorden pop-up linkjes worden. Ik heb het wel bij meer mensen gezien, ik heb alleen geen idee hoe ik er vanaf kom.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Oeh ik zie mijn eigen story, maar raar.


    Firm believer of all that is magic

    Aire schreef:
    (...)

    Misschien heb je een virus? Heb ik namelijk ook, en ik heb echt overal reclame. Adblock helpt ook niet.


    Ik hoop het niet. Er zit nu zelfs reclame midden in Sqaure haar reactie. (Wel boven haar tekst, maar in haar tekstvakje)


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Aire schreef:
    (...)

    Yup. En ik heb ook dat woorden pop-up linkjes worden. Ik heb het wel bij meer mensen gezien, ik heb alleen geen idee hoe ik er vanaf kom.

    Fereale schreef:
    (...)

    Ik hoop het niet. Er zit nu zelfs reclame midden in Sqaure haar reactie. (Wel boven haar tekst, maar in haar tekstvakje)

    Beide een Virus/Malwarescanner downloaden? Kan nooit kwaad. Ik gebruik Avast.

    [ bericht aangepast op 12 feb 2015 - 14:59 ]

    Fereale schreef:
    (...)

    Ik hoop het niet. Er zit nu zelfs reclame midden in Sqaure haar reactie. (Wel boven haar tekst, maar in haar tekstvakje)


    Ja, dat heb ik ook.

    FiftyShades schreef:
    (...)
    Beide een Virus/Malwarescanner downloaden? Kan nooit kwaad. Ik gebruik Avast.


    Ik ook. Iets te laat gedownload ben ik bang.


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Dat van die woorden heb ik nu ook. Ik heb alles al bijgewerkt enzo. Op Google, Facebook enzo heb ik er geen last van. Alleen hier.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Fereale schreef:
    (...)

    Ik hoop het niet. Er zit nu zelfs reclame midden in Sqaure haar reactie. (Wel boven haar tekst, maar in haar tekstvakje)


    Dat is lekker. Mijn vierkant wordt een reclameblok. :')

    Dat probleem met reclamelinkjes is al vaker genoemd op Q. Volgens mij had het iets met add-ons te maken, of zo? Er was ooit een topic met de oplossing voor dat probleem, dacht ik, maar ik zit nu op mobiel, dus ik kan het niet zoeken.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Ik weet denk ik wat je zitten hebt. Je gebruikt chrome, dus ga eens naar je instellingen, reset ze, zet alle extensies die je niet kent uit en herinstaleer chrome zonodig opnieuw. Dat rotding komt bij mij soms ook eens bovendrijven, en bovenstaande techniek werkte steeds.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Is het zoiets als op de foto's in dit topic dat ik heel lang geleden heb aangemaakt? Ik weet echter niet meer hoe dat uiteindelijk is afgelopen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…