• Er ging dus net telefoon, en toen nam ik op want er is voor de rest niemand thuis. Dus zo'n vrouw die begont over woningen en alles en blablabla. Dus 20 seconden verder zei ik zo van: 'Ik ben nog maar een 14-jarige dus ik denk niet dat u mij moet hebben.' Ze wilde wat vragen doornemen ofzo. Echt vét irritant. Ik heb dat wel vaker dat ze mij voor mijn moeder aanhoren ofzo. Ze zeggen ook wel eens dat ik een volwassen stem heb, ofzo.
    Hebben jullie dat ook wel eens, dan je voor iemand anders word aangehoord?
    x.

    [ bericht aangepast op 15 juli 2009 - 15:16 ]


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik had een franse aan de telefoon.Dus ik doodleuk.'Pardon madame,mais je ne parle pas le francais.' begint zij in het spaans tegen mij o,o Man,het duurde lang voor ze wist dat ik minderjarig was.


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    Boyiloveyou schreef:
    wat ik vaak heb,is dat mensen denken dat mijn broer mij is,als ik met mn vriendin bel,en eventjes naar de wc ga en terugkom is mn broer een praatje aan het doen,ze merken niet dat het niet mijn stem is O.o
    zelfs mijn eigen bomma merkte het verschil niet Ö
    ik ben 16,mijn broer 12 ...[/i]
    Haha die vind ik goed. xd


    when words fail, music speaks.

    OMGBO schreef:
    (...)Haha die vind ik goed. xd
    ja best wel irritant,ik kwam terug van de wc,en mn vriendin ; Kaat,Kaat,bent gij da nuu,of uu broer ?
    ik zeg ; ik was op de wc,da ws mijn broer...
    zij ; omg,ik dacht echt da gij da waard jullie stem is precies hetzelfde
    toen dacht ik van 'oohgood noow'


    everybody needs a song.

    Zo vaak. Vaker wel dan niet eigenlijk. Ze hebben nog nooit gevraagd: 'Is je moeder thuis?' Altijd: 'Spreek ik met mevrouw [..]?'


    No growth of the heart is ever a waste

    ik en men zus hebben dat
    als onze vader belt dan wil die ons allen maal spereke en ik was dus klaar en had doei gezegt
    en all pakt men zus de telefoon en zegt
    men zus dus hooi en dan zegt onze vader
    'wat wil je nu weer"
    (hij dacht dat ik het nog was)
    like onze stemen zijn echt heel verschillend

    maar verder als ik iemand hoor van soon bedrijv zeg ik altijd wacht dan geev ik men moeder even


    To The Stars Through Adversity

    mensen denken vaak dat ik 15/16 ben maar ben pas 13:P aan de telefoon heb ik het nog nooit gehad:D


    I love you,but you don't love me!

    ik belde is naar mijn bomma,ik moest een interview met een bejaard persoon doen,dus ik bel haar om te vragen of ik mag komen.
    ik kom daar aan,en mijn bomma zegd ; aah,ga gij Niels zijn werk maken [Niels = broer] ?
    ik zeg ; euhm neee...
    zij ; hoe,hebt ge uu broer dan met uu gsm laten bellen ?
    ik ; euhm nee,ik was dat...

    dat zelfs mijn eigen bomma,die ik elke week zeker meer dan eens zie,mijn broer is 12 ik 16


    everybody needs a song.