• Op deze winderige en bewolkte vrijdagochtend.
    Vandaag komt mijn bestelde boek van Bol.com binnen. Yay!

    Wat zijn jullie plannen voor vandaag? (:


    oi, suzy

    Mogguh! Wat fijn dat het wachten binnenkort over is, hihi.

    Vandaag ga ik eerst met een vreemdeling de stad in, dan werken, dan nogmaals met een (andere) vreemdeling de stad in en mijn zuurverdiende centen meteen weer uitgeven, want ik ben een verantwoordelijke volwassene. :')


    Ik kijk uit het raam, naar de lucht en de zon, ik loop naar buiten en flikker van het balkon.

    Als je vóór 12.00 bestelt bij Bol krijg je kennelijk je bestelling nog dezelfde dag bezorgd maar ik was te laat rip

    Gezellig! Ik geef het geld dat ik niet heb (nee grapje, stufi lol) uit aan boeken. Niet aan kleren of zo. Ik heb een grote hekel aan shoppen. Ben het na één broek passen altijd al beu.


    oi, suzy

    Ik ga logeren bij mijn beste vriendinnetje in Eindhoven ^^ heb haar echt gemist en zo lang nie .meer gezien!


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.

    Ik ga zo meteen kijken naar het kamp. We gaan zo afsluiten. Maar ik wou vannacht thuis slapen. Dus ik ben nu nog even thuis. =)
    Vanavond is het de start van het leukste weekend van het hele jaar: onze eigen toertochten. *O*


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Goedemorgen! Ik ga mijn studentenkamer helemaal onderhanden nemen. Zit hier in de trein met een tas vol poetsdoeken en een fles allesreiniger :'D


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Goeiemorgen! Ik lig nog in bed, maar straks moet ik een ketting en handtas zoeken in de winkel, om de outfit voor de doop van zondag compleet te maken. :Y)
    En tegen de avond ga ik wandelen met mijn lief en iets gaan eten. c:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Harry Potter en breien voor mij, vandaag.


    Le Beau n’est que la promesse du bonheur | Will you dance, dear Emma? | page 28

    Goeiemorgen! Trainen voor Ardennenkamp met school staat deze dag op mijn planning.


    Maar allemaal dragen we in ons hart een inwendig Ithaka.

    Goedemorgen!
    Ik ben aan het inpakken voor het kamp waarop ik morgen vertrek. En straks werken tot een uur of 9 :/


    Stenenlikker

    Eledhel schreef:
    Goedemorgen! Ik ga mijn studentenkamer helemaal onderhanden nemen. Zit hier in de trein met een tas vol poetsdoeken en een fles allesreiniger :'D


    Ik ook, haha! Samen met mijn moeder en een vriendin ga ik schoonmaken en verven. Ik heb net een quiche in de oven gezet als lunch voor vanmiddag. Succes! (:

    Welk boek heb je besteld, trouwens?!

    [ bericht aangepast op 4 aug 2017 - 10:35 ]


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Goedemorgen!
    Ik ben nu aan het ontbijten om daarna te gaan werken tot een uur of 9.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Mylintis schreef:
    (...)

    Ik ook, haha! Samen met mijn moeder en een vriendin ga ik schoonmaken en verven. Ik heb net een quiche in de oven gezet als lunch voor vanmiddag. Succes! (:

    Welk boek heb je besteld, trouwens?!

    Oeh jij ook succes! Mijn lunch is iets minder, gewoon twee bruine boterhammen met nutella :/


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Eledhel schreef:
    (...)
    Oeh jij ook succes! Mijn lunch is iets minder, gewoon twee bruine boterhammen met nutella :/


    Haha, je mag altijd langskomen om wat te halen. :p


    "Die Erinnerung ist das einzige Paradies, aus dem wir nicht vertrieben werden können."

    Studeren! Moet er ooit van komen.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Morning! Wakey, wakey, eggs with bakey. (blush)
    Wat heb je besteld?


    Don't walk. Run, you sheep, run.