• Ja serieus alles doet pijn,mijn hoofd mijn armen, mijn rug(spieren),mijn knieholten,mijn benen en mijn voeten.

    Dat komt door die geweldige school van mij,die zo slim is om ons donderdag de hele dag duur Brussel te laten banjeren.En dan dood leuk op vrijdag de sport dag te houden,dus ik heb de hele dag softbal gespeelt(ik ben een stuk van 4 keer uitgegleden en heb een softbal tegen mijn scheenbeen gekregen).En vrijdag was ook nog die baarmoederhalskanker prik. En ik had al spierpijn van dinsdag want toen ben ik gevallen tijdens gym(wie verzint het ook om ons te laten softballen op NAT gras? Dan is het toch logies dat de een na de ander uitglijd).

    Oftewel ik haat mijn school momenteel een beetje heel erg.
    Nog iemand met zo´n slimme school?

    [ bericht aangepast op 26 sep 2009 - 15:31 ]


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    ik heb maandag, dinsdag en woensdag tot 18.00 repetitie voor dans.. en dan ben ik dus 3 dagen pas om half negen thuis en we hebben echt een overdosis huiswerk en dat zit ik nu te maken voor 4! dagen.. :( en dan komt er in de loop van de week ook nog bij..


    Je moet worden wie je bent.

    ja
    een kutschool die 3 PTA's op één dag geeft
    mishandeling


    In time we hate that which we often fear.

    Auw dat is kut ö En die baarmoederhalskanker prikken doen kei veel pijn -moet er nog eentje krijgen- Maar moest ik u zijn, ik zouw nog al zitten vloeken op die school ><"
    Maar ik heb ook zo'n slimme school; ze waren meisjes toiletten aan het bouwen, als het bijna af is komen ze tot het besef dat ze vergeten zijn een gat voor de deur te maken :'D.

    Irgendwann schreef:
    Auw dat is kut ö En die baarmoederhalskanker prikken doen kei veel pijn -moet er nog eentje krijgen- Maar moest ik u zijn, ik zouw nog al zitten vloeken op die school ><"
    Maar ik heb ook zo'n slimme school; ze waren meisjes toiletten aan het bouwen, als het bijna af is komen ze tot het besef dat ze vergeten zijn een gat voor de deur te maken :'D.

    Haha lekker dom! :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Voor die prik moest ik eerste een halfuur fietsen (onder schooltijd x'D). Ik vond hem trouwens niet pijnlijk... Die vorigen ook niet...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Ik stond net op om driken te pakken.Ik kan niet eens recht gaan staan,dat doet te veel pijn.Ik moet mijn knie en rug buigen.
    @Irgendwann datis gewoon dom
    @hurricane dat ken ik.Wij mogen maar 2 pw per dag maar wel 9 so's --'


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    OverMyHead schreef:
    Voor die prik moest ik eerste een halfuur fietsen (onder schooltijd x'D). Ik vond hem trouwens niet pijnlijk... Die vorigen ook niet...

    Niet zo zeer pijnlijk,maar ik had dus al met spierpijn de hele dag gehonkbal en van die prik word mijn arm stijf.Dus mijn spier in die armis nu gewoon hard


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Ik ben blij dat ik niet op jou school zit :')


    Happiness hit her like a train on a track

    Ik heb rugpijn, spierpijn, hoofdpijn, keelpijn en gelukkig is mijn buikpijn net over. :|


    Some people make the world special just by being in it