• Ja, dat vraag ik mij dus af. Eerst was het forum overspoeld met tokio hotel, dan met jonas brothers, dan twilight, dan Michael Jackson en nu met het voorval van Gustav. Stop al de informatie in 1 topic en open geen tienduizende topics waar dezelfde foto's etc instaan. Ben ik nou de enige die zich daaraan ergert? :X En neen, ik zet de filter niet aan, want ja, ik ben er in geïnteresseerd, maar al die topics zijn overbodig.


    -

    Ik heb je tekst nog niet gelezen en ik weet al dat je gaat aankondigen om in 1 topic al het nieuws over Gustav te dumpen.
    Heb ik gelijk :Y)
    ?

    [ bericht aangepast op 15 juli 2009 - 19:36 ]

    Nee, ik vind dat ook. Daarom zetten de meeste dus blijkbaar: 'weer een topic' of 'topic zoveel' in die topics.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Promise schreef:
    Ik heb je tekst nog niet gelezen en ik weet al dat je gaat aankondigen om in 1 topic al het nieuws over Gustav te dumpen.
    Heb ik gelijk :Y)
    ?


    Jaaa :'D


    -

    ze moeten gewoon lekker een speciaal nieuwtjes ding maken wat niet bij actieve topics komt te staan x-x net zoals als bij rollentopics.


    We can only learn to love by loving.

    We proberen het al een beetje tegen te houden maar inderdaad, wij hebben ook liever dat alles in 1 topic komt te staan.

    Dat vroeg ik me ook al af, je ziet dat steets vaker.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Maar mensjes, wij mods kunnen niet alles zien he. Zeker niet in de vakantie periode.
    Dus als je een topic ziet waarvan je vind dat die info best in een ander topic kan wat ook ongeveer daar over gaat, dan mag je dat best melden?

    2Krull4U schreef:
    Maar mensjes, wij mods kunnen niet alles zien he. Zeker niet in de vakantie periode.
    Dus als je een topic ziet waarvan je vind dat die info best in een ander topic kan wat ook ongeveer daar over gaat, dan mag je dat best melden?


    Best slim, had ik niet aan gedacht :X


    -

    Je hebt gelijk =')


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right