• Ja ik krijg dus een tunnel deze week of volgende week haha. Ik ga het zelf doen met een expander want die dingen zijn niet zo duur ;x. Dus iemand nog tips voordat ik er aan begin? Ervaring? -vast wel iemand haha-
    Ik weet al dat ik nog geen silicone-o erin moet doen haha ik heb al een 3mm staal ofzo en ik wil t/m 8mm dus helemaal niet groot =)


    when words fail, music speaks.

    Doe je aan één kant? ;o


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Uhm een tip. Heel geleidelijk oprekken. Dan heb je tenminste nog de kans dat je oor weer terug normaal word als je hem eruit haalt. Als je het te snel doet, forceer je alles en 'krimpt' het gat niet meer terug.

    Ik ben eerlijk gezegd heel benieuwd hoe het gaat uitzien bij jou. Wel vind ik het super stoer dat je dat gaat doen (nerd).


    Wie du mir, so ich dir.

    Reassurance schreef:
    Doe je aan één kant? ;o
    Eerst wel. Ik ga eerst naar 3mm. En als ik die dan na een maand 5 heb doe ik de ander wss 3 maar ik ging het zondag proberen bij mijn oor die ik eigenlijk wou maar daar kreeg ik hem niet door ;x en bij mijn ander zit mijn gaatje eigenlijk te hoog maar het wil net. Ja ik heb het al geprobeerd haha met een 5mm maar toen was hij niet groot genoeg dus alles voor niks gedaan :\


    when words fail, music speaks.

    appelkirst schreef:
    Uhm een tip. Heel geleidelijk oprekken. Dan heb je tenminste nog de kans dat je oor weer terug normaal word als je hem eruit haalt. Als je het te snel doet, forceer je alles en 'krimpt' het gat niet meer terug.

    Ik ben eerlijk gezegd heel benieuwd hoe het gaat uitzien bij jou. Wel vind ik het super stoer dat je dat gaat doen (nerd).
    Haha ja ik ga steeds een maand wachten (nerd).
    Dankje =)


    when words fail, music speaks.

    Ik heb ook tunnels gehad, maar heb ze weer dicht laten groeien. (krul)
    Goed, hier heb ik een tip voor je; draai ze erin onder warm, stromend water. Wanneer je aan het douchen bent, bijvoorbeeld. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Zo vet ik wil ook, maar durf mijn ouders het niet te vragen...


    -

    InMyArms schreef:
    Zo vet ik wil ook, maar durf mijn ouders het niet te vragen...
    Gewoon vragen het ergste is dat ze nee zeggen nou en dan, als je wil, kan je het altijd stiekem doen. want als je begint met 3 nou dat zie je bijna niet.


    when words fail, music speaks.

    Mercurial schreef:
    Ik heb ook tunnels gehad, maar heb ze weer dicht laten groeien. (krul)
    Goed, hier heb ik een tip voor je; draai ze erin onder warm, stromend water. Wanneer je aan het douchen bent, bijvoorbeeld. (:
    Hoe bedoel je dat ? ;x


    when words fail, music speaks.

    ik heb een tunel van 10mm en aan de andere kant heb ik nu strecher van 3 en morgen gooi ik er 5 in.
    ik heb mijn tunnel zelfs gedaan met een dop omdat ik hem er niet los inkreeg., ;x
    nee geen tips gewoon doen., ;x je moet erwel aa dneken dat je je tunnel elkedag goed schoonmaakt anders heelt je oor niet mooi [a]

    [ bericht aangepast op 18 aug 2010 - 15:21 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    IDGAF schreef:
    (...)Hoe bedoel je dat ? ;x

    Nou, dat wanneer je zo'n ding in doet je je oor onder stromend water moet houden, zodat het wat soepeler gaat en dan doet het ook iets minder pijn. (:


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Mercurial schreef:
    (...)
    Nou, dat wanneer je zo'n ding in doet je je oor onder stromend water moet houden, zodat het wat soepeler gaat en dan doet het ook iets minder pijn. (:
    Oooh haha ik ga het eerst met olie proberen :')


    when words fail, music speaks.

    IDGAF schreef:
    (...)Oooh haha ik ga het eerst met olie proberen :')


    Je hebt er speciale middelen voor, olie is niet echt goed ofzo :')

    Hel schreef:
    (...)

    Je hebt er speciale middelen voor, olie is niet echt goed ofzo :')
    Nee ik heb ook gewone neutrale olie. Puur weet je wel? Dan gaat hij er makkelijker door (:


    when words fail, music speaks.

    Supervet dat je dat gaat doen. : D
    Maar ik heb geen tips, alleen veel succes haha!


    "Stay beautiful. Keep it ugly."