• Weet iemand waar ik jurken (of kleding in het algemeen) in de stijl van de film The Danish Girl of de serie Peaky Blinders kan vinden?
    Ik heb al heel veel jaren 20 jurken gezien, maar ze zijn niet echt mijn stijl, dus ik zoek specifiek naar een stijl die eerder in de richting van die film en die serie gaat.
    Het is een outfit voor een jaren 20 bal.

    Als aanvulling door de reactie hieronder: kent iemand in de buurt van Antwerpen een winkel waar ze zo'n kleding verkopen/verhuren?

    [ bericht aangepast op 18 juni 2018 - 13:44 ]


    Geloof niet alles wat je denkt

    Misschien kun je kijken of je kleding kunt huren? Heb wel eens gehoord van winkeltjes die dat doen voor van die "speciale" outfits en dan heb je misschien ook een betere kwaliteit dan met de meeste kostuums.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    Misschien kun je kijken of je kleding kunt huren? Heb wel eens gehoord van winkeltjes die dat doen voor van die "speciale" outfits en dan heb je misschien ook een betere kwaliteit dan met de meeste kostuums.


    Oh ja. Maar dan moet ik wel eerst een winkel in de buurt zoeken die dat heeft, en ik weet niet zeker of ik er zo'n ken.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Evaethas schreef:
    (...)

    Oh ja. Maar dan moet ik wel eerst een winkel in de buurt zoeken die dat heeft, en ik weet niet zeker of ik er zo'n ken.


    Anders is het misschien een idee om in de obscure winkeltjes te kijken? Ik heb niet echt een goede tip, maar in ieder geval hebben de meeste grote winkels ongeveer dezelfde mode dus lijkt het me moeilijk om zoiets specifieks te vinden. Wellicht helpt een kringloopwinkel ook, als je dat niet te vreemd vindt, haha.


    She was acting pretty, thought she owned the city. Someone should've told her that pretty ain't a job.

    AriChibi schreef:
    (...)

    Anders is het misschien een idee om in de obscure winkeltjes te kijken? Ik heb niet echt een goede tip, maar in ieder geval hebben de meeste grote winkels ongeveer dezelfde mode dus lijkt het me moeilijk om zoiets specifieks te vinden. Wellicht helpt een kringloopwinkel ook, als je dat niet te vreemd vindt, haha.


    Nee helemaal niet! Maar ik vind het moeilijk daar iets te vinden, meestal eindig ik met niets. Daarom dat ik eerder probeerde online te zoeken, maar als ik toch niets vind ga ik wel nog eens naar de tweedehandswinkel.


    Geloof niet alles wat je denkt

    Van online shops kan ik topvintage heel erg aanraden, die hebben ook 20s dresses.

    [ bericht aangepast op 18 juni 2018 - 14:12 ]


    The truth is out there.

    TopVintage is echt een aanrader!


    26 - 02 - '16

    @Above: Ja, die ken ik! (ben namelijk obsessed met jaren 40/50 jurken), maar hun stijl vind ik soms ook weer wat minder.


    Geloof niet alles wat je denkt