• Mijn broertje van 5 jaar oud ziet aura`s.
    Hij liep met mijn moeder en mij door de stad en toen waren we een ijsje aan het eten en hij zat de hele tijd een mevrouw aan te kijken en even later zei hij: "Die mevrouw is helemaal groen"
    en later zei hij tegen mijn moeder en zusje dat ze rood waren.
    Ik vind het wel cool (cool):X


    ~brrrrrrrrrrrrr~

    Of hij kent het woord 'huidskleur' niet (A)


    I want my bloody cheese now!^^

    mensen zeggen dat kleine kinderen veel meer zien dan volwassenen

    Dan vind ik het wel eng als mensen kunnen weten hoe je je voelt! O.O


    You'll never dream alone. <3

    KirstenSnaps schreef:
    (...)Als je je er op afstemd en veel oefent kan uiteindelijk bijna iedereen het wel :')

    jeej!!
    hoe kan je dat oefenen dan x]?
    maargoed, wel apart.
    nog zo jong en dan al kunnen! O.o'
    maar idd wel gaaf!

    yufreak schreef:
    mensen zeggen dat kleine kinderen veel meer zien dan volwassenen

    ja dat heb ik ook een keer gehoord maar misschien is het wel waar, net zoals kleine kinderen bang zijn in het donker voor monsters of spoken ofzo (:

    [ bericht aangepast op 17 juli 2009 - 11:29 ]

    BonDuElle schreef:
    (...)
    jeej!!
    hoe kan je dat oefenen dan x]?
    maargoed, wel apart.
    nog zo jong en dan al kunnen! O.o'
    maar idd wel gaaf!


    http://newage.rubriek.nl/spiritueel/aura.asp
    Daar leer je aura's zien ofzo.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2009 - 11:37 ]


    You'll never dream alone. <3

    okeej x]

    Dat hoor je niet vaak! Dat is natuurlijk wel best bijzonder! :O


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Okée. whooh!


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Dat verschilt trouwens ook weer heel erg per persoon. Bij de een kan bijvoorbeeld rood iets heel anders betekenen als bij de ander. Het gaat vooral om het gevoel wat die kleur op dat moment bij de persoon oproept, dat zegt het meeste.

    Maar even ontopic. Kan me voorstellen dat je dat wel stoer vind. Hoop alleen voor je broertje dat hij het niet eng vind of iets in de trant.


    klopt ^^
    ik heb zelf tot mijn 13e ook aura's gezien ik vond het eerst wel intresant maar ook heel iritant ik was er niet erg blij mee.. dus ik probeerde er zo min mogelijk op te letten..
    nu kan ik ze echter niet meer zien wat me een hoop rust in mijn kop geeft... (hoewel mijn moeder daar minder blij mee is.. die was helemaal trots dat ik dat kon >< )
    dus om maar even zo te zeggen vind ik het persoonlijk wat minder 'cool'

    [ bericht aangepast op 17 juli 2009 - 14:13 ]


    A Noble was Born in Chaos

    Aura's hebben toch geen kleuren? :'] Mijn pa ziet dat al zijn hele leven, en neee hij is niet fake en ja, dat weet ik voor 100% zeker, en hij zegt dat Aura's een bepaalde energie om een voorwerp, mens of iets anders heen zit. Een randje zonder kleur, maar ook niet wit die goed te zien is.


    You move me ......... Kurt

    Prankster schreef:
    Aura's hebben toch geen kleuren? :'] Mijn pa ziet dat al zijn hele leven, en neee hij is niet fake en ja, dat weet ik voor 100% zeker, en hij zegt dat Aura's een bepaalde energie om een voorwerp, mens of iets anders heen zit. Een randje zonder kleur, maar ook niet wit die goed te zien is.
    Dat verschilt per persoon en op wat voor manier je ziet. Met je ogen, of met je 'derde oog' jou vader ziet het waarschijnlijk met zijn derde oog, en voelt meer. De meeste kinderen zien alles eigenlijk letterlijk.


    Wie du mir, so ich dir.

    Ik vind t toch wel knap dat je broertje dat kan. Ikzelf vind het best wel vet, al weet ik niet of ik er blij mee zou zijn als ik het zou kunne. Het is natuurlijk wel cool en bijzonder enzow, maar ik denk dat het ook wel irritant kan zijn.


    Inspiration can hit you any time

    yufreak schreef:
    mensen zeggen dat kleine kinderen veel meer zien dan volwassenen

    Net als mijn nichtje, die is 3 ofzo en die kan nog geen gewonen mensen tekenen(allen hoofden met voeten). Maar volgens mijn tante(haar moeder) is ze bang om naar bed te gaan wand ze 'ziet' iets in de gang. En als mijn nichtje dat dan tekent tekent ze een echt lichaam(dus hoofd romp en ledematen).Maar als ze gewoon een mens tekent tekent ze zo'n hoofdpoppetje. Echt vreemd.

    Ik vind het best wel hip dat je broertje dat kan ik hoop alleen dat hij dat ook vind...


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Best knap van je broertje,al lijkt het me eerlijk gezegt best eng voor hem.Ik zou het wel eens even willen kunnen om te weten wat het precies is.

    [ bericht aangepast op 17 juli 2009 - 23:15 ]


    Everyone smiles in the same language.