• Hallo,
    Dit is Lyle House.
    Lyle House is een huis, waar bovennatuurlijke kinderen naar toe worden gestuurd. Met 'bovennatuurlijk' bedoel ik bijvoorbeeld:
    -Iemand die iets kan op tillen door er alleen maar naar te kijken.
    -Iemand die geesten of schimmen ziet.
    -Iemand die vuur kan beheersen.
    etc, etc, etc.

    ø
    Regels:
    -Je kan niet ontsnappen uit dit huis. Het is goed beveiligd en er lopen veel dokters en bewakers. Als je toch ontsnapt, word je snel teruggevonden.
    -Je mag je gave geheim houden voor de anderen, maar mag het ook vertellen.
    -De kelder is verboden toegang, maar het is natuurlijk voor pubers erg spannend om er op onderzoek uit te gaan..
    -In de nacht mogen de meisjes niet op de slaapkamers van de jongens komen, of andersom.
    -Je mag pas in de tuin als je het heb gevraagd aan een begeleider. Die heeft de sleutel voor de deur, dan mag je even naar buiten.
    (komen in de loop van het spel nog meer regels bij)

    ø
    Beschrijving van het huis:
    Er is een eetzaal, daar móet je elke avond(zes uur), middag (één uur) en ochtend (tien uur) zijn om te eten! De begeleiders checken het na!
    Er is een lounge, een ruimte waar je op lekkere stoelen bij openhaartjes kan chillen. Je kan er ook drankjes halen. (alcohol word niet toegestaan)
    Er is een vrijetijdsruimte. Daar staan computers, playstations, xboxen ect ect ect. Hier mag je heen als je je werk af heb, en je klusjes heb gedaan.
    Er is een kelder, onder het huis. Via een trap in de wasruimte kan je er komen. Het is verboden toegang. In de kelder is een kruipgat. Wat daar allemaal word achtergehouden weten we nog niet. Want het is er pikkedonker, en je ziet niks.
    Er is een wasruimte. Als straf, of taak kan het zijn dat je de was moet doen.
    Er is een keuken. Hier mag je niet komen.
    De slaapkamers van de meisjes zijn aan de linkerkant van het gebouw. De jongens slapen aan de rechterkant. In de nacht mag je niet uit de slaapkamers. je slaapt met z'n tweeën op één kamer.
    Er is een tuin, voor als je even alleen wilt zijn of wil voetballen of zo.


    ø
    De kamergenoten:

    Kamer 1:
    - Iral / Diapal
    - Stephen Preston / SomeMusic


    Kamer 2:
    -
    - Sasha Karpov. / Scotch

    Kamer 3:
    - Destiney Montoya / SomeMusic
    - Scarlet Johnnes / Luunn


    Kamer 4:
    - Selena Sensorene / HurtedHeart
    - Luna Leroux / Midna

    Kamer 5:
    - Jason Quinten happle / HurtedHeart
    - Luel / Diapal

    Kamer 6:
    - Chiya Amorina Hoshi / Randomness
    - Aimee Jade Tempeste / LovingStyles

    Kamer 7:
    - Vince / Spyclon
    - Alex / Renoster

    Kamer 8:

    - Fateh Orion Incendio / Sioux
    -

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 19:40 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    kun je kamer 8 even veranderen: het hoort Fateh Orion Incendio zijn en niet Jason Happle...

    Fateh
    'Sorry ik wou het erg niet zo uit laten komen, maar dat was een eerlijk en niet een sociaal wenselijk antwoord,' zeg ik. Luna legde haar koude hand op mijn arm. De kou drong ver door. Luna zou zich verbranden als ze nog lang door ging. 'Je kunt je hand beter weghalen. Ik wil niet dat je je verbrand door mij,' zeg ik rustig. Misschien zou een koude douche ofzo me wel kalmeren. Luna's handen werken ook. Ik zag een kleine traan over haar wang rollen. als mijn vinger hem aanraakt verdampt hij langzaam. 'Het is niet jou schuld dat het niks helpt. Ik doe mijn best om tenminste eerlijk te antwoorden dus trek het je niet te veel aan.'

    Luna Leroux

    'Je kunt je hand beter weghalen. Ik wil niet dat je je verbrand door mij,' zei hij rustig. Ik schudde mijn hoofd. Nog niet. Ik voelde dat er een traan had gewonnen en naar beneden gleed. Fateh's vinger kwam dichterbij en ik zag damp omhoog komen. Ik voelde aan mijn wang met mijn vrije hand en voelde dat die droog was. 'Het is niet jou schuld dat het niks helpt. Ik doe mijn best om tenminste eerlijk te antwoorden dus trek het je niet te veel aan,' zei hij. Ik keek hem weer aan. 'Het is goed. Ik had beter moeten nadenken voordat ik iets vroeg/zei'.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Fate
    'Het is goed. Ik had beter moeten nadenken voordat ik iets vroeg/zei' zei Luna. Aangezien ze haar hand niet zelf weg wou halen haalde ik hem van mijn arm. 'Nee,' ik kon me niet inhouden om er niet op in te gaan. 'Het spijt me dat ik zo wispelturig en onrustig ben. Je mag alles vragen, in het ergste geval zal ik proberen rustig weg te gaan en ergens anders tot rust te komen. Ik doe mijn best om je te laten helpen, maar ik kan ook niks verzinnen. Het is misschien wel goed dat ik het verteld heb, maar voor mezelf voelt het gewoon anders dan bij de meeste.'

    Luna Leroux

    Fateh haalde mijn hand weg. Ik keek ernaar. Het had een rooie gloed. ik luisterde weer naar Fateh, naar wat hij te vertellen had. 'Dus, als je wegloop, moet ik je niet achterna gaan? Ok, ik beloof je alleen niet dat ik me daar ook aan ga houden,' zei ik.

    [als der hand erger is mag jij lekker verzinnen ;d]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ik vind het best ^^

    Fateh
    'Dus, als je wegloop, moet ik je niet achterna gaan? Ok, ik beloof je alleen niet dat ik me daar ook aan ga houden,' zei Luna. Haar hand kreeg al een rode kleur van de hitte. 'Het is beter voor jezelf dat je me dan niet achterna gaat inderdaad. Doe het anders niet voor jezelf maar voor mij. Op zo'n momenten vind ik het helemaal niet prettig als er iemand achter me staat die alles ziet en misschien zelf ook gewond raakt. Dat wil ik juist voorkomen,' zei ik. Ik ging weer liggen en sloot mijn ogen. De druk in mijn hoofd was te voelen. Ik concentreerde me op mijn handen zodat ze ijskoud werden. Een groter contrast tussen mijn hand en mijn onderarm was bijna niet denkbaar. Ik pakte Luna's hand die ze net op mijn arm had liggen. Ik probeerde haar hand wat te laten rusten en eventuele pijn te verhelpen. Het koste me veel concentratie om mijn hand koud te laten terwijl de rest vol zat met spanning en dingen.

    Luna Leroux

    'Het is beter voor jezelf dat je me dan niet achterna gaat inderdaad. Doe het anders niet voor jezelf maar voor mij. Op zo'n momenten vind ik het helemaal niet prettig als er iemand achter me staat die alles ziet en misschien zelf ook gewond raakt. Dat wil ik juist voorkomen,' zei Fateh. Hij ging weer liggen deed zijn ogen dicht. Ik keek vlucht naar mijn hand en blies er tegen aan. Het begon best wel zeer te doen. Fateh pakte mijn hand, zijn hand voelde ijskoud aan. Terwijl ik zeker wist dat zijn arm gloeiend heet was en het nooit zo gauw kan afkoelen. De kou op me hand voelde heerlijk. Ik deed me ogen omlaag en genoot van dit moment. Zou Fateh zich ook zo gevoeld hebben toen ik mijn koude vingers over zijn hand haalde?


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Samenvatting?

    [Eh, Fateh & Luna hebben een serieus gesprek ? ;D]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Midna schreef:
    [Eh, Fateh & Luna hebben een serieus gesprek ? ;D]

    Ook nieuws van de anderen?

    Randomness schreef:
    (...)
    Ook nieuws van de anderen?

    [niet echt klik zijn alleen ik Sioux en 2 andere.. meeste zijn van mij en sioux]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    -Fateh-
    Na een tijdje haalde ik mijn hand weer van die van haar. Het duurde niet lang voordat hij wee terug naar de temperatuur van de rest van mijn lichaam is. 'dat mort geholpen hebben als het goed is,' zeg ik nog enigszins rustig. Even laat ik mijn hand haar arm aanraken zodat ze weet dat het alleen dat moment was. Mijn concentratie was weer weg en ik voelde me weer onrustig. Iets moest toch helpen? Maar wat? 

    Luna Leroux

    Na een tijdje haalde Fateh zijn hand weer van de mijne. Jammer. 'Dat moet geholpen hebben als het goed is,' zei hij. 'Dank je,' zei ik zachtjes. Eventjes legde hij zijn hand op mijn arm. Ik voelde dat die weer heet was, net zoals zijn arm net. Ik keek hem aan. Ik deed mijn ogen dicht en hoopte wat ik ging doen hielp. Ik hield mijn ogen dicht en concentreerde op ijsblokjes. Ijsblokjes die op zijn hand lagen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Chiya Amorina Hoshi | Aura's en healen
    Ik had me die middag nog aangekleed, ik verveelde me anders kapot. Ik voelde me nog steeds niet geweldig, maar dat boeide me niet. Ik ging naar de vrijtijdsruimte. Ik zette de Wii aan en deed Tony Hawk Downhill Jam erin. Ik hield de controler horizontaal en ging op de bank zitten. Ik koos MacKenzie en begon.

    -Fateh-
    Luna had het duidelijk fijn gevonden. Het zou net zo moeten voelen zoals dat het bij mij doet met haar handen. Ik deed mijn vest uit zodat ik alleen nog een T-shirt aan heb. Voor de rust ga ik weer in het gras liggen. Ineens voel ik iets kouds op mijn hand liggen. Als ik kijk zie ik dat het ijsblokjes zijn. Ik glimlach even naar Luna, dit was haar werk. Ik deed mijn T-shirt een beetje omhoog en liet ze op mijn buik liggen. 'dankje,' zeg ik. Helaas smolten de ijsblokjes langzaam. Het ijswater sijpelde langzaam naar beneden. Zelfs dat bleef lekker voelen.

    [ bericht aangepast op 25 jan 2012 - 21:38 ]

    Luna Leroux

    Fateh had ondertussen zijn vest uitgetrokken en was gaan liggen. 'Dankje,' hoorde ik hem zeggen. Ik deed mijn ogen open en zag net hoe hij de ijsblokjes op zijn buik legde. De ijsblokjes smolten best wel snel. Ik glimlachte weer naar hem en deed mijn ogen dicht. Ik concentreerde me weer op ijsblokjes. Ik wist niet hoeveel er moesten komen, dus concentreerde ik me er maar op dat ze in een schaaltje lagen. Het was op zich best groot in totaal. Voor mij doen althans.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you