• Oké, ik moet dit even zeggen.
    Ik was dus de krant aan het lezen, staat er een stukje in over Harry Potter. Blijkt dus dat JK. Rowling op de set van de 6e HP film even kwam vertellen dat Perkamentus homo is. x3
    Dat was ze vergeten te melden in haar boek.
    Ik ging echt helemaal stuk. :X


    hoi, jij bent leuk.

    mo0nXlo0n schreef:
    Waarom dat? xD

    Omdat Rowling dat opeens kwam melden, echt heel vaag. xD


    hoi, jij bent leuk.

    SuperDaisy schreef:
    Omg egt?
    En met wie is ie homo? O_O
    sneep?
    voldemort?
    hm ja voldemort
    maar perkie vond hem niks meer en maakte het toen uit
    en zo is voldie slecht geworden
    door een gebroken hart :Y)



    Hahahahahahahahaha die is egt goed!!!


    i'm a vampire and i will kill you

    heb ik ook gelezen

    Dan zal Grindelwald volgens haar zeker ook wel gay wezen ^^ [/hint]


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Dat stond wel ergens in de boeken, dat hij verleifd was op Grindewald ofzo. Dus ik trok al gauw de conclusie, hij is Gay! XD

    Ik heb zo hard om dat stuk moeten lachen zeg, ik kwam niet meer bij toen ik dat hoordez! x]


    -

    Selfdestruct schreef:
    Dat stond wel ergens in de boeken, dat hij verleifd was op Grindewald ofzo. Dus ik trok al gauw de conclusie, hij is Gay! XD

    Ik heb zo hard om dat stuk moeten lachen zeg, ik kwam niet meer bij toen ik dat hoordez! x]

    Het stond er niet letterlijk in dat hij verliefd was, maar wel dat Grindelwald "zijn alles" was ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Selfdestruct schreef:
    Dat stond wel ergens in de boeken, dat hij verleifd was op Grindewald ofzo. Dus ik trok al gauw de conclusie, hij is Gay! XD

    Ik heb zo hard om dat stuk moeten lachen zeg, ik kwam niet meer bij toen ik dat hoordez! x]

    Ja, dat kan ik me nog wel herinneren maar ik las het toen niet echt zoals echt verliefd zijn, maar net als ik zou zeggen; Ik ben echt verliefd op die schoenen. Oké, slecht voorbeeld. Dus niet écht verliefd maar gewoon bewonderen ofzo.


    hoi, jij bent leuk.