• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.

    Ugh. Ik zou willen dat ik ergens echte vrienden kon vinden...


    In my life I had so many setbacks, but oh darling, recovery is so much better.

    Hatchu


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Uuugh de spanning van deze serie wordt mijn dood nog eens.


    Your make-up is terrible

    Zo kan ik ook aan de hoeveelheid posts komen. Het onzinnigst in een post zetten.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Serieus?

    zoveel verschillende emoties wanneer ik deze serie kijk ugh

    En zo zie je maar weer dat je beter meer geld aan een goede cap kan besteden! Gatverdamme, wat ben ik geschrokken.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Damn mobile, don't trip.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Ik snap echt niet hoe je met de eerste beste jongen het bed in kon duiken. Zelfrespect heb je in ieder geval niet. Zal me niets verbazen als je als je moeder eindigd. Je eerste kind op je 17e, vier kinderen op je 32e, geen baan, een vriend (je 7e relatie) die geilt op je dochters van 14 en 10 jaar oud..
    Maak maar gewoon je school af en wees verstandig onder de lakens.

    Verhalen zonder duidelijke beschrijving zijn zo vervelend. Het zou geweldig kunnen zijn, maar ik heb geen idee, want die quote die je als samenvatting gebruikt vertelt me helemaal niets. :c


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Are you kidding me? Er zat verdorie een homo in die groep. Denk je dat ik een crush krijg op die homo? Nee hoor, mijn hersenen besluiten om het maar te wagen op de hetero van de groep.
    En die "doe-opdrachten" van vorige week (die ik toevallig allemaal met hem moest doen) hielpen ook niks! Nu denk ik alleen nog maar meer aan hem.


    Take me to wonderland

    Wow dit voelt niet goed.

    Neoui harue nan eoptgettji
    Tto kieokjoch’a eoptgettjiman.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Hmm, morgen waarschijnlijk voor het eerst met hem skypen, ben erg benieuwd...


    Stenenlikker

    Caffeine schreef:
    Neoui harue nan eoptgettji
    Tto kieokjoch’a eoptgettjiman.


    Watteh? :'D

    OTOFT: Ieee, eigenlijk ben ik nu wel heel trots op mezelf. Ik ben naar Apeldoorn en ook weer terug gereden, IN MIJN EENTJE! En het ging nog goed ook. Op de terugweg was het zelf pikkedonker. Woohoo go me! C:


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •