• Ik wil dus graag de iPod Touch (16GB) voor mijn verjaardag, maar mijn moeder zegt dat je álleen maar liedjes van itunes op de iPod kan zetten x'D ik geloof er geen snars van, maar ik denk ik vraag het maar [a]

    heeft er iemand een iPod touch hier? en hoeveel koste die..

    edit; ik wordt niet helemaal begrepen^^ Ik heb iTunes en een iPod Nano (dood maar ooit deed hij het) en Ik download alles illegaal enzo. Maar mijn moeder beweerde dus dat al die illegale liedjes die je dan oo iTunes zet geweigert worden op de iPod Touch x'D En daar geloof ik dus geen snars van. En eigenlijk is dit achteraf gezien een best nutteloos topic aangezien ik het antwoord toch wel weet. :x

    [ bericht aangepast op 17 juli 2009 - 23:44 ]


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Je moet wel itunes hebben maar de muziek kan je gewoon van limewire halen.

    en een ipod touch is ongeveer 300 euro.

    ik heb er geen maar gister toevallig naar gekeken in de mediamarkt =3


    We can only learn to love by loving.

    Ja, ik.
    Ik heb de iPod Touch, 16 GB.
    Je moet wel werken met iTunes maar je kan wel gewoon zelf gedownloade liedjes of liedjes van een CD naar iTunes importeren en dat dan op je iPod zetten. (:


    hoi, jij bent leuk.

    Die van mij kostte trouwens 280 euro.
    Nee, hij was 270. (:

    [ bericht aangepast op 17 juli 2009 - 19:21 ]


    hoi, jij bent leuk.

    Ik heb er zelf ook een, de 8 GB versie, en die is 200 euro.
    Ja je MOET via itunes muziek erop zetten.
    Maar dan kan je ook alles erop zetten, je eigen muziek/films enz. :)


    Het heden is de geschiedenis gezien door de toekomst.

    Je moet iTunes gewoon afhalen [gratis] net zoals iedereen zegt en dan kan je gewoon je muziek via iTunes erop zetten, maar je moet je muziek niet via iTunes downloaden, gelukkig maar :x


    You're a star in heaven.

    oke, thanx ik had al een iPod Nano dus maar die is dood :/
    en ik heb de 16GB al voor €265,- gezien :p


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    ik heb alleen iPod Nano
    die heeft 8GB
    mr ze hebben wel echt iTunes nodig
    vind het zelf jammer, mrjha ik heb niet gezien of weet niet hoeveel die Touch kost


    Maybe part of loving is learning to let go...

    Iphone is meestal in de richting van de 400 euro, dat hangt er ook vanaf welke je wilt en mijn IPod Touch koste 200 en nog een beetje :') je hebt Itunes nodig, maar je kan ook van limewire halen


    All was well.

    Via Itunes erop zetten via Limewire downloaden. Maar via Itunes kun je Gratis spelletjes enso downloaden(A) Mijn Ipod Touch was 220 euro. In de Apple Store:)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Nee je kan gewoon lekker illegaal downloaden. Don't worry ;]
    -heeft zelf zo'n ding-


    No growth of the heart is ever a waste

    ik heb de nieuwe iPod nano,
    en je mama heeft gelijk ;p
    je krijgt er enkelm liedjes op of filmpjes, foto's enzo via iTunes maar dat programma heb je op 5 minuutjes geinstaleerd op je pc dus ;p
    <3


    Add me ;D

    Ik heb iPod Touch 8G, meer dan zat :Y)

    Maar je kunt gewoon liedjes downloaden en die dan in iTunes zetten. Via iTunes zet je de leidjes weer op je iPod. Handig, snel & makkelijk! :'D


    -

    al mijn lliedjes staan hier free op en ik zal maar zwijgen hoeveel ikbetaald heb xD


    Your Butt is Mine!

    Ik heb al een paar maanden een iPod Touch (16GB)
    Het koste toch ongeveer over de 3OO euro.
    *Das zever dat je alleen van I-tunes liedjes kan krijgen.
    Zoals Selfdestruct zegt, kan je ze downloaden en hen er gewoon opzetten, erg handig.
    Tis gewoon wat zoeken in begin.

    [ bericht aangepast op 18 juli 2009 - 15:44 ]


    You'll be screaming it later..&#9734;

    Illegale nummers worden níét geweigerd, drie mensen die ik ken hebben alleen maar illegale nummers en spelletjes op hun touch staan en geloof me, het werkt als de beste.


    Only losers can act the way you do