• i mean dat ding mag toch niet af en zo


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    levensvraag stel je daar
    volgens mij leeft hij op de tranen van de kijkers
    of misschien mag-ie het even afzetten en dan onmiddellijk weer op
    of misschien steekt-ie een voedselvoorraad in dat masker en kan-ie dat vanbinnen openen en opeten

    wie oh wie weet het?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ik heb geen verstand van darth vader maar kan hij niet gewoon dat helmpje afzetten?


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    De helm kan hij niet afzetten
    Rip


    — Inner peace, it's hard to find. —

    @Thoros

    ja maar ik heb nog nooit van die functies gehoord >.<
    het helmpje snel af zetten is een oplossing maar dat lijkt me ook erg lastig

    @snapple

    neeee dat mag niet, dat is niet goed voor darth vader


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Jawel! Er is toch die ene scene waarin hij in een of ander gevaarte gaat, waar hij zijn helm af neemt. Gaat hij daar niet in om te eten?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Slangetje naar binnen steken? Of zijn er geen hoeken en kanten waar het doorheen zou kunnen? Ik ken niks van hem en Star Wars in het algemeen.


    16 - 09 - '17

    Patholoog schreef:
    Jawel! Er is toch die ene scene waarin hij in een of ander gevaarte gaat, waar hij zijn helm af neemt. Gaat hij daar niet in om te eten?
    (...)

    true maar dat mag toch ook niet te lang?


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    BirbRon schreef:
    @Thoros

    ja maar ik heb nog nooit van die functies gehoord >.<
    het helmpje snel af zetten is een oplossing maar dat lijkt me ook erg lastig

    @snapple

    neeee dat mag niet, dat is niet goed voor darth vader



    Hoezo is dat slecht dan? Mag niemand hem zien of gaat hij dan dood ofzo?


    And as we fall, time is frozen I know we break, but we're not broken (Aedion -> YoungbIood)

    BirbRon schreef:
    (...)
    true maar dat mag toch ook niet te lang?


    Snel eten. Hij zal wel niet voor de lol eten maar van die snelle nutripacks. Voor hetzelfde geld zit er iets ingebouwd in z'n suit. c:


    The truth is out there.

    Misschien maakt ie overal een smoothie van en steekt ie een rietje naar binnen? 🤷🏼‍♂️


    — Inner peace, it's hard to find. —

    Misschien doet ie wel aan mediteren en heeft ie zo'n speciaal geloof waardoor ie honderd jaar niet hoeft te eten ofzo


    26 - 02 - '16

    Ik wist niet hoe graag ik een antwoord op deze vraag wilde totdat je die vraag stelde.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Patholoog schreef:
    Ik wist niet hoe graag ik een antwoord op deze vraag wilde totdat je die vraag stelde.

    ik ook


    LaAt ZiEn WiE jE bENt

    Google doet wonderen mensen. Ik heb het antwoord gevonden. Klik om het te lezen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt