• Hier zit een 1 of andere zeldafreak hier en ze zegt dat 10 jarige geen fan ofzo mogen zijn.

    ok, van muziek houden is van alle leeftijden, maar dit is er echt over!



    10-jarige kleuters lopen met tshirts rond van tokio hotel, terwijl ze niet eens hun liedjes kennen (laat staan begrijpen) en niet eens weten hoe de leden van TH noemen!



    natuurlijk zou een hater nooit een kindje van 10 jaar slaan ofzo, dus wat doen ze?



    ze slaan de egte fans! de fans die al veel langer fan zijn van TH, en tenminste weten waar hun muziek rond draait!



    dat kunnen ze wel ze, die pamper schijtende babies TH belachelijk maken, terwijl de egte fans in mekaar worden geslagen en gepest, omdat ze fan zijn van de opvolger van K3! (want daar begint het stilaan op te lijken, nu al die jank-kleurters er 'fan' van worden!)



    Echt e, ik ga eens beginnen met die kleine kutkinders op hun plaats te zetten, in plaats van die haters!


    Dit zegt ze allemaal.10-jarige zijn helemaal geen baby's of kleuters.Ze luisteren lang niet meer naar K3.Ze weet niet hoe het voelt als wij dat over haar zeggen.Ik vind dit echt erover!Ik ben 10 en van mijn negen fan.En ik ken al redelijk veel liedjes.(Check my profile.)Zij noemt zichzelf een 'fan.' Maar fans respecteren alle fans.Zij dus niet!

    Sorry dat moest er ff uit^^

    xx

    Ik vind het ook nergens op slaan. Maar kunnen we "teef" ff veranderen in zeldafreak?


    You'd took my breath but I'll survive.

    Ik vind het ook nergens op slaan. Maar kunnen we "teef" ff veranderen in zeldafreak?


    Zo beter? =D

    whahah lowwwl xD


    Wie du mir, so ich dir.

    Laat haar lekkerxD ze flikkert toch wel op ;P


    Pictures fade away, but memories are forever

    Laat haar lekkerxD ze flikkert toch wel op ;P


    Idd zelfs berna is fan (cool)

    (...)

    Zo beter? =D
    Ja dank je. Tis zo kinderachtig, terwijl we haar dat ook vinden.


    You'd took my breath but I'll survive.

    (...)

    Idd zelfs berna is fan (cool)

    Echt? GnaGna^^Jaa ik wist wel dat ze slim was :P


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik ga malcom in the middle kijken xD Dat Rocks(cool)


    Pictures fade away, but memories are forever

    Ik ga malcom in the middle kijken xD Dat Rocks(cool)
    Have fun, dat rockt inderdaad!

    x.


    Wie du mir, so ich dir.

    Wat ?!
    Ik was fan toen ik 10 jaar was !
    Ik ben nu 11jaar!!
    En ik kende toen heel veel engels als je het wil weten!!
    en ik zocht hun liedjes en die shit op die fuck off ja! zeldafreak


    Take My Hand Take A Breath ...

    Ze is niejh goed wijs, scheld mensen uit, ik vindt dat ze haar moeten bannen? Iemand mee eens?!

    Ze is niejh goed wijs, scheld mensen uit, ik vindt dat ze haar moeten bannen? Iemand mee eens?!

    ik egt wel!! (cool)

    Omg, hoe levenloos kan je zijn om andere fans die jonger zijn dan jou uit te gaan maken voor kleuters enzo! Waarom zou iemand van 10 niet even fan van TH kunnen zijn als bijvoorbeeld iemand van 16.
    Maar ja, ieder z'n eigen mening, ookal is die soms niet echt vriendelijk :S


    Fight for you're love, cause it worth it

    Ze is niejh goed wijs, scheld mensen uit, ik vindt dat ze haar moeten bannen? Iemand mee eens?!


    Mee eens.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Idd :O ze gaan geen eens los bij een concert ik had een paar keer stonden ouders naast me een krantje te lezen :s ik d8 eght vn wth!! ik ga gwn uit me dak hun staan daar bij hun pappie en mammie de echte fans af te kraken :O