• Ach, het begon allemaal als één groot sprookje.
    Door de weersomstandigheden hebben we elkaar ontmoet. Alles ging drie maanden goed, en dan, dan komen ze met het smoesje:"Ik moet je iets zeggen, ik voel NIETS meer voor je, nog minder dan voor een gewone vriendin, je bent gewoon een kennis!"

    Toen hij me dat vertelde stortte mijn wereld in. Nu een jaar later, heb ik al een ander liefje gehad, zes maanden duurde het. Hij had het al een paar keer af gemaakt en mijn ex praatte terug met mij, op één of andere manier was ik gelukkig.
    Maar ik weet dat hij nooit meer van mij zal zijn. Het doet pijn dat te weten. Hij weet dan wel niet dat ik nog gevoelens voor hem heb. Maarja.

    Na één jaar is het nog altijd niet voorbij, is dat wel normaal ?
    Help me :(


    être toujours en retard!

    Geen ervaring mee, sorry XD
    En ik ben zelf al niet normaal, dusja.


    Up to the sky, To win, or die!

    sorry ik kan je niet zo goed helpen eigenlijk, ik heb hier geen ervaring mee op dit gebied zegmaar...:X maar misschien is je liefdesverdriet nog niet over. Misschien helpt het als je al zijn negatieve dingen op een lijstje zet. En dan misschien veranderd alles dan wel. Naja, ik weet niet of dit helpt, maar goed...
    Ik hoop dat je er toch wat aan hebt! =)

    Whipple schreef:
    sorry ik kan je niet zo goed helpen eigenlijk, ik heb hier geen ervaring mee op dit gebied zegmaar...:X maar misschien is je liefdesverdriet nog niet over. Misschien helpt het als je al zijn negatieve dingen op een lijstje zet. En dan misschien veranderd alles dan wel. Naja, ik weet niet of dit helpt, maar goed...
    Ik hoop dat je er toch wat aan hebt! =)


    wat moet ik dan aanvangen met z'n negatieve dingen. Hij heeft er wel, maarja wat ben ik daar nou mee ? Iedereen heeft toch negatieve dingen. Oke sommige van zijn negatieve dingen zijn wel best grappig, maarja


    être toujours en retard!

    fireflies schreef:
    (...)

    wat moet ik dan aanvangen met z'n negatieve dingen. Hij heeft er wel, maarja wat ben ik daar nou mee ? Iedereen heeft toch negatieve dingen. Oke sommige van zijn negatieve dingen zijn wel best grappig, maarja

    schrijf ze op en kijk ernaa, misschien veranderd alles dan.

    En ik probeer alleen maar te helpen hoor.

    Whipple schreef:
    (...)
    schrijf ze op en kijk ernaa, misschien veranderd alles dan.

    En ik probeer alleen maar te helpen hoor.

    sorry dat ik misschien zo bot of grof overkom, dat is zeker en vast de bedoeling niet en ik ben blij dat je me wilt helpen, dat zeker en vast, maarja. Ik zal het eens proberen alhoewel ik het effect ervan niet echt goed begrijp


    être toujours en retard!

    Geen avaring, ben nog nooit verliefd geweest. Maar vaakt help het om alleen maar aan zijn slechte kanten denken en het positief in tezien.Je kan nu alle dingen doen die hij niet met je wou doen.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    fireflies schreef:
    (...)
    sorry dat ik misschien zo bot of grof overkom, dat is zeker en vast de bedoeling niet en ik ben blij dat je me wilt helpen, dat zeker en vast, maarja. Ik zal het eens proberen alhoewel ik het effect ervan niet echt goed begrijp

    maakt niks hoor =)
    maar je moet dat gewoon eens doen, het zou kunnen helpen. En misschien is het dan wel zo dat je hem niet meer leuk vindt. en misschien weet iemand anders nog wat. Vraag aan vriendinnen ofzo? die weten vast wel raad! =)

    oke, hier komt mijn lijstje;

    gay loopje
    te kleine kont
    autofreak
    rare fietsgewoonten
    wannabe cool
    overgevoelig
    vieze lach
    lelijk kapsel
    lelijke pet
    puistjes op voorhoofd
    moet theorie examen van rijbewijs 5x overdoen


    haha :D


    être toujours en retard!

    fireflies schreef:
    oke, hier komt mijn lijstje;

    gay loopje
    te kleine kont
    autofreak
    rare fietsgewoonten
    wannabe cool
    overgevoelig
    vieze lach
    lelijk kapsel
    lelijke pet
    puistjes op voorhoofd
    moet theorie examen van rijbewijs 5x overdoen


    haha :D

    nou als ik dit zo zie, zou ik hem wel vergeten hoor :X is wel een lange lijst. naja, dat zou ik doen dan :X

    Whipple schreef:
    (...)
    nou als ik dit zo zie, zou ik hem wel vergeten hoor :X is wel een lange lijst. naja, dat zou ik doen dan :X


    haha, nu nog een stok of 5000 keer kopieren en dan in 't stad gaan uitdelen , hihihi :D

    oke, dat zou gemeen zijn !


    être toujours en retard!

    je houdt gewoon zielsveel van hem dat kan gebeuren en dat gaat zomaar niet weg

    Manouk666 schreef:
    Geen ervaring mee, sorry XD
    En ik ben zelf al niet normaal, dusja.

    BonDuElle

    de verassende groenten van vandaag.

    haha sorry =D


    être toujours en retard!

    Mm ik heb ook geen ervaring

    & meid je moet je erover zettn, ik vind het eigenlijk sowieso niet echt goed als je iets trg begint met je ex (hb ik wel al ervaring mee en het suckte) ,als jullie toen niet goed ging..wrom zou het dn nu wel goed gaan?
    ga gwn veel weg met je vriende,& probeer hm uit je hofd te zettn
    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Beetje normaal.. Ik heb het gevoel ook al gehad. maar, jem oet dingen gaan doen, met je vrienden, die ex van je blokkeren. Zodat je niet meer met hem gaat praten, & dan stopt het vanzelf :)


    So here's a heart to heart on the back of postcards sent from California