• Ach, het begon allemaal als één groot sprookje.
    Door de weersomstandigheden hebben we elkaar ontmoet. Alles ging drie maanden goed, en dan, dan komen ze met het smoesje:"Ik moet je iets zeggen, ik voel NIETS meer voor je, nog minder dan voor een gewone vriendin, je bent gewoon een kennis!"

    Toen hij me dat vertelde stortte mijn wereld in. Nu een jaar later, heb ik al een ander liefje gehad, zes maanden duurde het. Hij had het al een paar keer af gemaakt en mijn ex praatte terug met mij, op één of andere manier was ik gelukkig.
    Maar ik weet dat hij nooit meer van mij zal zijn. Het doet pijn dat te weten. Hij weet dan wel niet dat ik nog gevoelens voor hem heb. Maarja.

    Na één jaar is het nog altijd niet voorbij, is dat wel normaal ?
    Help me :(


    être toujours en retard!

    Geen ervaring mee, sorry XD
    En ik ben zelf al niet normaal, dusja.


    Up to the sky, To win, or die!

    sorry ik kan je niet zo goed helpen eigenlijk, ik heb hier geen ervaring mee op dit gebied zegmaar...:X maar misschien is je liefdesverdriet nog niet over. Misschien helpt het als je al zijn negatieve dingen op een lijstje zet. En dan misschien veranderd alles dan wel. Naja, ik weet niet of dit helpt, maar goed...
    Ik hoop dat je er toch wat aan hebt! =)

    Whipple schreef:
    sorry ik kan je niet zo goed helpen eigenlijk, ik heb hier geen ervaring mee op dit gebied zegmaar...:X maar misschien is je liefdesverdriet nog niet over. Misschien helpt het als je al zijn negatieve dingen op een lijstje zet. En dan misschien veranderd alles dan wel. Naja, ik weet niet of dit helpt, maar goed...
    Ik hoop dat je er toch wat aan hebt! =)


    wat moet ik dan aanvangen met z'n negatieve dingen. Hij heeft er wel, maarja wat ben ik daar nou mee ? Iedereen heeft toch negatieve dingen. Oke sommige van zijn negatieve dingen zijn wel best grappig, maarja


    être toujours en retard!

    fireflies schreef:
    (...)