• Ik ben nu op de pc. Maar ik heb geen verbinding meer met mijn laptop. Weet er misschien iemand hoe ik dat kan oplossen? En ik vind geen mogelijkheden om weer verbinding te maken.
    x


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Zit er misschien geen knopje wat je moet schuiven om weer verbinding te maken? Dat hebben wij namenlijk ook.


    I live for the applause, you will die for it.

    Knopje? Geen idee. Meestal moet ik het onderaan doen. En dan komen de verschillende netwerken om verbinding te maken. Maar nu staat er geen meer.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Vraag het aan je moeder! :Y)
    misschien weet die het (A)

    Rechtermuisknop op dat icoontje en op herstellen klikken. :Y)

    Misschien staat het netwerk uit en kan je er daarom niet op. Het kan ook zo zijn dat jouw netwerkantenne verkeerd staat, dat het stuurprogramma is gecrasht of dat er een fout zit in de uitvoerende files van de netwerkkaart ^^

    Ik denk zelf een van de eerste twee ;)


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Router afzetten en dan weer opzetten.
    Doe ik altijd.

    Whipple schreef:
    Vraag het aan je moeder! :Y)
    misschien weet die het (A)


    Mijn moeder weet nog minder van zoiets af dan mij.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Prodigy schreef:
    Rechtermuisknop op dat icoontje en op herstellen klikken. :Y)

    Geprobeerd. Bij mij was het diagnose of herstel. Niets. Er is iets van netwerkadapters niet aangesloten ofzo. Ik weet niet wat het is.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Fortune schreef:
    (...)
    Geprobeerd. Bij mij was het diagnose of herstel. Niets. Er is iets van netwerkadapters niet aangesloten ofzo. Ik weet niet wat het is.

    Nou, dan moet je de router even aan- en uitzetten. ^^

    router aan en uit gedaan?
    nog niks?
    dan moet je verbinding maken met de kabel,dat doe ik altijd,dan werkt het zo;)


    I love you,but you don't love me!

    Fortune schreef:
    (...)

    Mijn moeder weet nog minder van zoiets af dan mij.

    een oom dan? tante? etc. Neefje?
    =)

    Dat gebeurt bij mij zó vaak. Maar meestal bij ons is dat al het internet uitgevallen. We kunnen dan ook niet meer bellen. Misschien even opnieuw opstarten?


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Op de computer waar ik nu op zit heb ik ook heel vaak geen verbinding.. maar dan moet ik 'm gewoon een keer opnieuw opstarten. dus misschien helpt dat..


    Je moet worden wie je bent.