• De stelling van vandaag luidt:
    Bellen tijdens een gesprek is asociaal.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    Tanya is de beste.

    eens, ik had heel vaak met een iemand dat zij de hele tijd aan het praten was en dan wilde ik wat zeggen hing ze alweer aan de telefoon.


    ~Sometimes the right path is not the easiest one~

    PUKKELxDING schreef:
    Jep. Maar ik vind het ook asociaal als je zit te bellen en iemand praat er doorheen terwijl diegene weet dat je zit te bellen.


    stay Nyappy

    mee eens


    One Day you'll remember me...

    Dik mee eens.


    Just a simple "I love you" (:

    PUKKELxDING schreef:
    Jep. Maar ik vind het ook asociaal als je zit te bellen en iemand praat er doorheen terwijl diegene weet dat je zit te bellen.


    So far away..

    Agree!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    PUKKELxDING schreef:
    Jep. Maar ik vind het ook asociaal als je zit te bellen en iemand praat er doorheen terwijl diegene weet dat je zit te bellen.


    You are the poetry Shakespeare was missing.

    Eigenlijk wel
    het is trouwens hatelijk als je mam belt en je vrienden zitten dan te roepen 'haal die peuk uit je mond!' zodat je moeder zou denken dat je rookt.

    *peuk= een sigaret, moesten de nederlanders dat niet weten.


    -

    dubbelpost ><

    [ bericht aangepast op 12 sep 2009 - 22:30 ]


    -

    Eens


    I rather make mistakes than do nothing. I rather mess up than miss out completely.

    Ja! En sorry als ik misschien een beetje ouderwets klink, maar bellen tijdens een gesprek vind ik heel onbeleefd.

    SilverSTAR schreef:
    Als het echt een belangrijk telefoontje is vind ik het niet aso. Maar dan zeg je dat ook gewoon ff tegen iemand.
    Maar als iemand tijdens een gesprek gewoon doodleuk aan de telefoon over onzin dingen gaat praten vind ik dat aso jah.


    I am an idiot, I move.

    eens, het is toch zo? ja of je bent aso dan kan het wel x]


    dress me, i'm your mannequin.

    SilverSTAR schreef:
    Als het echt een belangrijk telefoontje is vind ik het niet aso. Maar dan zeg je dat ook gewoon ff tegen iemand.
    Maar als iemand tijdens een gesprek gewoon doodleuk aan de telefoon over onzin dingen gaat praten vind ik dat aso jah.


    None but ourselves can free our minds.

    soms wel en als het echt irriteert.

    behalve als het belangrijk is.


    At the moment everything goes wrong, I'll be there for you!