• ik werk nu sinds mei in de afwas in een restaurant en ik vind het echt geweldig. Het is alleen dat telkens als we met de familie iets leuks gaan doen -wat best wel heel erg zeldzaam is- ik moet werken. Het rare is nog wel dat ik dat helemaal niet erg vind, want mijn collegas zijn echt geweldig enzo... veel gezelliger dan mijn familie (mijn zus was vandaag jarig en die moest om 12 uur werken, dus de chef had mij gebelt om te vragen of ik even langs kwam want ze hadden iets speciaals voor haar verjaardag, omdat ze daar nu precies 2 jaar werkt en omdat ze geslaagd is.. Dus ik ga daarheen. Krijg een ballon met helium in mijn handen gedrukt, toen hebben ze mijn zus gehaalt en gingen we met zijn allen met helium stemmetjes happy birthday zingen en dat was echt geweldig) Maar nu zitten mijn ouders dus de hele tijd te zeuren dat ik minder moet gaan werken en de hele tijd te zeggen dat ik wel mee moet, maar ik kan dat gewoon echt niet afbellen en dat wil ik ook niet. Maar ik krijg ze maar niet overtuigd van dat ik dat echt niet kan maken...
    hebben jullie tips om ze te overtuigen van dat ik dat echt niet maken kan?
    En hebben jullie leuke ideeen om de mensen die dat met die helium hebben georganiseerd voor mijn zus te bedanken met iets speciaals??

    (staat waarschijnlijk op het verkeerde topic, en slaat ook helemaal nergens op om het hier weg te zetten maar toch, ik heb even hulp nodig. :P)


    rawr! I'm a pirate

    hmm probleem ja.. mijn moeder vind ook dat ik minder moet werken maarja ik ben nu eenmaal al ingeroostert kan ik ook niet maken ze hebben al mensen te kort >< annyways helaas zelf ook nog geen oplossing om mijn ma te overtuigen..
    over dat andere leuke ideetje... ik heb een keer als bedankje leuk versierde cupcakes gestuurt als bedankje :P
    misschien dat iets ?


    A Noble was Born in Chaos

    dankje ik zal kijken voor die cupcakejes..

    (zoiets heb ik nu dus ook .. want de andere twee die in de afwas staan zijn op vakantie dus ik kan het niet maken om niet te gaan..)


    rawr! I'm a pirate