• Dat vijfde deel van de Twilight Saga, Midnight sun is zoals we allemaal waarschijnlijk al weten uitgelekt op internet maar nu is mijn vraag of Midnight sun óóít nog uit gaat komen als boek?

    Dankje :9~


    Only losers can act the way you do

    ik denk het niet?


    Let's do this poo

    Ik weet dat Twilight nooit echt over zal zijn, maar dat is wat ze zei. Ik denk niet dat we het heel serieus moeten nemen, dat ze gewoon bedoeld als de hype over is.

    En het is niet echt een 5e deel. Het is het boek Twilight maar dan uit de ogen van Edward Cullen. Heel leuk om te lezen hoe hij iedereen zijn gedachte kan lezen, behalve die van Bella.


    -

    Midnight Sun is 'Twilight*het 1e boek dus*' vanuit Edwards zicht! =[
    ben echt benieuwd.
    hopelijk brengt ze het nog wel uit.


    It's not the same without you.

    Nee ze wil het niet uitbrengen.

    De eerste paar 264 blz op internet te lezen, gewoon op haar eigen site; http://www.stepheniemeyer.com/pdf/midnightsun_partial_draft4.pdf


    BAM!

    Als iedereen Twilight is vergeten zal het boek uitkomen.
    Maar aangezien er nog 3 films moeten komen en 1 boek nog moet vertaald naar het Nederlands zal dat heel lang duren. En Midnight Sun komt natuurlijk eerst in het Engels en na een lange poos in het Nederlands. Dus voor de fans: Het gaat nog laaaaaang duren.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ze weet het nog niet, maar de kans is groot dat ze het wel gaat doen.
    En zelf als ze wacht tot iedereen de saga is vergeten zoals iemand hier zei, dan mogen we nog een jaar of drie wachten, want ze gaan de vier boeken verfilmen!
    Ik hoop dat Midnight Sun er echt wel komt, want naar het schijn is het helemaal uit Edward's point of view dusja, dat wil ik wel lezen! :)

    [ bericht aangepast op 21 juli 2009 - 9:58 ]

    Division schreef:
    Ik hoop van wel, maar ik weet het niet.


    Up to the sky, To win, or die!