• De stelling van vandaag luidt:
    De prijs van albums zou omlaag moeten gaan, want de artiesten verdienen meer dan genoeg.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    Sommige, niet allemaal, ik vind 15 euro wel meer dan genoeg x'D Dan gaan mensen minder downloaden en meer kopen en verdienen ze alsnog hetzelfde.


    Your make-up is terrible

    ik vind wel dat die prijzen wel minder kunnen voor sommige betaal je nu tussen de 20 en 25 euro!
    en aangezien ik heel vaak cd's koop en mijn geld snel op is daardoor wel wat minder mogen (A)


    dream, dare, fly!

    Als het goedkoper wordt kopen ook meer mensen cd's. En artiesten verdienen ook veel met concerten en merchandise (?).


    If you want me to listen, whisper...

    mee eens. like, de prijzen verlagen meestal wel rap, maar ik ben altijd zo dom om albums te kopen die pas uit zijn. gha.


    Some people make the world special just by being in it

    Eens.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ik weet het niet zo goed... De artiesten verdienen namelijk steeds minder sinds het downloaden is uitgekomen, een artiest moet het nu vooral maken uit concerten dus ik denk eigenlijk niet dat ik het er mee ens ben...


    Get back motherfuckerz'

    Het zijn de managers die het meest verdienen aan een album dat je koopt.Dan pas de artiesten.
    Tis maar dat je het weet.(:


    I need you like a heart needs a beat

    Tsja, het zou tevens goed zijn voor het niet-illegaal-downloaden denk.


    I want my bloody cheese now!^^

    Bn wel eens,
    maar als ge alle prijzen ineens nr benede doe dan verdiene die artieste ook ineens een stuk minder. Niet?


    Justin Bieber, Once you gonne be mine! <3

    Zoveel verdienen de artiesten er zelf niet aan, maar een kleine prijsdaling zou wel leuker zijn, dan gaat met minder illegaal downloaden. ^^

    Eens (A)

    Alleen de collectors moeten duur blijven, die horen gewoon zo. Net als alles wat op vinyl staat :P


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Nee, de prijs van albums zou omlaag moeten gaan, want ik kan het anders niet betalen en dan koop ik het toch bijna nooit.


    Mew <3

    Eens. Artiesten verdienen genoeg, met o.a. concerten, dvd's die ze uitbrengen enzo. En waarschijnlijk kopen meer mensen dan de albums ipv downloaden.


    Sweet dreams will come true.

    Nee hoeft niet, want er wordt toch veel meer gedownload..


    Je moet worden wie je bent.

    Ik vind de prijzen prima. Tenslotten krijg je er een heleboel voor? En tja, aangezien tegenwoordig toch iedereen illegaal download. =__="