• De producer van 'High School Musical' is nu een film aan het maken over Michael Jackson's leven.

    Serieus, moeten ze er nu een film over maken? En dan met zo'n kutproducer? Laten we er ineens Zac Efron in stoppen ook, dan is het helemáál geweldig.

    Misschien Vanessa Hudgens ook, one big happy family!

    En vergeef me als ik zeg dat High School Musical één van de slechtste, meest domme, verhaallijnloze film ever is.

    Kijk die foto. ><


    [ bericht aangepast op 22 juli 2009 - 13:23 ]

    Sorry hoor maar ik vind dat je er nogal een drama over maakt omdat die producer van HSM ook de film van MJ gaat regisseren.


    I need you like a heart needs a beat

    Cool. :|


    Some people make the world special just by being in it

    Dit gaat even te ver.


    TIKTAKTIKTAK ** -- BOEM!

    SleepingSun schreef:
    (...)Ik neem aan dat er meerder aan een film werken, maar het kan ook hij/zij zijn.

    Wie zegt dat die allemaal van HSM zijn. (puh)
    Trouwens, die Kenny Ortega heeft met Michael Jackson samengewerkt enzo, dus het kán best wel een goede film worden.
    HSM zijn ook best goede films, als ze niet zo kinderachtig waren en Zac Efron er niet in meespeelde. (A)

    nee dat moeten ze echt niet doen


    Loverholic, Robotronic , Loverholic, Robotronic

    Het lijkt me nog steeds leuk :')


    I recycle my thoughts.

    Bumblebee schreef:
    (...)
    Wie zegt dat die allemaal van HSM zijn. (puh)
    Trouwens, die Kenny Ortega heeft met Michael Jackson samengewerkt enzo, dus het kán best wel een goede film worden.
    HSM zijn ook best goede films, als ze niet zo kinderachtig waren en Zac Efron er niet in meespeelde. (A)

    Dat zech ik niet maar meestal werken ze met mensen die ze fijn vinden om mee te werken. Hebben ze hun voorkeur, dat bedoel ik.Em ik zei voor het gemak ff hun het kan net zo goed hij of zij zijn.
    Ik zelf vind HSM geen goede film en als ik een film over hem zou laten maken had ik een ander gekozen zoals die van Kill Bill of die hele beroemde waarvan ik de naam niet meer weet.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    SleepingSun schreef:
    (...)
    Dat zech ik niet maar meestal werken ze met mensen die ze fijn vinden om mee te werken. Hebben ze hun voorkeur, dat bedoel ik.Em ik zei voor het gemak ff hun het kan net zo goed hij of zij zijn.
    Ik zelf vind HSM geen goede film en als ik een film over hem zou laten maken had ik een ander gekozen zoals die van Kill Bill of die hele beroemde waarvan ik de naam niet meer weet.

    Jammer dan dat de keuze niet aan jou is. -.-

    Chewsty schreef:
    Sorry hoor maar ik vind dat je er nogal een drama over maakt omdat die producer van HSM ook de film van MJ gaat regisseren.
    Ik vind het serieus verkrachtig van iets wat heel mooi en interesant zou kunnen worden. Als het dadelijk ook nog Disney Productions word ben ik er echt klaar mee hoor.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ik vind het serieus verkrachtig van iets wat heel mooi en interesant zou kunnen worden. Als het dadelijk ook nog Disney Productions word ben ik er echt klaar mee hoor.


    Er werken nog andere mensen aan mee.Dus het zal heus wel mee vallen.K geloof ook niet dat het disney achtig zal worden hoor.


    I need you like a heart needs a beat

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Ik vind het serieus verkrachtig van iets wat heel mooi en interesant zou kunnen worden. Als het dadelijk ook nog Disney Productions word ben ik er echt klaar mee hoor.

    Disney heeft ook hele mooie volwassen films niet alleen sprookjes hoor.


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Chewsty schreef:
    (...)

    Er werken nog andere mensen aan mee.Dus het zal heus wel mee vallen.K geloof ook niet dat het disney achtig zal worden hoor.
    Dat disney gedoe was eerder sarcastisch :'). Maar het stinkt gewoon. Letterlijk. Want heel veel mensen zullen denk ik teleurgesteld worden. Iemand die in dat soort genre's films maakt kan gewoon niet aan de verwachtingen van deze fans voldoen. Ik ben nu niemand aan het afzeiken ofzo, maar ik ben gewoon reeel. Want zelfs het beste zal nu nog bij lange na niet goed genoeg zijn.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Dat disney gedoe was eerder sarcastisch :'). Maar het stinkt gewoon. Letterlijk. Want heel veel mensen zullen denk ik teleurgesteld worden. Iemand die in dat soort genre's films maakt kan gewoon niet aan de verwachtingen van deze fans voldoen. Ik ben nu niemand aan het afzeiken ofzo, maar ik ben gewoon reeel. Want zelfs het beste zal nu nog bij lange na niet goed genoeg zijn.

    Hij heeft ook nog andere films dan High school musical gemaakt.
    Wist je dat (niet dat het het er echt nu iets mee te maken heeft) Hij de choreograaf was van de MJ dangerous tour? en van de this is it tour?
    Dan zal er toch wel enige vertrouwen in hem zijn geweest ofzo.
    En misschien moeten we gewoon wachten op het eindresultaat en kan het zijn dat het allemaal nog wel mee valt

    [ bericht aangepast op 22 juli 2009 - 14:35 ]


    I need you like a heart needs a beat

    Chewsty schreef:
    (...)
    Hij heeft ook nog andere films dan High school musical gemaakt.
    Wist je dat (niet dat het het er echt nu iets mee te maken heeft) Hij De choreograaf was van Michael van de dangerous tour? en van this is it tour?
    Dan zal er toch wel enige vertrouwen in hem zijn geweest ofzo.
    En mss moeten we gewoon wachten op het eindresultaat en kan het zijn dat het allemaal nog wel mee valt
    Klopt, ik moest gewoon even drama maken. Want Zac Eferon gaat m gewoon te ver. Maar inderdaad misschien kan de man wel degelijk wat. Maar dat zac-part-gedoe dat bevalt me gewoon écht niet.


    Wie du mir, so ich dir.

    KirstenSnaps schreef:
    (...)
    Klopt, ik moest gewoon even drama maken. Want Zac Eferon gaat m gewoon te ver. Maar inderdaad misschien kan de man wel degelijk wat. Maar dat zac-part-gedoe dat bevalt me gewoon écht niet.

    Wat dat zac gedoe betreft,zijn we het toch over een ding eens :X


    I need you like a heart needs a beat