• Natuurlijk is zo'n 95% van de Quizlet-populatie vrouwelijk, mede de oorzaak doordat iedereen hier verhalen schrijft gericht op meiden, natuurlijk.
    Maar hoe kijken jullie eigenlijk tegen jongens op Quizlet aan? Want tja, Quizlet is eigenlijk meer een meiden-klets-fanfictionverhalenuitwisselings-site. Dus, vertel?

    Ha! Nu je het zegt he...
    Nee grapje, ik zoek zelf contact hoor. En mensne die contact met mij zoeken, daar klets ik geoon mee. :Y)
    Nieuwe mensen zijn altijd leuk (A)

    Ik denk dat als ik mijn haar ging verven, dat niet zo'n succes zou zijn :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    ik vraag me af wat ze hier eigenlijk doen op Q, Neeeeen, jongens, ik heb jullie heel graag hoor en jullie mogen hier op quizlet blijven, maar wat ik dan bedoel is, ze gaan toch geen verhalen lezen, want die is gericht op meiden, want doen ze dan wel? (a')


    It even took me by surprise

    Jongens, zitten die hier dan? (cat)

    Ik vind ze meestal wel gezellig =']


    Life is hard and then we die

    Bumblebee schreef:
    Als ik een jongen op Quizlet zie, negeer ik hem gewoon want die wordt waarschijnlijk toch al doodgestalkt. (krul)


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Ik zoek er meestal geen contact mee. Maar dat wil niet zeggen dat ik geen respect vor hun heb. Maar iik praat gewoon meestal over onderwerpen die meisjesachtig zijn =)
    Contact hebben met jongens heb ik liever in het degalijkse leven ^^
    xo'


    You're kicking the legs right out from under my dreams

    Die verhalen lees ik ook niet ^^ Ik zit eigenlijk alleen maar op het forum. En da's niet zo vreemd, ik ben op meerdere fora actief. ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    uhm ik klik jongens gewoon aan,. want die vallen erg op omdat ze een andere kleur hebben. En dan ga ik kijke op hun profiel en praat gewoon. Het enige verschil is denk ik dat ej emt een jonge veel sneller praat op internet. Op straat spreek ik neit zomaar ff iemand aan die ik niet ken weetje =D

    Snap ik.
    Hmm.
    Oke ik spreek op straat wel zat meiden aan.
    Maar daar heb ik zo mijn redenen voor. (Ahum, non-pervert redenen hoor)

    Ik behandel de jongens hier hetzelfde als de meisjes. Als ik de nickname leuk vind kijk ik eens op het profiel en als ik dat ook leuk vind plaats ik een berichtje in hun GB of voeg ik hen toe als vriend ..

    Xx


    Jrock, because "actually, that's a man" is always a good way to start a conversation.

    Doen zoals je tegen over iedereen doet ? ><"

    hmm.. dunno gwn normaal doe ik eig.. niet dat ik veel met jongens praat hier.. behalve met mijn bestfriend die hier ook wel eens zit xD
    voor de rest als ik er met een praat.. gwn zoals ik altijd met mensen omga.. óp de sommige toch echt wel alleen voor meiden bestemde onderwerpen na dan xD


    A Noble was Born in Chaos

    Ik let er dus niet op of het nu een jongen is of een meisje maakt mij geen klop uit.

    P.S. neem die klop niet letterlijkxD


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    IK weet niet


    Loverholic, Robotronic , Loverholic, Robotronic