• Hallo,
    Ik ben leila en ik vind de emo-style en scene queens super. Zelf wil ik ook zo'n stijl maar da's elaas niet mogelijk, Omdat ik een kak familie heb. Alles wat maar in de buurt komt van emo (zoals zij het zeggen Gothics) mag ik dus niet dragen :(. Ik heb laatst een rode pluk in m'n haar geverfd (stiekem) en dat vond m'n moeder al niet geweldig, Maar ze is gelukkigniet boos geworden. Het is wel eg vervelend want ik hou echt heel veel van ze, Maar soms word ik schijt ziek van de blousjes spencers enz.


    iemand TIPS?

    (K)- ManDASienTJj

    Ik zou het gewoon doen. Ze kunnen je moeilijk uit huis plaatsen..


    Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.

    Gewoon doen. Ze horen je te accepteren hoe jij bent ..


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    Gewoon doen. Ze horen je te accepteren hoe jij bent ..

    Mee eens, alleen ik zou het wel langzaam doen zeg maar. Niet in een keer alles veranderen ofzo...


    Sweet dreams will come true.

    (...)
    Mee eens, alleen ik zou het wel langzaam doen zeg maar. Niet in een keer alles veranderen ofzo...


    Ja. laat ze wennen aan wat dingen en dan verander je steeds meer^^ Heb ik ook gedaan, ik heb ong. ook een familie kak. Ik ben de enige in de familie die er lijp uitziet x]


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    DANKE!!

    ja maar ik liep dus vandaag door de stad en dara liep echt een stoere emo. dus zegt mijn mam: ALS JE HETOOIT IN JE HOOFD HAALT OM ER ZO BIJ TE LOPEN NOU.

    DANKE!!

    ja maar ik liep dus vandaag door de stad en dara liep echt een stoere emo. dus zegt mijn mam: ALS JE HETOOIT IN JE HOOFD HAALT OM ER ZO BIJ TE LOPEN NOU.


    Nou dan .. nou ik zou weglopen ;)
    Maar dat zou ik jou niet aanraden x]


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Ja. laat ze wennen aan wat dingen en dan verander je steeds meer^^ Heb ik ook gedaan, ik heb ong. ook een familie kak. Ik ben de enige in de familie die er lijp uitziet x]


    haha da's een goeie

    (...)

    haha da's een goeie


    Is echt zo hoor ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    (...)

    Nou dan .. nou ik zou weglopen ;)
    Maar dat zou ik jou niet aanraden x]

    ik zal nooit van m'n leven bij ze weglopen je wil niet weten wat voor vakantie's ik dan misloop :P
    xx

    (...)
    ik zal nooit van m'n leven bij ze wegpen j wil neit weten wat voor akantie's ik dan misloop :P
    xx


    Na de vakantie ^^ ..
    Nee, maar .. het is kut als je niet wordt geaccepteerd hoe je wilt zijn. Ik wordt wel geaccepteerd *ThankGod!* ^^ Maar ik zou met je ouders gaan praten, en zeggen hoe je er over denkt. Zeg dat je je aangetrokken voelt tot die styl, en zeg dat je niet te beroerd ben om je ook zo te kleden. Willen je ouders niet luisteren, dan moet je rustig blijven, en vragen wat ze er tegen hebben. En als ze niet willen antwoorden vraag je waarom ze je niet willen accepteren^^ Als ze zeggen;' het is niet normaal.. je staat dan voor lul..' Dan moet je zeggen.;' Niet iedereen wilt er zo uitzien als jullie..' Misschien een tikkeltje brutaal^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ik zou het gewoon doen , wat hebben je familie & je ouders nou te maken met je stijl?Niest dus. das toch jouw keuze.
    Doe het gewoon (':

    (...)

    Na de vakantie ^^ ..
    Nee, maar .. het is kut als je niet wordt geaccepteerd hoe je wilt zijn. Ik wordt wel geaccepteerd *ThankGod!* ^^ Maar ik zou met je ouders gaan praten, en zeggen hoe je er over denkt. Zeg dat je je aangetrokken voelt tot die styl, en zeg dat je niet te beroerd ben om je ook zo te kleden. Willen je ouders niet luisteren, dan moet je rustig blijven, en vragen wat ze er tegen hebben. En als ze niet willen antwoorden vraag je waarom ze je niet willen accepteren^^ Als ze zeggen;' het is niet normaal.. je staat dan voor lul..' Dan moet je zeggen.;' Niet iedereen wilt er zo uitzien als jullie..' Misschien een tikkeltje brutaal^^


    ja ik weet wat ze er tegen hebben ze denken dat emo's gothics zijn en emo's worden al als depri gasten gezien maar gothics nou ze zijn bang dat ik heel depressief word enz.

    ik zou het gewoon doen , wat hebben je familie & je ouders nou te maken met je stijl?Niest dus. das toch jouw keuze.
    Doe het gewoon (':



    Maar het is wel zo, als je nog onder de 18 bent fzo, dat je ouders dan nog vanalles over je kunnen zeggen -,- als jij iets wilt en hun niet gaat hetniet door.. dat gekut snapje? .. gelukkig zijn mijn ouders niet zo ^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]

    ze hebben zelfs mijn kleen uitgekozen elke dag op nieuw tot op mijn 9e jaar

    (...)

    ja ik weet wat ze er tegen hebben ze denken dat emo's gothics zijn en emo's worden al als depri gasten gezien maar gothics nou ze zijn bang dat ik heel depressief word enz.


    Je moet ze overtuigen dat je niet absoluut niet bent/wordt. Zeg dat het om de kleding+haar gaat^^


    Ive Life Is Just A Joke, Then Why Am I Dead? x]