• ik was vandaag in een winkle
    en ze hadden zoon ding
    dat als je er in knijpt je een stroom shock krijgt
    nou ik wist niet wat het was dus ik kneep er in
    krijg ik zoon shock
    ik shrik me rot
    en toen tintelde men hand voor een urr ofzo


    echt stom
    maar ik zit er nu toch wel hard om te lachen:P


    To The Stars Through Adversity

    Hahhaa x'D
    Mag dat wel zo'n dingen verkopen?
    Het kan nog wel eens je dood veroorzaken ._.'


    I found myself in Wonderland.

    Mistake schreef:
    Hahhaa x'D
    Mag dat wel zo'n dingen verkopen?
    Het kan nog wel eens je dood veroorzaken ._.'

    nou je voeld het alleen in je hand en het doet niet echt pijn ofzo maar nou ik weet niet
    het is een apart gevoel;)


    To The Stars Through Adversity

    whaha..
    wij hebben zo'n vliegen rooster, daarmee kun je allemaal vliegen, muggen en ander ongedierte elektrocuteren, alleen als je 'm zelf aan raakt doet-ie ook Auw!


    Je moet worden wie je bent.

    Sprinkles schreef:
    whaha..
    wij hebben zo'n vliegen rooster, daarmee kun je allemaal vliegen, muggen en ander ongedierte elektrocuteren, alleen als je 'm zelf aan raakt doet-ie ook Auw!


    Jaah, toen ik klein was kwam ik daar altijd aaan auwch x'DD


    I found myself in Wonderland.

    Je hebt ook zo een balpennen, als je ze dan aan klikt krijg je zo een hele schok. Moet je die balpen in school maar eens uitlenen. :')


    Some people make the world special just by being in it

    Alysse schreef:
    Je hebt ook zo een balpennen, als je ze dan aan klikt krijg je zo een hele schok. Moet je die balpen in school maar eens uitlenen. :')

    haha dat zou nog best leuk zijn XD


    To The Stars Through Adversity

    Ow dat verkopen ze ook altijd in kermissen bij ons, dan heb je zo'n aansteker en als je zo'n schuivje aan hebt dan doet hij het gewoon maar heb je dar schuivje uit dat komt er een schok uit als je hem in drukt :')
    ge-weldig xD


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    Mijn vriendin had er eentje en die had het in Spanje gekicht en nu zit die op school iedereen op hun hand te elektrocuteren echt pijnlijk =( Maar kan dat nie dat er een naald inzit en als je die drukt dat die naald vliegensvlug in je huid prikt kan dat niet?


    FireFlies Above My Head