• Ik had zo een damn grote pechdag.
    Ik ben vandaag gaan winkelen met een vriendin naar Aalst. Dus willen we de trein nemen, we gaan naar het station. Rijd die trein juist voor onze ogen weg, Fijn, moesten we een uur wachten. Nadien, gaan we terug naar het station. Rijd onze trein net weer weg. Mogen we lekker weer lang wachten. Dan stappen we af & wou ik mijn bus nog halen. Dus lopen we keihard. En dat deed pijn, want mijn voeten stonden vol blaren. 1 rijd hij net weer weg. Mag ik weer een halfuur wachten. Kom ik thuis, heeft mijn moeder mijn kasten opgeruimd. Ö
    En die kast zat vol privéspullen. Heeft ze gewoon al die papieren weggesmeten en krijg ik een preek van een halfuur omdat ik ordelijker moet zijn. En mijn voeten doen nog steeds heel veel pijn.
    Ik ben slechtgezind nu. :Y)


    A. ikmisje.

    Aww das jammer =( Maar na regen komt zonneschijn ;D


    Slowly floating to the sky...

    Laten we het hopen.
    (nerd)


    A. ikmisje.

    Dat is zo hatelijk als je moeder je kast opruimt. Dat deed die van mij ook altijd. Tot ik haar kast eens opruimde onder het mom 'dat zij ook maar eens moest leren om ordelijk te zijn want de broeken lagen naast de bankzaken'. Sindsdien laat ze me mijn gang gaan ><


    Bored.