• Iemand die wel tegen verliezen kan?
    Ik haat het en ik kan er absoluut niet tegen, ik ben absoluut geen goede verliezer.
    Als ik verlies ben wordt ik meestal kwaad (op mijzelf én op de winnaar) en wil ik een herkansing ofso. daarom speel ik soms vals(a). Alles mag zolang ik maar niet verlies.:]

    Iemand wel een goede verliezer?

    [ bericht aangepast op 27 juli 2009 - 18:37 ]


    Get outta my head!

    Nee x'D Ik word ook altijd boos, daarom speel ik ook geen Mario Party 8 meer x'D


    Your make-up is terrible

    TeddyMurder schreef:
    Nee x'D Ik word ook altijd boos, daarom speel ik ook geen Mario Party 8 meer x'D
    haha.x'] Ja spelletjes waar ik niet goed in ben, berg ik ook liever op en die raak ik nooit meer aan fsoxD


    Get outta my head!

    Je suis une slechte verliezer. :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    Je suis une slechte verliezer. :'D

    Buhh, dubbele post.

    [ bericht aangepast op 27 juli 2009 - 18:44 ]


    We'll never be as young as we are tonight

    Nep. Een zeer slechte verliezer ^^. Als ik merk dat ik aan het verliezen ben dan begin ik vals te spelen of ik stop gewoon met het spel >< omdat ik niet wil verliezen. En anders word ik gewoon kwaad en loop ik de hele dag iedereen af te zeiken [a].

    Hangt af tegen wie ik verlies.


    Some people make the world special just by being in it

    Nee, ik wordt boos op mezelf en ga harder trainen (bij MMA dan he). Bij spelletjes kan ik het dan nog wel hebben :P


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    JOYCEVIPx schreef:
    Nep. Een zeer slechte verliezer ^^. Als ik merk dat ik aan het verliezen ben dan begin ik vals te spelen of ik stop gewoon met het spel >< omdat ik niet wil verliezen. En anders word ik gewoon kwaad en loop ik de hele dag iedereen af te zeiken [a].


    Same


    Your make-up is terrible

    Ik vind mezelf wel een goede verliezer, k heb er geen problemen mee als ik verlies, gaat me meer om de fun dan om t winnen x3 Tenzij het iemand s die k niet kan uitstaan... dat zijn niet veel mensen en meestal speel k daar geen spelletje mee dus eigenlijk heb ik dat alsnog niet x3


    To fight is to life and to life is to fight

    Ik kan ook niet tegen mijn verlies :')
    Maar ik heb het niet zo erg.


    I live for the applause, you will die for it.

    Niet dat ik spelletjes speel ofzo. Soms wel eens tegen mijn broertje, maar ik word er niet heel boos om. Maar hij begint meestal mij dan te irriteren, met zijn oh-zo-triomfantelijke blik. Dan word ik wel boos ja. Maarja, voor de rest geen last van.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik ben een goede verliezer, want ik verlies toch altijd. :'D

    JOYCEVIPx schreef:
    Nep. Een zeer slechte verliezer ^^. Als ik merk dat ik aan het verliezen ben dan begin ik vals te spelen of ik stop gewoon met het spel >< omdat ik niet wil verliezen. En anders word ik gewoon kwaad en loop ik de hele dag iedereen af te zeiken [a].


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Soms, denk ik. Of misschien altijd? Hihih.

    Ah Evelien dat had ik al lang door hoor :'D


    If you had never come out of the blue, I would've stay