• De jongens van One Direction besluiten om een aantal weken vrijaf te nemen en hebben een huisje in een bos gehuurd. Geen fans, geen management en geen paparazzi. Het enige probleem is dat er die nacht iets misgaat, iets vreselijk mis. Deuren worden ineens afgesloten zonder dat iemand eraan komt, telefoon- en stroomkabels zijn op mysterieuze wijze doorgeknipt en de jongens weten niet wat er gaande is. Totdat ze ieder vijf geesten ontmoeten. Elke jongen ziet de liefde van hun leven in geestenvorm, maar heeft hem of haar nog nooit ontmoet. Het enige probleem is dat de geesten hier gebruik van maken om de jongens hun lichamen te winnen en zo te reïncarneren. Hoe ze dit doen? Goedschiks of kwaadschiks. Met liefde of pijn.
    (De rechten van dit idee gaan naar Nibug en xAmore.)


    Regels:
    -Géén one-liners. Schrijf het liefst een stukje van minimaal vijf regels.
    -16+ mag, maar is niet helemaal van toepassing.
    -Als je off-topic gaat, gebruik dan haakjes.
    -Maximaal twee personages per persoon. Je mag niet meer dan één meisje.
    -Naamsveranderingen doorgeven.
    -Als je niet kunt reageren voor langere tijd graag even melden.
    -Samenvattingen worden altijd doorgegeven!
    -De topics mogen door iedereen geopend worden, zolang de mensen die meedoen maar een berichtje krijgen.



    Om het makkelijk te maken zet ik hier neer wat geesten wel of niet kunnen.
    -Geesten kunnen niemand aanraken.
    -Geesten kunnen niets besturen waar leven inzit. Mensen, dieren en planten dus.
    -Geesten kunnen door dingen heen bewegen, maar er mag geen leven inzitten.
    -Als geesten ergens op gaan zitten of iets gebruiken is dit mogelijk, zolang het voorwerp maar geen leven bevat.
    -Geen enkele geest kan vliegen, het zijn geen superhelden.
    -Geesten kunnen gebruik maken van illusies of dromen om zo iemand naar hun hand te zetten. Onthoud wel dat een geest deze optie niet vaak kan gebruiken, want het kost ongelooflijk veel energie. Wat is nu niet vaak? Een keer per twee zonnecyclussen. Let op; hierbij is contact met het slachtoffer nodig. Oogcontact heeft het beste effect. Als deze persoon wegloopt uit het gezichtsveld van de geest heeft dit geen nut.


    Rollen:

    ~ Niall James Horan. Oreteh >> Afwezig voor onbepaalde tijd, vervanging door Praelectio.
    ~ Louis William Tomlinson. DeGeneres
    ~ Harry Edward Styles. Sikowitzs
    ~ Zayn Jawaad Malik. truefriendx
    ~ Liam James Payne.

    Geesten (Max 5. Minimaal twee jongens.)
    ~ Alix Danessa Lacey. Arriver
    ~ Mayari Rae Ellison. xAmnesia
    ~ Kayleigh Rowena Kowed. Besar
    ~ Jayden "Jay" Ashton Henderson. Praelectio
    ~ Dennis James Daniels. WindySky

    Opdeling:
    Niall Horan en Dennis Daniels.
    Louis Tomlinson en Jayden Henderson.
    Harry Styles en Mayari Ellison.
    Zayn Malik en Kayleigh Kowed.
    Liam Payne en Alix Lacey.

    Het huis waarin de jongens verblijven ligt in een afgelegen bos dat overdag heel gezellig en knus uitziet, maar in de nacht toch een spookachtig tintje heeft. In het huis is een knusse woonkamer te vinden en een kleine keuken. Op de bovenste etage is de slaapkamer voor de jongens, een plek die door oude bewoners de spookzolder werd genoemd. Er staan twee bedden naast elkaar en één bed daar tegenover. De jongens slapen dus bij elkaar, op een iemand na.
    De geesten kunnen op elk moment van de dag rondspoken en doen wat ze willen, maar overdag is de uitzondering dat geesten niet zichtbaar zijn, maar wel hoorbaar. Hun stemmen klinken overdag als fluisteringen voor de jongens, niet voor andere geesten. In de nacht zijn hun stemmen normaal te horen.
    We kunnen starten bij aankomst van de jongens, rond twee uur in de middag.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2013 - 20:41 ]


    Take me to wonderland

    [mijn topics]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    [Main topics.]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Mijn topics.]


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Toen Harry mijn handdoek losknoopte en zijn wangen rodeerden toen hij mijn boxer aantrok kon ik enkele grijnzen. Ik vond dit zo leuk. Expres duwde ik mijn heupen iets omhoog. Maar al snel begon Louis over het zoeken van twister. Ik knikte braaf en klom ik van het bed af. Ik trok Louis omhoog waardoor die plots dicht tegen me aan stond en drukte vliegensvlug mijn lippen op zijn mondhoek, waarna ik de kamer uit huppelde. De enge mensen was ik allang vergeten en alleen Louis spookte nog door mijn hoofd.


    Louis Tomlinson.
    Harry klom als eerste van het bed af, waarna hij mij meetrok, mijn ademhaling versnelde toen ik merkte hoe dicht ik wel niet tegen hem aan stond. En het maakte het er allemaal niet beter op toen ik zijn lippen tegen mijn modnhoek aanvoelde, met grote ogen bracht ik mijn vingers ernaar toe en wreef over de plek heen. Ik slikte en liep gauw achter Harry aan, snel pakte ik zijn hand vast. Wie weet kwamen die rare personen weer.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Louis greep naar mijn hand en zo liepen we naar beneden toen er opeens een liedje van toybox in mijn hoofd opkwam.
    "He's my best friend, best of all best friends
    Do you have a best friend, too?
    He tickles in my tummy, he's so yummy yummy
    Hey, you should get a best friend, too." Zong ik vrolijk terwijl ik de woonkamer achterstevoren inrenden liep zodat ik Louis al die tijd grijnsend aan kon blijven kijken. Maar toen ik me omdraaide en ik de Rae en Jayden zag zitten liep de glimlach van mijn gezicht af en bleef ik staan.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Mijn topics. :3 Dankjewel voor het nieuwe topic maken.)


    Reading a good book is like taking a journey.

    [mijn topics]


    Do what people say you can't.

    (mijn topics)


    Remember who the real enemy is ~ Finnick Odair

    Louis Tomlinson.
    Giechelend luisterde ik naar Harry's fantastische gezang en glimlachend liep ik met hem mee naar de woonkamer. Waar ik perplex stil bleef staan als ik Rae en Jayden zie staan. Ik slik hoorbaar en kijk ze niet aan, ik kijk alleen naar de grond. Ik zetten een paar passen in Harry's richting, waar ik snel zijn hand vastpakte. Het liefste rende ik nu al gillend de kamer uit.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Harry Edward Styles
    Ik tuiten mijn lippen iets en keek ongemakkelijk naar de twee. "Hoi." Piepten ik snel waarna ik Louis mee de keuken introk. "Ik denk dat we wat anders moeten verzinnen." Ik ging echt niet in die kamer alles overhoop halen en zoeken naar teister terwijl die twee er waren. Ik ging op de keukentafel zitten en trok Louis tussen mijn benen, die ik meteen om zijn heupen klemde. Het akelige gevoel dat ik net vergeten was, was weer terug en ongemakkelijk speelde ik met Louis zijn vingers.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (Ik kan wat zeggen! x'D)

    Jayden Ashton Henderson.

    Ik bleef op de bank liggen toen ik voetstappen hoorde, maar ik tilde mijn hoofd op om te zien wie het waren. Ah, de twee tortelduifjes waren weer terug... Maya en ik moesten daar echt eens wat aan gaan doen.
    "Lach maar gerust verder, hoor." zei ik zacht, terwijl ik mijn hoofd weer liet zakken en moedeloos op de bank bleef liggen. Het was dat ik doodop was, maar anders was ik allang op een van die twee afgevlogen en had ik een aantal klappen uitgedeeld, ook al zou dat mij nog meer pijn opleveren. Ik kon er gewoon niet tegen dat we niet tot ze konden doordringen. Ik moest het vertrouwen van Louis zien te winnen, maar hoe?! Ik keek naar Mayari met een vragende blik. We hadden een plan nodig, en snel ook.
    Harry piepte iets en trok Louis weer mee naar de keuken, waardoor ik even de neiging had om hem de nek om te draaien. De hele tijd trok hij mijn prooi bij mij vandaan, en zo ging mijn spelletje niet volgens plan. Hij was een obstakel, en dat obstakel moest uit de weg worden geruimd. Toch wist ik dat Maya de enige was die dat voor mij kon regelen.

    [ bericht aangepast op 13 jan 2013 - 13:39 ]


    Reading a good book is like taking a journey.

    Louis Tomlinson.
    Harry zei iets tegen de twee, ik keek ze niet een aan en liet me gewoon lijden door Harry naar de keuken, waarna ik gauw knikte na zijn woorden. 'Je hebt gelijk. Maar ik weet niet wat...' Ik keek toe hoe Harry op de keukentafel ging zitten en slaakte een gilletje toen hij mij tussen zijn benen introk. Zijn benen sloeg hij om mijn heupen en ik voelde hoe hij met mijn vingers speelde. Ik beet op mijn lip en keek naar rechts, waar als je goed keek, je die twee op de bank kon zien zitten. 'Je vind het wel vervelend, toch?' Murmelde ik met een brok in mijn keel.


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Mayari Rae Ellison.
    Jip en Janneke komen weer binnen lopen, en ik kijk Louis met een dodelijke blik aan. Ik vond hem de Janneke van de twee, maar enfin. 'Hoi.' piept Harry. Voordat ik hoi terug kan zeggen trekt hij Louis mee de keuken in, en ik rol met mijn ogen. Ik werp een blik op Jayden. 'Jay, enig idee hoe we Jip ooit van Janneke kunnen scheiden?' mompel ik. Het allerliefst tilde ik nu gewoon de bank op en ramde ik daarmee Louis' hoofd in, maar dat deed ik Jayden niet aan. En Curly ook niet, trouwens.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Jayden Ashton Henderson.

    Ik haalde mijn schouders eventjes op. "Door de hond Takkie te gaan spelen en er steeds tussen te gaan hangen." zei ik op een sarcastische toon, waarna ik opkeek en rechter ging zitten. Het waren net twee kleine kinderen... dus we moesten ze in principe ook op een kinderachtige manier benaderen. Eigenlijk lag het antwoord gewoon voor onze neus, maar wij dachten een stuk anders als die twee.
    "Hoe trek je twee kleine kinderen uit elkaar?" vroeg ik aan Maya, waarna ik mijn wenkbrauwen vragend optrok. Ik was ook nog steeds aan het nadenken, maar misschien wist Maya het al... Ze beweerden toch altijd dat vrouwen slimmer waren. Nou, hier was haar kans om het te bewijzen! "Wat zou er gebeuren als ze ruzie kregen?"


    Reading a good book is like taking a journey.

    Harry Edward Styles
    Niet begrijpelijk keek ik op naar Louis. "Wat vind ik vervelend?" Vroeg ik en legde mijn handen op zijn borstkas. Als dit alweer ging over het feit dat hij verliefd op me was zou ik hem zo vol zoenen dat hij er van van werd.
    Of het ging over de twee in de woonkamer. Want die vond ik wel vrij vervelend. Dit was een vakantie bedoeld voor de jongens en ik. En hun kwamen dat even doodleuk verpesten.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''