• Heyy...
    Ik ben bang. Een week geleden heb ik het met mijn vriendje uitgemaakt omdat ik een ander heb. Ik ben dolverliefd op mijn nieuwe vriend B. Maar ik vind dat hy nogal snel gaat. We zyn 1 week samen en hy gaat al verder :S Is het te snel? Of doe ik gewoon flauw? En dan nog iets. Hij is wel rijk enzo, maar hij betaald egt ALLES voor me... Is dat normaal??
    Please help me!!
    Ik heb hem verteld dat ik het te snel vind gaan,, maar hy zegt dat hy geen gas trg wilt neme :S


    Xx(K)

    [ bericht aangepast op 27 juli 2009 - 21:45 ]

    dat hij geen gas terug wil nemen klopt niet
    DUMPEN die handel hij hoort jouw grenzen te respecteren en dat doet hij niet,,dumpen is het enige wat ik kan zeggen


    Why don't you break my heart

    rijk, geld? oe , wat ik zijn nummer.
    ghaha, grapje darlientje van me. maar serieus, doe niets wat je niet wilt doen. Ook al hou je zo veel van hem. Trouwens, als hij geen rekening houd met je is hij je niet waard. x


    Some people make the world special just by being in it

    pas maar op dat als je het toelaat om verder te gaan; dat hij je daarna niet dumpt.. ;S


    " 'Cause my religion is you, Kleine Monsters."

    Wat bedoel je precies met 'te snel'? n.n


    Scream for mercy!

    Een week is inderdaad erg snel! Bijna alles onder de 3 weken is eigenlijk al te snel.
    Dat een jongen alles betaalt KAN een indicatie zijn dat hij een loverboy is. Ik zelf betaal ook altijd alles als ik en me vriendin op stap zijn of uit eten gaan, puur omdat ik vind dat het zo hoort, ik haar wil verwennen en ik te goed verdien voor een 18 jarige--.
    Als ik jouw was zou ik vragen waarom hij alles wilt betalen, en waarom alles zo snel moet gaan. Één ding is belangrijk voor jezelf en dat ben je eigen zelfje. Als je gevoel zegt niet doen of je hebt om enig ander reden twijvels, doe het dan niet!!! Je kunt beter iets te voorzichtig zijn dan dat je straks in de ergste geval voor het leven getekend bent en er traumas aan overhoudt.

    Te snel?
    euhm.. velen vinden na een week te snel, velen dan weer niet.
    Het gaat erom hoe jij je er bij voelt.. ben je daar klaar voor? ja of nee.
    Als jij in ieder geval niets wilt.. laat die jongen dan niets doen!

    Als hij je echt leuk vind, dan wacht hij wel dat jij ook verder wilt, je moet echt niet verder gaan dan jezelf wil want daar krijg je alleen maar spijt van. Denk beter nog eens na of hij wil echt een goeie vriend voor je is, want hierboven wordt al gezegd, is het misschien een loverboy? Succes!


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    beter ga jij wat afstand nemen van hem
    of ga met hem praten.


    ' en baby, maybe komt het ooit goed.

    -Zoals iedereen zegt-
    Oppassen voor een loverboy!


    Never run out of reasons to smile...

    Ik kan niet anders dan het eens zijn met de rest:Y)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ten eerste als ik jou was, zou ik even bijna alle opmerkingen negeren die hier boven staat. Niemand kent die jongen dus ze kunnen eigenlijk geen mening geven over de situatie of die jongen. Ik ook niet, want ik weet niet wat jij 'te snel vind gaan'. Dat van dat alles betalen bedoeld hij misschien inderdaad wel alleen maar goed omdat hij zo gek op je is. Het hoeft nu niet meteen een loverboy te zijn.

    Het enigste wat er aan te doen valt is dat je met hem een gesprek moet beginnen over dit alles. Want je zult het toch samen moeten bespreken anders valt er niks op te lossen.


    Wie du mir, so ich dir.

    nooit iets doen wat je niet wilt :')


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    KirstenSnaps schreef:
    Ten eerste als ik jou was, zou ik even bijna alle opmerkingen negeren die hier boven staat. Niemand kent die jongen dus ze kunnen eigenlijk geen mening geven over de situatie of die jongen. Ik ook niet, want ik weet niet wat jij 'te snel vind gaan'. Dat van dat alles betalen bedoeld hij misschien inderdaad wel alleen maar goed omdat hij zo gek op je is. Het hoeft nu niet meteen een loverboy te zijn.

    Het enigste wat er aan te doen valt is dat je met hem een gesprek moet beginnen over dit alles. Want je zult het toch samen moeten bespreken anders valt er niks op te lossen.


    Only losers can act the way you do

    Gha schreef:
    -sluit zich aan bij de rest-
    en als je zelf vindt dat het te snel gaat moet je dat hem zeggen.


    None but ourselves can free our minds.

    Boyiloveyou schreef:
    hij gaat idd veel te snel !
    en dat hij ALLES betaalt,vind ik ook vreemd ?
    zeg de volgende keer dat je zelf wilt betalen,want miss zegd hij later dan 'ik heb toen betaalt,nu ga jij betalen'

    x

    Inderdaad. :l
    Mijn vriendje wil ook wel eens persé betalen, maar dat is dan met een etentje wattie heeft voorgesteld met valentijn ofzo.. O;
    En alssie geen gas terug wil nemen als jij het niet wil dumpen die hap..
    EDIT: En dat bedoel ik in de zin van, als hij je tot dingen wil gaan dwingen, of gewoonweg zijn zin blijf doordrijven.

    [ bericht aangepast op 1 sep 2009 - 19:32 ]


    Mew <3