• ghihi ik vroeg mij af of er al mensen zijn die hun theoretisch rijbewijs al hebben of binnekort mss een examen gaan doen xD
    ik heb in februari ofzo mijn theoretisch rijbewijs gehaald en dus kon ik beginnen met auto rijden xD mr tot juni was ik kinda heel slecht :'D
    mr sinds de vakantie heb ik vrijwel elke dag achter het stuur gezeten omdat het moest van men vader en ik ben het voor de moment echt KOTSbeu xD !

    mr als ik zeur moet ik ng verder rijden :'D *hates her dad*


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik mag dat pas over twee jaar.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    mijn broer is vandaag begonnen met leren


    Why don't you break my heart

    Ik moet nog ene paar jaartjes wachten. :Y)


    A. ikmisje.

    Ik ben van plan dees jaar nog mijn theoretisch exaam te doen [proberen]. Anders gaat het voor volgend jaar worden ^^. Een vriendin van mij die 19 is heeft vandaag trouwens geslaagd in de theorie ^^

    ik ben al een paar weken aan het leren om te rijden binnen 3 maand ga ik mijn theorie doen.


    Your Butt is Mine!

    Hate to say it, maar je pa heeft wel een goede aanpak! Hoe meer je rijdt onder begeleiding hoe beter je het leert. Je leert vooral de kleine dingen waar je veel langer over zou doen als hij het niet zou doen. Ik heb mijn rijbewijs nu 3 maanden en ik geniet er nog iedere minuut van als ik alleen achter het stuur zit. Ook al is het gedeelte dat je het moet leren heel saai, het is de enigste weg naar (bijna) ultime vrijheid!!! En je zit droog als het regent ><

    ik mag pas over 3 jaar

    Ben bezig, maar nog geen theorie gedaan.
    Alleen nu is mijn instructeur op vakantie |:

    Maar ik zit pas op mijn 12e rijles :'D

    Photography schreef:
    Hate to say it, maar je pa heeft wel een goede aanpak! Hoe meer je rijdt onder begeleiding hoe beter je het leert. Je leert vooral de kleine dingen waar je veel langer over zou doen als hij het niet zou doen. Ik heb mijn rijbewijs nu 3 maanden en ik geniet er nog iedere minuut van als ik alleen achter het stuur zit. Ook al is het gedeelte dat je het moet leren heel saai, het is de enigste weg naar (bijna) ultime vrijheid!!! En je zit droog als het regent ><


    Alles wat ik wou zeggen, alleen beter verwoord :Y)


    -

    Pas over 4 jaar , maar ik kan ht al , das niet zo heel moeilijk ;d


    Jullie zullen altyd by ons blyven x

    Nog drie jaar wachten, eigenlijk duurt het me te lang, ik wil heel erg graag :]


    Live is al work of art, you got to paint it colorful

    Photography schreef:
    Hate to say it, maar je pa heeft wel een goede aanpak! Hoe meer je rijdt onder begeleiding hoe beter je het leert. Je leert vooral de kleine dingen waar je veel langer over zou doen als hij het niet zou doen. Ik heb mijn rijbewijs nu 3 maanden en ik geniet er nog iedere minuut van als ik alleen achter het stuur zit. Ook al is het gedeelte dat je het moet leren heel saai, het is de enigste weg naar (bijna) ultime vrijheid!!! En je zit droog als het regent ><
    uhu you're soooo right xD mr soms komt de stoom uit mijn oren , sjanske dat ik veel geduld heb ^^


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    xSunshiine schreef:
    Pas over 4 jaar , maar ik kan ht al , das niet zo heel moeilijk ;d
    euhm , i don't think so. jij bent ng maar 14 , een auto rijden is iets anders als alleen maar sturen hoor


    Read this upside down: 370HSSV 0773H

    Ik moet nog vier jaar wachten.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Seel schreef:
    (...)euhm , i don't think so. jij bent ng maar 14 , een auto rijden is iets anders als alleen maar sturen hoor


    ik ben 15 en heb ook al met de auto gereden :Y)


    -