• Heyy...
    Ik ben bang. Een week geleden heb ik het met mijn vriendje uitgemaakt omdat ik een ander heb. Ik ben dolverliefd op mijn nieuwe vriend B. Maar ik vind dat hy nogal snel gaat. We zyn 1 week samen en hy gaat al verder :S Is het te snel? Of doe ik gewoon flauw? En dan nog iets. Hij is wel rijk enzo, maar hij betaald egt ALLES voor me... Is dat normaal??
    Please help me!!
    Ik heb hem verteld dat ik het te snel vind gaan,, maar hy zegt dat hy geen gas trg wilt neme :S


    Xx(K)

    [ bericht aangepast op 27 juli 2009 - 21:45 ]

    hoezo wil hij geen gas terug nemen? Als hij van je houdt en jij wil niet verder dan kan hij toch wachten? en je hoeft geen gas terug te nemen, (tenzij je vind dat het te ver gaat) maar dan kan je wel wachten om nog een stap verder te gaan to je klaar bent voor meer.

    Ja het is normaal dat je vriendje alles voor je betaald, maar na één week? En dat hij verder gaat is opzich normaal, maar als je zelf niet wilt moet je dat duidelijk aangeven. Als hij van je houd accepteert hij dat. Zo niet, dan zou ik uitkijken met deze jongen.


    Life is hard and then we die

    Ik vind het snel. Ik heb nu bijna een week met iemand, maar toen een vriendin van ons vroeg waarom wij nog niet gezoend hadden heeft hij gewoon gezegt: We zijn nog nieteens een week bij elkaar. Ze was wel meteen stil toen.


    Stop holding me under and let me breathe.

    maar.. als jij vind dat het te snel gaat, en als hij van je houdt, dan zou hij toch rekening moeten houden met jouw gevoelens?
    en van dat geld..wie weet vind hij wel dat dat zo hoort fzo..geen idee. luister naar de rest =)