• Ik heb voor ca. 5 uur geleden nog maar 1 ding gewonnen: er was vroeger eens een goede film op vt4 dan kun je zo sms'en, dat deed ik en ik won hem.
    Ik heb al veel aan wedstrijden meegedaan maar nooit iets gewonnen en nou was er een pol op de brandpage op netlog van O'neill vul ik die in krijg ik vandaag ongeveer 1 of 2 dagen later ineens een bericht dat ik een gratis initiatie heb gewonnen op het O'Neill Surf - Skate - Snow & Wakefest op 2 Augustus. Maar het probleem is dat mijn broer en ouders vanaf morgen tot maandag weg zijn. o.o
    En ik heb deze wedstrijd gewonnen zonder dat ik wist dat ik heb meegedaan ôo

    EDIT:

    De kern van het verhaal is eigenlijk dat ik niet wist dat ik had meegedaan, ik win het en dan kan ik er nog niet eens naartoe; dan win je eens iets, weet je het niet dat je hebt meegedaan en kun je niet gaan -.-

    [ bericht aangepast op 28 juli 2009 - 19:03 ]


    Only losers can act the way you do

    Dan win je eens iets en dan kan je er niet naartoe gaan. oO


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    Ghaha,
    & ik win ook nooit wat, enkel met jim voor 25 euro gratis gaan eten in de Quik en de film Juno avéc de joepie. Voor de rest gunt niemand me wat. Gha.


    Some people make the world special just by being in it

    Ik zie het probleem niet? oô

    Ik doe niet echt met wedstrijden mee. Maar de keren dat ik mee doe, win ik meestal wat. (':
    Ik heb al eens een Fergie single gewonnen, een mega poster van Christina Aguilera die maar 5 mensen in Nederland hebben en de cd van Tokio Hotel - Scream. Voor de rest niks. (':


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Leuk om te weten allemaal, maar volgens mij zoek je een oplossing. En een vriendin ofzo, kan die niet mee? Wat is btw een initiatie? :$


    Edit: Ik had het verkeerd gelezen ik dahct dat alleen je moeder wegging :P

    [ bericht aangepast op 28 juli 2009 - 17:28 ]


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Silhouettes schreef:
    Ik zie het probleem niet? oô
    Ten eerste wist ik niet dat ik had meegedaan en ten tweede zijn mijn ouders dan weg dus kan ik er niet naartoe. o.o


    Only losers can act the way you do

    DirtyDiana schreef:
    Leuk om te weten allemaal, maar volgens mij zoek je een oplossing. En een vriendin ofzo, kan die niet mee? Wat is btw een initiatie? :$


    Edit: Ik had het verkeerd gelezen ik dahct dat alleen je moeder wegging :P
    Een initiatie is een voorproefje. Dan mag je eens golfsurfen, skateboarden, snowboarden en wakeboarden om te 'proeven' wat het is.


    Only losers can act the way you do

    ik heb nog nooit wat gewonnen,die stomme wedstrijden van de joepie >.<'
    en euhm,je kan toch een trein nemen naar daar (: ?

    x


    everybody needs a song.

    Boyiloveyou schreef:
    ik heb nog nooit wat gewonnen,die stomme wedstrijden van de joepie >.<'
    en euhm,je kan toch een trein nemen naar daar (: ?

    x
    Dat gaat nooit mogen, mijn ouders zijn daar veel te ongerust voor -een kind van 12 alleen op de trein.


    Only losers can act the way you do

    Vraag of de ouders van een goede vriend of vriendin van jou je willen brengen?
    Of je kan aan iemand van je familie vragen of die je wilt wegbrengen?

    [ bericht aangepast op 28 juli 2009 - 21:38 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    [ bericht aangepast op 28 juli 2009 - 21:38 ]


    We waste time looking for the perfect lover, instead of creating the perfect love.

    ik deed een x mee aan fotoshoot,
    en had gewonnen :'D

    Ik had een keer RBF kaartjes gewonnen. was wel chill (:


    The economy is suffering, let it DIE!

    CherryLoser schreef:
    (...)Ten eerste wist ik niet dat ik had meegedaan en ten tweede zijn mijn ouders dan weg dus kan ik er niet naartoe. o.o

    Kan niemand anders je brengen? Of met de trein of bus? oô
    Anders moet je die kaartjes (als het kaartjes zijn) verkopen, haha. :'D