• En ze heten geurkaarsen.

    Geurkaarsen van de Primark, wel te verstaan. Want iedere keer als ik in die winkel ben verschijnen ze plots in mijn mantje (of kar oeps).

    Het begon een jaar geleden ongeveer. Ik vond kaarsen aansteken altijd al leuk, maar alles veranderde toen de vuurnatie aanviel toen ik geurkaarsen ontdekte. Ik heb er nu al drie opgebrand (oke, er waren er twee niet van de primark) en er staat er momenteel eentje links en eentje rechts van me te branden. Ik steek ze altijd aan als ik aan mijn bureau zit te studeren. Waarom? GEEN IDEE. Omdat ik me dan minder alleen voel? Omdat het lekker ruikt? Omdat ik me om de één of andere reden beter kan concentreren als er een kaars aan staat? Who knows.

    Heeft er iemand anders ook een soort obsessie? :3


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik herken het, van tijd tot tijd moet ik ook weer perse geurkaarsen branden in mijn kamer, omdat ik er zin in heb, haha. Ik zit de laatste tijd alleen nog maar weinig aan mijn bureau als het buiten donker is, dus doe ik het niet echt meer.
    Vroeger was dit trouwens wierrook, maar daar ben ik somehow vanaf gestapt, waar mijn ouders erg blij mee zijn, haha. Alleen heb ik nu nog een mega grote wierrook voorraad, oops.


    Stenenlikker

    The same,
    Voorheen vond ik het niks, kaarsen in m'n kamer. Maar sinds 2 jaar doe ik fanatiek.

    Standaard 3 gewone kaarsen. Favoriet: Old Spices van HEMA een heerlijke wintergeur
    Daarnaast ben ik dol op de Vanillegeur

    Vond van de Primark dat er niet echt geur aan zat. Iets met mama keek niet en toen hadden we er 4 extra. Alleen de winter flow was lekker


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    *slowly giving @TaeTae the look* Uhm, ja, . . .

    Nee, ik kan dat wel begrijpen van die geurkaarsen! Ik ben zelf bang om kaarsen aan te steken, maar ik vind ze wel heel lekker ruiken om te bewaren!
    Aangezien je een acotar fan bent: idk of je de kaarsen van letters & lights kent (webshop)? Die 'The Night court' kaars is echt fan-tas-tisch


    A to the Z

    Pixielisje schreef:
    *slowly giving @TaeTae the look* Uhm, ja, . . .

    Nee, ik kan dat wel begrijpen van die geurkaarsen! Ik ben zelf bang om kaarsen aan te steken, maar ik vind ze wel heel lekker ruiken om te bewaren!
    Aangezien je een acotar fan bent: idk of je de kaarsen van letters & lights kent (webshop)? Die 'The Night court' kaars is echt fan-tas-tisch

    Oeh, ik zal er zeker eens naar kijken ^^


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Pixielisje schreef:
    *slowly giving @TaeTae the look* Uhm, ja, . . .

    Nee, ik kan dat wel begrijpen van die geurkaarsen! Ik ben zelf bang om kaarsen aan te steken, maar ik vind ze wel heel lekker ruiken om te bewaren!
    Aangezien je een acotar fan bent: idk of je de kaarsen van letters & lights kent (webshop)? Die 'The Night court' kaars is echt fan-tas-tisch


    Ahhh de kaarsen van Letters & Lights zijn echt geweeeeeldig. Ik heb een lichte obsessie met fandom gerelateerde kaarsen, dus ik leef met je mee, haha.


    •

    @ Pixielisje: ik kan die kaars niet vinden, but the Rhysand is calling my name


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Geen obsessie met (geur)kaarsen, maar ik heb er doorgaans wel best wat. Momenteel heb ik er nog maar ééntje en de rest van mijn voorraad is op. ^^
    Maar ik doe ook best vaak een kaarsje aan. Als ik in de woonkamer 's avonds naar tv kijk ofzo. Puur voor de gezelligheid en ter ontspanning. =)


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Ehm, kpop?
    Maar zeker, geurkaarsen ook! En stiekem ook eten en koffie van de Starbucks. Mijn signature koffie is cappuccino met één shot hazelnootsiroop and let me tell you, mijn halve maandloon gaat daar aan op.


    What’s tasty in Busan?

    Infires schreef:
    Ehm, kpop?
    Maar zeker, geurkaarsen ook! En stiekem ook eten en koffie van de Starbucks. Mijn signature koffie is cappuccino met één shot hazelnootsiroop and let me tell you, mijn halve maandloon gaat daar aan op.

    als ik ooit koffie drink, wat ik nooit doe want ik word er misselijk van, dan is het een latte met hazelnootsiroop :3


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Maar de geurkaarsen van de Primark zijn ook zo lekker! :3


    En ik heb een obsessie met thee. Ik kan niet stoppen met nieuwe theesmaken te kopen.


    To love another person is to see the face of God. - Victor Hugo

    Pixielisje schreef:
    *slowly giving @TaeTae the look* Uhm, ja, . . .
    (cat) waar heb je het over

    OT: ik ben altijd geneigd om geurkaarsen op te eten
    Mijn hond ook trouwens