• Hooi, ik ga jullie nu even belasten met m'n verhaal maar ik het serieus kut.
    Ik ging dus gisteren met de mensen waar ik Woord en Drama mee doe, naar Bobejaanland in Lichtaart, België. Ik had m'n tas bij, maar die laat nogal makkelijk water door en omdat hij al serieus nat was geworden bij de Indiana River, had ik aan die gast -Sepp- van de boomstammen gevraagd of ik hem niet aan de kant mocht zetten, ookal stond er van niet. Hij zegt neen, okay allemaal goed en wel maar omdat ik de kleinste was moest ik vanvoor zitten en hij was hélémaal nat. En nu is m'n gsm stuk.
    En het was dan eigenlijk nog de oude gsm van m'n zus omdat ik de mijne bij m'n vriendin had laten vallen op een betonnen plaat. :X

    -MIJN gsm is stuk
    -De oude van m'n zus is stuk.
    -Mijn sim-kaart was bijnà naar de maan.
    En het is allemaal Sepp z'n schuld. :((

    excuus voor het gezaag


    everything you imagined, and more...

    Lies heeft héél veel medelijden nodig :X
    Gosh :x


    everything you imagined, and more...

    Hoe durft hij? :8

    Een echte schande :'(


    everything you imagined, and more...

    Ghaha, ik zet mijn rugzak altijd weg hoor, voor ik ergens in stap, vraag dat dan even aan de persoon die aan de actractie staat. Like, die houdt dat wel bij , normaal. :'D x (l)


    Some people make the world special just by being in it

    ik neem nooit wat mee wat belangrijk voor me is

    Alysse schreef:
    Ghaha, ik zet mijn rugzak altijd weg hoor, voor ik ergens in stap, vraag dat dan even aan de persoon die aan de actractie staat. Like, die houdt dat wel bij , normaal. :'D x (l)

    Die wou dat bij mij gewoon niet ö


    everything you imagined, and more...

    Daarin suckt bobbejaanland ^^ Omdat het nooit mag.

    ik zou zegge 'ik laat mijn tas hier staan,en gij ga daarvoor zorge,okee :((?'
    mwahahahhaa (A).


    everybody needs a song.

    Pffffft. Stelletje, oelewappers. (duivel)