• De stelling van vandaag luidt:
    Illegale huizen moeten worden afgebroken.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    Ergens ben ik het wel mee eens, ik vind niet dat je zomaar een huis mag bouwen aangezien grond ergens voor bestempt is(volgens de wet).Maar dan moeten ze wel onderdak voor die mensen vinden.Sowieso, hoe kan het dat de belastingdienst enzo mensen zomaar op straat kunnen zetten, in de grondwet(van Nederland maar ik neem aan ook België ) dat ieder recht heeft op een dak boven zijn/haar hoofd.Dus hoe zit dat?

    [ bericht aangepast op 29 juli 2009 - 16:54 ]


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    SleepingSun schreef:
    Ergens ben ik het wel mee eens, ik vind niet dat je zomaar een huis mag bouwen aangezien grond ergens voor bestempt is(volgens de wet).Maar dan moeten ze wel onderdak voor die mensen vinden.Sowieso, hoe kan het dat de belastingdienst enzo mensen zomaar op straat kunnen zetten, in de grondwet(van Nederland maar ik neem aan ook België ) dat ieder recht heeft op een dak boven zijn/haar hoofd.Dus hoe zit dat?

    De overheid hoeft er geen onderdak voor te zoeken, ze weten toch zelf dat ze verkeerd zijn als ze illegaal bouwen. Daarbij, dat heeft hun enorme kosten uitgespaard.


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    eens: het heet toch voor een reden ''illegaal'' oO


    -

    geen idee

    maar heeft de overheid niks beters te doen dan huizen afbreken? Ze zouden de gevangenissen beter kunnen beveiligen. in brugge zijn er ontsnapt. en voor de zoveelste keer met een heli


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    geen idee

    maar heeft de overheid niks beters te doen dan huizen afbreken? Ze zouden de gevangenissen beter kunnen beveiligen. in brugge zijn er 3 gevangenen ontsnapt. en voor de zoveelste keer met een heli


    wees jezelf er zijn al zoveel anderen!!!

    Marshmellow schreef:
    (...)
    De overheid hoeft er geen onderdak voor te zoeken, ze weten toch zelf dat ze verkeerd zijn als ze illegaal bouwen. Daarbij, dat heeft hun enorme kosten uitgespaard.

    Ik bedoel als ze het huis worden uitgezet omdat ze geld problemen hebben ofzo.


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    Geen idee, eigelijk.

    nee, je kan ze toch even goed verkopen en het dan gewoon terug bewoonbaar maken


    One Day you'll remember me...

    secretangel schreef:
    nee, je kan ze toch even goed verkopen en het dan gewoon terug bewoonbaar maken

    Soms maar de grond waar het op gebouwd is kan er niet voor bedoelt zijn.Sommige stukke grond zijn ergens voor bedoelt en dan mag er niet zomaar iets anders op worden geboud.Of je hebt kans dat de grond van historise waarden heeft(het kan wel een oud begraafplaats is)


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    geen idee


    Just a simple "I love you" (:

    Helemaal mee eens.

    nee.


    Stop holding me under and let me breathe.