• sommige mensen op Q bang zijn om met mij te praten.(krul) Uiteindelijk laat 1/10 van de bezoekers van mijn profiel een berichtje achter..

    Om het nuttig te houden; hebben jullie ook soms
    zo'n rare voorgevoelens?(nerd)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    ehmmmmmmmmm o let ik nie op.


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Nee, ik wéét alleen dingen. Zoals ik weet dat ik vandaag in de klas een indruk heb gemaakt van raar kind dat overal om lacht.(krul) Er zijn ook veel mensen die op je profiel kijken, zodat jij ook op hun profiel gaat kijken en kijken naar hun stories, blogs e.d.


    *insert philosophical cringe expression here*

    Waarom zou je meteen een gastenboekbericht willen plaatsen als je alleen eventjes wil kijken naar wie de persoon ook alweer is?


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Hagelslag schreef:
    Waarom zou je meteen een gastenboekbericht willen plaatsen als je alleen eventjes wil kijken naar wie de persoon ook alweer is?


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    Hagelslag schreef:
    Waarom zou je meteen een gastenboekbericht willen plaatsen als je alleen eventjes wil kijken naar wie de persoon ook alweer is?

    Agree.


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Hagelslag schreef:
    Waarom zou je meteen een gastenboekbericht willen plaatsen als je alleen eventjes wil kijken naar wie de persoon ook alweer is?


    Waarom zou je echt duizend keer naar hetzelfde profiel gaan zonder ene haai of daag of bla bla?


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    amorevampiro schreef:
    (...)

    Waarom zou je echt duizend keer naar hetzelfde profiel gaan zonder ene haai of daag of bla bla?

    Misschien als je een story wilt lezen van deze persoon? Of zoekt? (:


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    amorevampiro schreef:
    (...)

    Waarom zou je echt duizend keer naar hetzelfde profiel gaan zonder ene haai of daag of bla bla?

    Als je pagina's doorbladert op een profiel, dan krijg je er ook pageviews bij. Duhhh. :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik ben doodsbang voor je ja.... o.o
    Echt hoor, ik durf nauwelijks te reageren.

    Je profiel is gewoon rete-interessant denk ik. =]

    Tragically schreef:
    (...)
    Misschien als je een story wilt lezen van deze persoon? Of zoekt? (:


    Tuurlijk, dan ga je echt miljoenen keren naar een iemands profiel


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Ik vind je anders lief en ben niet bang voor je 8D

    Maarja, daar heb ik soms ook last van. Als ik in de klas zit en iets doms word gezegt en ik er om ga lachen, terwijl het helemaal niet grappig was bedoeld.
    Dan kijkt iedereen me aan van: whatthefreak? But thats just me (:


    "like i'd follow you around like a dog that needs water."

    Misschien heb je wel stalkers

    Hagelslag schreef:
    (...)
    Als je pagina's doorbladert op een profiel, dan krijg je er ook pageviews bij. Duhhh. :9~


    Punt (krul)


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    Cherished schreef:
    Ik ben doodsbang voor je ja.... o.o
    Echt hoor, ik durf nauwelijks te reageren.

    Je profiel is gewoon rete-interessant denk ik. =]


    *shows teeth*


    Whosoever chooses to follow guidance, follows it for his own good; whosoever goes astray, goes astray to his own loss.

    amorevampiro schreef:
    (...)

    *shows teeth*


    Nu krijg ik dat liedje van Fairy odd parents in mijn hoofd
    'my shiny teeth and me'
    www.youtube.com/watch?v=2RsXIgxFcH0

    [ bericht aangepast door een moderator op 24 aug 2010 - 22:11 ]