• Kelly Clarkson heeft een nieuwe single gelanceerd. Nou ja, Kelly heeft dat niet gedaan, haar producer heeft het voor haar geregeld. Helemaal super zou je denken, maar Kelly had liever gehad dat meneer de producer effe een ander nummertje had uitgekozen. Want dit liedje, ‘Already Gone’, lijkt namelijk sprekend op het populaire ‘Halo’ van Beyoncé. Kelly en Beyoncé hebben dezelfde producer en deze had blijkbaar gedacht: dit nummer doet het goed, dus laten we er nog zo eentje uitbrengen. Hoewel Kelly zegt dat haar nummer eerder geschreven was dan de hit van Beyoncé, wordt ze er toch van beschuldigd dat ze de hit heeft gejat.

    Kelly vertelt: ‘Ik was thuis toen ik 'Halo' hoorde en ik werd woedend. Producer Ryan Tedder heeft mij en Beyoncé dezelfde song gegeven. Nu denkt iedereen dat ik het nummer heb gestolen. Maar mijn album was toen al lang af. Ik heb Ryan meteen gebeld en gevraagd hoe hij het in zijn hoofd heeft durven halen.’
    Helaas was het al te laat, want alles is al geregeld. Of Kelly het nou wil of niet, Already Gone wordt uitgebracht. ‘It sucks. Ik heb er geen controle over. Het album is af. Het is een shitty situation, maar ja, je leert ervan.’ Nou Kel, je weet in ieder geval dat de sounds zullen aanslaan, nu maar hopen dat jouw song ook zo wordt gewaardeerd.

    Already Gone - Kelly Clarkson
    Halo - Beyoncé

    Bron


    Welke vinden jullie leuker? :'D


    ok

    Kelly vind ik leuker ;D

    Dat is mooi shit. Ik vind die van Beyoncé leuker, denk ik.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Ik vind die van Beyoncé leuker omdat ik die het eerste kende. :'D
    Die van Kelly Clarkson is ook wel goed, alleen niet zo goed als die van Beyoncé. >D

    Ik weet niet welkeen ik beter vind. Like them both ^^


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Ik vind die van Kelly leuker (:


    -

    Ik vind die van Beyonce beter, hoewel ik meestal voor kelly ben..


    Je moet worden wie je bent.

    Ik vind het allebei niks :'D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Ik vind die van Kelly leuker.


    We'll still love each other, forever and always. <3

    Beyonce


    Alcohol is for people who can afford to lose some braincells

    Kelly is mooier.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    ik vind die van beyoncé mooier


    Nobody dies a virgin, life fucks us all.

    Wow,dat is echt hetzelfde :O


    everybody needs a song.

    Kelly is beterr.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Boyiloveyou schreef:
    Wow,dat is echt hetzelfde :O

    Japs inderdaad.
    Maar ik vind die van Beyonce mooier. (:


    ok