• Oké, ik moet mezelf even bedwingen rustig te worden. Ongelovelijk!

    Nee serieus, on-ge-lo-fe-lijk! O_o

    I just can't believe it (huil)

    Maar het is echt zo'n hippe ervaring! :'D


    Ik zat boven lekker gezellig in mijn kamer, alleen, rammelent van de honger om half 12. Mijn pa was een borreltje wezen drinken met de overburen waar door hij de tijd vergeten was, en ik nog niet gegeten had. Maar toen, toen gebeurde het!

    Ik werd van beneden geroepen door mijn pa, en nee, niet om te melden dat het eindelijk klaar was

    Nee, hij riep: Kom nu beneden gauw, ufo's!!

    Dus ik schoot in de slappe lach en verklaarde hem voor gek. Ik kom zo heel chil beneden lopen, helemaal niet gehaast. Moet ik naar de achtertuin komen. En dámn, wat ik daar zag!

    Een zwarte heldere lucht, niks bijzonders dus. Maar toen, toen kwam het! Toen, wist ik dat mijn pa niet gek was. [wat ik dus écht niet kon geloven o.o]

    Er zweefde een vuurbal door de lucht. Gevolgd door nog wat vuurballen. En mijn pa zo wijzen. "Kijk daar, daar stijgen ze op, zie je dat?" zei hij zo. Dus ik kijken. En verdomd, he was right. Toen moest ik mee komen naar buiten achter het huis van mijn buren waar een parkje zit. Hij had het hun dus kennelijk ook al verteld. Mijn buurvrouw zat heel hysterisch te filmen. Echt, ik wist niet wat me banger maakte; de buurvrouw of de enge vuurballen in de lucht.

    Omdat mijn pa het hun ook al verteld had vroeg ik dus hoelang dit al bezig was. En hij verteld me zo dood leuk dat die dingen al twintig minuten richting Zwolle [ja ik woon in Meppel] aan het vliegen zijn, zonder dat hij mij het veteld heeft! Goshjj ¬¬

    Echt, in die korte tijd zijn er wel meer dan 50, en ja ik herhaal 50 vuurballen door de lucht geweest. o.o

    En als er een paar net opstogen gingen ze heel snel naar de andere groep die al voor was, om ze bij te houden. Dat kan dus onmogelijk vuurwerk of weet ik veel wat geweest zijn!

    Mijn pa noemt het ufo's, en ja... Ik weet het eigenlijk niet. Maar wat zal het anders zijn? Ik heb echt geen idee, wat denken jullie? En zijn ze ook al over jullie stad gevlogen? In Zwolle moet je ze wel gezien hebben lijkt mij, daar vlogen ze heen.

    En oja, twee weken terug, ook op een Vrijdag zag mijn pa ook al zo'n ding vliegen, en mijn broer ook. Maar dan was het er maar ééntje. Toen heeft hij een foto proberen te maken, maar die pakte de camera niet. Het sneeuwde zo weg, terwijl dat niet hoord te kunnen bij een gemaakte foto. Dus hij starte dat ding opnieuw op, en de foto was nergens te bekennen. Vandaag weer, precies hetzelfde! Maar mijn buurvrouw heeft het op film staan, als dat er nog opstaat tenminste... Als ik hem heb zal ik hem zo snel mogelijk op internet zetten.

    En dus die twee weken terug op Vrijdag was er nog iets raars. Bij mij in de straat, bovenaan op de top van een héle hoge boom, waar je echt niet bij kan om wat op te leggen. Lag een groen bewegent iets. Het leek wel een soort kerstverlichting, maar dan bewegent. En twee uur later keken we weer, was het fucking hard gekrompen! O_o

    En vanavond weer, na wat er gebeurde met die ufo's. Zat er weer zo'n ding in de boom, maar dit keer een andere boom! Echt verry freaky...!

    En sorry dat dit zo freaking niet goed geschreven is maar ik ben nou even heel erg hyper!

    Wat denken jullie hier van?? En hebben jullie het ook al gezien? Ik heb op internet namelijk gelezen dat er sinds die twee weken terug al heel veel meldingen zijn gemaakt hier in Nederland!


    Scream for mercy!

    Ik heb nog niets gezien. Maar het lijkt me echt freaky als je het al gezien hebt enzo.


    Zelfs de kleinste ster schittert in het donker

    @Fortune

    Eigenlijk realiseer ik me nu pas dat ik bang moet zijn. :x -zet gauw een liedje op tegen de schrik-


    Scream for mercy!

    Tja, militaire experimenten ofzeu? ^^ Ik heb in Texas gewoond, daar was hebben we ook zo iets gezien, maar dan in het wit, ook s'avonds...
    Mensen gaan me zeker voor gek verklaren maar ja, --'
    Het is freaky, zeker die dingen in de boom! Ik zou het niet willen zien XD ik zou totaal crazy worden =3 Geen foto's van de groene dingen? o_o en zeker die link plaatsen als je video op internet staat! ^^

    het heeft geonweert grote kans dat het bliksembollen waren ;] sorry dat ik je droom verstoor :x maar zo'n bliksembol als die in je huis valt is dat 100.000x zo eng dat ding stuitert zo snel dat je hem ook niet ontwijken kan enzo..

    ow wacht ik ga ff wiki raadplegen :Y)

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Bolbliksem_(wetenschappelijk)


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    whaha zo iets heb ik laast ook een xtje gezien ik vondt het ook al eng een paar achterelkaar zween ze XD


    .

    als ik zo iets zou zien zou ik erachter fietsen,,zien waar ze lande :Y)


    Imperfection Is Beautiful

    MissShinoda schreef:
    het heeft geonweert grote kans dat het bliksembollen waren ;] sorry dat ik je droom verstoor :x maar zo'n bliksembol als die in je huis valt is dat 100.000x zo eng dat ding stuitert zo snel dat je hem ook niet ontwijken kan enzo..

    ow wacht ik ga ff wiki raadplegen :Y)

    http://nl.wikipedia.org/wiki/Bolbliksem_(wetenschappelijk)

    Hééééééé!! O.O
    Mijn papa heeft dat ding al in zijn huis gehad en voor zijn voeten zien vliegen. Maar.. dat geloofde ik niet, want ik dacht dat zoiets niet bestond. :X


    You'll never dream alone. <3

    HELP WE WORDEN VEROVERD:Y)x)
    gek, doet me denken aan 'n vriendin van vroeger een paar jaar terug beweerde ze ook dat ze 'n ufo had gezien o_O x)
    zouden het gwn geen kometen of vuurballen of weet ik veel wat het nog kan zijn kunnen zijn? x)
    btw: waarom zie ik die dingen toch nooit o_O ik wil ook een ufo zien(baby):(

    Xx


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Lief, ik denk dat Caitlin gelijk heeft van die bliksembollen. Je kijkt denk ik een beetje teveel films. Als ik langskom ga ik ook 'ufos' kijken, en dan zeg ik mijn oordeel wel, aja.


    You move me ......... Kurt

    Fortune schreef:
    Ik heb nog niets gezien. Maar het lijkt me echt freaky als je het al gezien hebt enzo.


    None but ourselves can free our minds.

    WieeerdxD
    Mijn iPod is kei raar aan het doen sins MJ dood is, MJ leeft voort in mijn iPod xD
    Off het zijn alains^^


    Your Butt is Mine!

    op het feestje van mijn ouders heeft mijn zusje ook een ufo door de lucht zien vliegen. :] ik geloof haar wel.


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Ik vind het eng. En zeker de link van het filmpje zetten, als hij op internet staat! (:


    Never run out of reasons to smile...

    Ik zat met ponykamp in de kar met andere mensen daarvan en daarvoor een trekker en toen gingen we naar het bos enzo. En toen zag ik in de lucht een rond ding met lampjes flikkeren..
    Tja, wie weet bestaan ze, wie weet bestaan ze niet.


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Onweerde het? Bij ons niet hoor.

    En het is toch vreemd, wéér op een Vrijdag, en weer zo'n eng ding in de boom.

    En dan ook nog dat ze echt ergens opstijgen, en heel snel gaan vliegen om de rest bij te houden. En nee, de voorste groep ging helemaal niet snel, gewoon lekker rustig.

    En het waren echt ronde vuurballen, waar ook nog iets in zat. Heel weird...

    Achja, weet ik veel.


    Scream for mercy!