• De stelling van vandaag luidt:
    Abortus moet worden afgeschaft

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)


    If you had never come out of the blue, I would've stay

    TrueLover schreef:
    (...)
    ja sorry
    maar ja
    geen idee
    dan heb je altijd nog adoptie toch?

    ik vind gewoon niet dat je so'n babytje
    dood moet maken

    Dat kind is na 9 maanden nog niet in leven ><


    - hoi ;D

    Oneensch. Ik kan me best voorstellen dat als je verkracht bent of het condoom gescheurd is (:'D) en je nog best jong bent dat je gráág van dat kind af wil. Het klinkt harder dan het is.


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    Pfft. Schaf vrouwen dan ook maar meteen af.


    Where there is a sea there are pirates...

    Oneens. Baas in eigen buik. Als je geen kind wilt, dan vind ik dat een klein foutje best rechtgezet mag worden.


    Life is hard and then we die

    Disagree.


    Frankly my dear, I don't give a damn.

    Nee stel je word verkracht en daar zwanger van denk je dat je dat kind dan echt wil houden ik in elk geval niet.


    muziek altijd overal

    TrueLover schreef:
    (...)
    ja sorry
    maar ja
    geen idee
    dan heb je altijd nog adoptie toch?

    ik vind gewoon niet dat je so'n babytje
    dood moet maken

    Daar heb je ergens ook gelijk, ze weten nogal tijd niet wanneer een kind echt leeft,en dus ook dingen kan voelen en zo, maar als je 'babytje' het gevolg is een verkrachting of seksueel misbruik, zie je dat kind niet meer als een baby, maar als een mormel dat je heel de tijd doet denken aan degene wie je zoiets zwaars heeft aangedaan. Het hangt voor mij heel fel van de situatie af, je moet abortus niet zien als een voornabehoedsmiddel, maar eerder als iets dat in de ergste gevallen gebruikt kan worden.

    oneens
    maar ik vind wel dat je er een goede rede voor moet hebben


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Oneens.
    Waarom:

    Zelf ben ik een keer verkracht.Ik had toen een test gedaan en die zij dat ik niet zwanger was,Maar dat ding had het helemaal verkeerd en ik kwam er dus telaat achter dat ding ongelijk had,Ik ben nu moeder van een Jongetje van 1 jaar "Mike" heet hij,

    En geloof me het is echt zwaar maar,ik kan dat kindje niet weg doen zo ben ik niet het komt wel uit mij natuurlijk.

    Nee..
    Als je jong bent,, en je perongelijk zwanger wordt,, en nog niet voor ene kind kan zorgen,, kan je better wachten tot je zekker weet dat je er 100% voor zoon kindje kan zijn.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Enemy schreef:
    Nee..
    Als je jong bent,, en je perongelijk zwanger wordt,, en nog niet voor ene kind kan zorgen,, kan je better wachten tot je zekker weet dat je er 100% voor zoon kindje kan zijn.


    Ja dat is waar,Ik heb geluk dat ik op een praktijk school gezeten heb en nu bij mijn vader op zijn werk kan werken.

    xXMoonXx schreef:
    (...)

    Niet echt een grondig argument, zoals velen al gezegd hebben, wat bij verkrachting?

    En het is niet echt moord, er zijn wel veel mensen die dat vinden, want het kan maar tot 3 maanden zwangerschap, en dan is de baby nog niet echt ... een persoon, een mens.

    Ik bedoel het niet verkeerd, maar ik wou het toch even zeggen ;)

    Klop,het is dan niet meer dna een hoopje cellen,je raakt er dag duizende cellen kwijt,dan zou dat ook moord zijn.

    Ik ben er niet mee eens, mensen moeten zelf een keuzen krijgen.En in de 21ste eeuw vind ik niet dat je dat recht kan afnemen.BAAS IN EIGEN BUIK!


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Troglodyte schreef:
    (...)
    Dat kind is na 9 maanden nog niet in leven ><

    Dat is niet helemaal waar,ze bedoelt levensvatbaar,mijn moeder werd geboren toen ze ik dag iets van 28 weken geboren en zij leefde ook(logies anders zat ik hier nu niet)

    [ bericht aangepast op 29 aug 2009 - 13:26 ]


    &#9829; I wish I didn`t feel for you anymore&#9829;

    Nee (denk aan overbevolking, we zijn nu al dichtbevolkt in Nederland)


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mee eens!
    Abortus is en blijft kindermoord!

    [ bericht aangepast op 6 sep 2009 - 11:49 ]


    Just a simple "I love you" (: