• De laatste keer dat ik zo zenuwachtig was, was toen ik voor het eerst naar de middelbare ging D:. Morgen begint voor mij en natuurlijk sommige mensjes school weer. Nu ben ik super zenuwachtig, omdat ik in een andere klas zit en maar 2 mensen ken. Ik ben namelijk uit mijn oude klas gegaan samen met mijn vriendin Kristy -Ze staat nu inactief hier op Q-. We kregen een lijst met klassen en we hebben er 1 uitgekozen. Ik had echt geen zin om nog een jaar in zo'n rot klas te zitten. Ook al was het voor een jaar. Daarna zou ik toch een vakkenpakket kiezen.
    Nu het probleem waarom ik zenuwachtig ben naar mijn nieuwe klas: Ik heb al jaren niet meer in een gezellige klas gezeten(cat). En ik hoop dat deze leuk gaat worden. Ik word hier echt gek van mezelf.

    Iemand een maniertje dat ik een beetje rustig word D:?


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Je kan rustige muziek luisteren? Dat is jammer genoeg de enige tip die ik je kan geven.

    Jij hebt nog een andere keuze. Ik heb een rotklas, maar ik kan niet terug naar mijn oude klas aangezien ik een niveau gedaald ben. We zijn maar met dertien en er zijn geen twee klassen. I am stuck.

    [ bericht aangepast op 26 aug 2012 - 21:13 ]


    Ex astris, sciencia

    De sites in dit topic kunnen je misschien helpen.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Je moet niet zenuwachtig zijn. De dag komt toch wel. Of je zenuwachtig bent of niet.
    Just keep calm.
    Succes!


    Life is full of fake people

    In en uitademen, haha :')
    Als het je gerust kan stellen; in het 3e middelbaar ben ik naar een nieuwe school in een andere stad gegaan waar ik niemand kende (en in die school zit + 1100 man), toen was ik ook erg zenuwachtig ! Maar alles is in orde gekomen, de klas waarin ik beland ben ik serieus de tofste klas ever.
    No worries, alles komt wel in orde !

    Amused schreef:
    De sites in dit topic kunnen je misschien helpen.

    De laatste link wel :3. Even daar een abo op nemen.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Ik heb het nog erger, ik kom op een school waar ik niemand ken en ik moet nu ook voor het eerst met de bus gaan - alleen.
    Maar succes! Het komt vast goed!

    Warm bad, kauwgom eten, lees een leuk boek.
    De dag komt toch wel, dat kan je niet tegenhouden met stress.
    Veel succes
    (flower)


    effort never betrays you

    Ik heb dus hetzelfde, maar bij mij is het vooral omdat mijn vorige twee jaren zó geweldig waren dat niets dat meer kan overtreffen. Maarja, nieuwe school, ik ken dus ook maar twee mensen en men, ik ben echt bang dat het verkeerd gaat, vanaf groep 7 tot klas 2 ben ik best wel gepest en ik ben ook echt zo verlegen. Sighs. Ik hoop dat het goed komt, en ik hoop dat jij ook een leuke klas krijgt! (: /verder heb ik geen tips voor jezelf te kalmeren, sorry


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    I looooove school. So I can't help you sorry ):


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.

    Ik moet morgen ook, maar ik lijk de enige te zijn die het geen ene drol kan schelen. Ik zie het wel.


    Food.

    Het is heel normaal datje zenuwachtig bent, het komt allemaal wel goed!
    Zoek afleiding: bel een vriendin, doe spelletjes met je ouders, lees een boek, kijk tv, luister muziek, ga opruimen ( werkt altijd goed bij mij. ;)) , ga sporten etc.

    Veel succes!


    I won't let you come close enough to hurt me.

    Inifinity schreef:
    Je moet niet zenuwachtig zijn. De dag komt toch wel. Of je zenuwachtig bent of niet.
    Just keep calm.
    Succes!


    26 - 02 - '16

    Strider schreef:
    Ik heb het nog erger, ik kom op een school waar ik niemand ken en ik moet nu ook voor het eerst met de bus gaan - alleen.
    Maar succes! Het komt vast goed!


    This, al ga ik al twee jaar met de bus. En dat is niet eng hoor trouwens, dat went wel!


    You are beautiful, you are love.

    Niet zenuwachtig zijn! Het moet toch ooit gebeuren.. Gewoon kalm blijven, dan komt het wel goed! (: x

    Hoe ging het?
    Ik ben inmiddels al weer twee weken bezig op een nieuwe school en het valt me allemaal erg mee


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one