• Heey!^^
    Hebben jullie ook een tik ofzo xD?
    bijv. van uhm die poster moet altijd daar hangen
    of dat kleedje moet daar altijd liggen xD

    xx


    Life is a fairytale, told by an idiot.

    men 2 th-shirts moeten altijd aan men chaufage(=radiotor) hangen zodat ik ze altijd zie(A) en ze niet vergaan in men kleerkast xD

    owjh ook iedere dag zeker 1x spring nicht luisteren! voor ik ga slapen op 1 vna men posters Tom(H) een kusje geven en aan ze denken voor ik men ogen sluit om dodoke te doen of om achter de rug van men oduers nog eve muziek te lusitre(A)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....

    Ik kan niet stilzitten. Dus als ik stilzit ga ik aan mijn nagels pulken, met mijn voet wiebelen etc.
    Als ik achter de kassa zit heb ik altijd de neiging om alles rechtop te zetten. Dus als een klant een blikje verkeerd om op de band heeft gezet zet ik het na het scannen weer rechtop. Ik weet ook niet waarom xD


    Ik lach de wereld uit, en dans mijn twijfels weg

    ik moet altijd een armband om hebben als ik me aan het vervelen ben dan zet ik daar altijd aan:P
    Xxdemi


    PLAYING WITH YOUR BOYFRIEND AND MAKE USS FAMOUS BITCH

    Als ik me verveel praat ik gewoon keihard tegen mezelf. Volgensmij denken mijn ouders dat ik gek ben, maar ik doe het alleen maar uit verveelheid


    mwaha ik doet dat dus ook eh xD


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    euhm kheb er wel veel mr dat heeft met iets anders te maken dus kzal er een paar zeggen fzoo

    op school moetek altijd eerst naar toilet gaan alsik toe kom ook als ik niet moet

    voor ik gaa slapen zet ik altijd :$ een vertel cd vn harry potter op

    enzoo zijn er nog een hoop
    mrja kkan daar niets aan doen eh


    Those patient Hufflepuffs are true and unafraid of toil! <3

    Ik knak Altijd mijn vingers, ook als ik dat net 5 minuten geleden al heb gedaan, tot grote ergernis van mijn vriendinnnen x'D


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Heb er ook aardig wat x]

    - altijd heen en weer wiebelen met mijn stoel.

    - 'k slaap altijd in een jongensboxer en een veel te groot T-shirt x]

    - ik moet voor het slapen hebben getekend, anders slaap ik gewoon niet.

    - ik rol altijd met mijn ogen als mij iets niet aanstaat x]

    - en zo kan ik nog wel even doorgaan xD

    XX.


    As they croak, i see myself in the pistol smoke.

    ik zit altijd aan m'n haar te wriemelen als ik me verveel of ergens moet wachten.
    en op straat schop ik altijd tegen dingen aan

    ik kraak met mijn rug en mijn vingers dat met mn vingers doe ik zelfs in mn slaap ik heb nog meer rare dingen en omdat ik soepele gewrichten heb doe ik altijd mijn duimen lichte lijk uit de kom halen
    en ik doe altijd met mn tong bewegen als ik me verbveel nu ook bijv.

    'T zit bij mij in de familie, maar dat je totaal niet kan stil zitten. Of dat als je stil zit, je ineens met je been een of ander ritme gaat zitten bewegen x'd
    Misschien moet ik gaan drummen met dubbele bass =]


    If you don't listen, you're never gonna learn.