• Heya iedereen!
    Ik vroeg me af hoe jullie eigenlijk op Quizlet waren gekomen. Via een vriend(in), of omdat je een site zocht voor verhalen, etc. Daar ben ik namelijk wel nieuwschierig naar, omdat, nou ja, je komt er niet zo een, twee, drie op.

    Ik weet niet zeker meer hoe ik hier kwam. Of het was via Rpg's, omdat ik daar destijds veel naar zocht, en op Quizlet uitkwam. Maar het kan ook via een Quiz zijn, Toen wilde ik op een quiz reageren, of er zelf een maken of zo, en toen zag ik dat je een account kon aanmaken, en kwam erachter dat je ook kon Rpg'en, quizzen maken, verhalen en gedichten schrijven, etc.
    Anyway, dat weet ik niet zeker meer :Y)

    En jullie?


    Tijd voor koffie.

    Ik zocht Tokio Hotel plaatjes en belandde toen hier xd.


    I am an idiot, I move.

    Ik ging googlen, volgens mij op quizzen, want daar was ik toen nog vaak mee bezig. Toen kwam ik hier op uit.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik kwam hier op Quizlet door een verhaal. Ik wou graag reacties plaatsen en heb toen een account aangemaakt. Nu doe ik echt van alles hier, dus ik ben echt blij dat ik Quizlet ontdekt heb! (:


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Uhm, ik kan me iets vaags herinneren over dat ik op Google zocht naar quizzen. Kwam ik op Quizlet terecht op een goede quiz, wilde ik eventjes gaan reageren omdat ik dacht dat het gewoon zo kon maar het bleek dat ik een account aan moest maken.. Uhm, ja zoiets.
    En mijn broer maakte er inmiddels ook een account aan (EurometerXD) maar hij snapte er niks van en hij is gestopt :p.

    [ bericht aangepast op 5 april 2013 - 19:47 ]


    Some people are art and do art at the same time

    Ik heb geen flauw idee hoe ik hier ooit beland ben..
    Vroeger had ik een ander account, maar dat had ik uiteindelijk opgezegd omdat ik geen tijd had. En nu ben ik weer terug (: Helemaal nieuw enal.


    We need a bigger boat.

    Ik deed middenin de nacht uit verveling Seven Minutes In Heaven quizzen. Ik heb volgens mij echt met elke beroemdheid of anime figuur een kast gedeeld. :') Daarna besloot ik om een account te maken, aangezien ik dan de story die ik ook wel eens las kon bijhouden.


    Reading a good book is like taking a journey.

    Ik kwam hier door Illuminati.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Een jongen die ik vaag kende vroeg of ik op Quizlet zat. Ik zei nee. 'Ja, het is een soort facebook maar dan anders'. Dat was het niet. Maar ik ben na een maand teruggekomen, en toen wel gebleven.

    Volgens mij was het omdat ik de vertaling van Midnight Sun zocht. Maar ik weet het niet meer zeker. ^^


    Bad decisions make good stories.

    DarkSavior schreef:
    Ik kwam hier door Illuminati.


    Ik las illuminati niet als username en dacht van: wat heeft Quizlet nou weer met driehoeken en ogen te maken?

    Euhm, ik zocht een site om mijn verhalen op te droppen. Uiteindelijk werd ik meegesleurd in de One Direction-stroom.


    Searching heavens for another earth

    Ik kwam hier door Hetalia.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Ik zocht vaak plaatjes en keek dan bij de bron en daar stond regelmatig Quizlet.nl dus toen ben ik daar eens gaan kijken en uiteindelijk heb ik een account aangemaakt.


    Thank you for the tragedy, I need it for my art.

    Ik was die tijd nogal gek van The Hungergames. Ik tikte op google iets in als: " Hongerspelen verhalen" en koos toen voor de eerste hit of hoe je dat ook noemt. Ik las het verhaal en wilde toen meer. Ik klikte de site nog een keer aan en typte het in de zoekbar. Ik werd enthousiast en vertelde het aan mijn zus, Memoria. Zij besloot een account aan te maken en ik volgde al snel. Dat is al 1,5 jaar geleden en ik ben nog steeds verslaafd :Y)


    •*• Lululu •*•

    Iemand zei dat ik hier een account moest maken.


    Take me to wonderland

    Unvernunft schreef:
    Ik zocht Tokio Hotel plaatjes en belandde toen hier xd.


    comfort in c h a o s