• Mensen ik had via msn een virus gekregen. Iemand stuurde mij een link met de boodschap dat er foto's van mij verspreid werden. Sindsdien gebeuren er vreemde dingen met mijn msn en ik ken het totaal niet en heb geen idee wat ik er tegen moet doen. Dus pas daarvoor op als je zulke rare links krijgt op msn.
    xoxo Nicole


    Why don't you break my heart

    das een virus;...;)


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    das een virus;...;)

    Klopt, maar wat ik wil bereiken is dat anderen die hem ook op msn hebben dat, als die ook zo'n link krijgen, dat ze er niet op klinken want dan gebeurt er zo iets


    Why don't you break my heart

    :O dacht al van dat je neit wist wat het was hihi^^


    je weet niet hoeveel het leven waard is tot dat het lijkt te eindigen

    oke
    wat erg voor je(H)


    One Day you'll remember me...

    ok, dankejewel voor de waarschuwing. ik zal goed opletten op msn. gelukkig heb ik geen contactpersoon die zo heet.
    ik hoop dat je msn nii meer raar doet als hij/zij (ja, het kan ook gwn een zij zijn hea?) word opgepakt.


    herinner gisteren, droom van morgen, maar leef vandaag

    Ik heb Sander ook op msn maar weet uit ervaring dat je sowieso niet op die dingen moet klikken als dat erbij staat maar dan zit er op zijn comp ook een virus als dat soort berichten worden gestuurd en ligt het niet aan hem


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik heb Sander ook op msn maar weet uit ervaring dat je sowieso niet op die dingen moet klikken als dat erbij staat maar dan zit er op zijn comp ook een virus als dat soort berichten worden gestuurd en ligt het niet aan hem

    Ja maar dat vind ik zo raar want mijn naam stond letterlijk in die link. Dan zou dat zich dus telkens automatisch aanpassen ofzo?:S


    Why don't you break my heart

    (...)
    Ja maar dat vind ik zo raar want mijn naam stond letterlijk in die link. Dan zou dat zich dus telkens automatisch aanpassen ofzo?:S

    Ja, dat virus past zich aan. Zoiets heb ik ook gehad. Er zouden naaktfoto's van mij op Internet staan. Maar dat virus gebruikt de informatie die je geeft bij het aanmaken van je mailadres.

    OMFG je bnt snader gwn zwart aan t make.... bijna iedereen heeft dat virus en stuurt het onbewust door en nu zit je sander ook nog zwart te maken ook nog...


    Het leven is te kort om je bezig te houden met dingen die je ongelukkig maken.

    OMFG je bnt snader gwn zwart aan t make.... bijna iedereen heeft dat virus en stuurt het onbewust door en nu zit je sander ook nog zwart te maken ook nog...

    Over welke Sander hebben we het hier?

    (...)
    Over welke Sander hebben we het hier?
    WolvesSpirit op Quizlet


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)WolvesSpirit op Quizlet

    Thx ^^

    (...)

    Ja maar dat vind ik zo raar want mijn naam stond letterlijk in die link. Dan zou dat zich dus telkens automatisch aanpassen ofzo?


    Ja, dat virus past zich aan. Zoiets heb ik ook gehad. Er zouden naaktfoto's van mij op Internet staan. Maar dat virus gebruikt de informatie die je geeft bij het aanmaken van je mailadres.

    ja ik heb hem op mn maar euhm op mijn speciale quizlet account enzo maar schijt ik kom er toch nooit op :P

    xx

    OMFG je bnt snader gwn zwart aan t make.... bijna iedereen heeft dat virus en stuurt het onbewust door en nu zit je sander ook nog zwart te maken ook nog...

    Wel ik heb dat virus nog nooit gehad en ik heb ook nog nooit zo'n link gehad van iemand. Het gaat mij niet zozeer om hem als persoon, maar om de link die hij stuurde. En de berichten die nu opeens rondgaan vanuit mijn msn. Ik heb al msn voor 4 jaar en nog nooit is zoiets gebeurd. Beetje te toevallig vind ik het. Of hij het nu is of een ander ik had het hoe dan ook neergezet.


    Why don't you break my heart