• Mensen ik had via msn een virus gekregen. Iemand stuurde mij een link met de boodschap dat er foto's van mij verspreid werden. Sindsdien gebeuren er vreemde dingen met mijn msn en ik ken het totaal niet en heb geen idee wat ik er tegen moet doen. Dus pas daarvoor op als je zulke rare links krijgt op msn.
    xoxo Nicole


    Why don't you break my heart

    ik heb hem ook gehad(tegelijk met nog 100 andere virussen) en toen was de pc dood en nu heb ik een nieuwe xD


    we love tom kaulitz <3

    DAT IS EEN VIRUS ;O
    die verzend je PC gwn.
    dus hij kan er niks aan doen zeg maar ><


    don't Worry...Be gay.

    Je moet NOOIT op zo'n hele rare links klikken.!!!(N)ik heb dat ook al heel vaak toegestuurd gekregen,, ik heb het een keer geopent,, maar bij mij is het GELUKKIG weg gegaan. Een site die je niet kent,, ook NIET openen...Er zijn btw heel veel mensen die zoiets toesturen,, ik had het van een klasgenoot,, die ik ook nog heel goed kende,, maarja.. NOOIT openen dus...

    Ik heb ookzoiets gekregen :O
    Maar dan was dat iets van youtube en die mensen die dat naar mij stuurde zeiden daar bij : Dit is héél sexy! Ofzoiets!Eerst deed ik dat open maar m'n pc begon raar te doen. Dat was een trojanhorse virus [Hét ergste virus dat er is!] Dus ik warschuuw jullie : Doe zo'n dingen NOOIT open wat dat zijn allemal virussen!

    xxx

    Ik heb ookzoiets gekregen :O
    Maar dan was dat iets van youtube en die mensen die dat naar mij stuurde zeiden daar bij : Dit is héél sexy! Ofzoiets!Eerst deed ik dat open maar m'n pc begon raar te doen. Dat was een trojanhorse virus [Hét ergste virus dat er is!] Dus ik warschuuw jullie : Doe zo'n dingen NOOIT open wat dat zijn allemal virussen!

    xxx

    Bij mij in de link stond ook iets van youtube ofzo:S


    Why don't you break my heart

    Bedankt voor de waarschuwing, ik zal er op letten! ^^

    Het zit zo:
    Als je je aanmeld voor WINDOWS LIVE MESSENGER, voer je je naam in enzo.^^ En dan krijg je een link, met je e-mailadres erin als je goed kijkt. Er staat een tekst bij waardoor je het bestand gaat openen die je krijgt, of de link opent die degene naar jou stuurt. Meestal zijn deze berichten in het Engels. Accepteer het gewoon niet, en als je het niet vertrouwt, vraag aan die gene of hij een virus heeft. Want die gene weet ook niet dat hij het stuurt, het gaat allemaal automatisch!


    ok

    oke..

    ik heb dat virus ook gehad..
    na 4 virusscanners erop afgegooid te hebben is het nu eindelijk weg..


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.

    Hey Hey
    Het spijt me echt, k erger me ook rot aan de virus, mijn hele comp is er sloom door geworden! En als je iets terug heb gestuurd, krijg ik t niet mee, want hij blokkeert dan de gesprekken.

    Maar vroeger had ik t ook :(
    ik heb t weggekregen
    en ik zal jullie vertellen hoe!

    Khad kaspersky, laat kaspersky heel de computer doorzoeken, dan kom je die virussen tegen, verwijder het! dan komt t vaak goed.
    als je nog vragen hebt, stuur dan aub een pb of gb bericht of op msn :(

    En vergeef me aub please :(
    sorry, Wolfie :(


    Ligt and Darkness are both very different..

    Hij kan er vast zelf ook niks aan doen, want miss heeft hij die virus van een ander

    BTW: ik weet hoe je van dat virus afkomt

    ok Keetttt :)
    vertel es??? (A)


    Ligt and Darkness are both very different..

    Verwijder alle bestanden met de naam picture(tenzij je zeker weet dat het een foto is dat je zelf hebt gemaakt) en verwijder je msn. Installeer je msn weer opnieuw en dan moet alles het weer doen

    hmmmm :/ zou kunnen werken, maar die pictures, vind je vaak niet zomaar in mijn afbeeldingen, kzou dan aanraden, zoeken te gebruiken van mijn computer.
    maar t zou goed kunnen werken (lol)

    als het niet mocht werken laat je virusscanner
    dan een volle computer controle doen. en dan de virus verwijderen.
    Keettttt bedankt :)
    hey zal meteen kijken of t bij mij werkt :P


    Ligt and Darkness are both very different..